Hallo Dames, hier even een update van mij, ik ben nog niet ongi (afkloppen) en als het idd weg blijft gaan we morgen testen. Groetjes
Succes janis mare; volgens mij kan het bijna niet duidelijker..... bedankt voor alle lieve reacties van iedereen.... Het is nog niet te bevatten...vooral na een uitspraak van mijn man gisteravond. Hij gaf toe dat hij het toch wel mooi vond om een vrouw te zien die zwanger is( we waren op een verjaardag geweest), hij zei stiekum ben ik jaloers.....maar vanmorgen kon ik hem blij maken met een ontbijtje en klein kadootje en een positieve test..... jOOOEEEEEPIIIEEEEE!
Mare en Andrea gefeliciteerd! Wauw...geweldig dat er weer nieuwe aankomende-mama's bij zijn ! Black...hoe is het met jou? Al de dokter gebeld voor wat duideijkheid? En weet hoe is het met Rapoenzel? Nog in het ziekenhuis of alweer thuis? Sorry dat ik even niet geweest ben. Hier alles prima, voel me nog steeds niet echt zwanger.....allemaal nog steeds onwerkelijk.
janis spannend morgen... BEG.. wat zei de arts? Mare.. hoe laat ben je vrij? hihihihi en Elizabethje.. ja tis iig en vooruitgang.. krijg spontaan weer zin in klussen..hihihi.. al is het dan nog maar voor de oefen..
@Mare.. ik lees net in het "testen"topic dat die "extra"urine die je erbij had gedaan niet eens een hele extra druppel was.. dan was het gewoon een wat trage test en ben jij SUPERRRRRR ZWANGERRRRRRRR! ik ga je gewoon VRESELIJK FELICITEREN!
@ mare: WOW, SUPER. Ik kan het niet geloven zeg. Ben zo blij voor je! @ Andrea: jij uiteraard ook gefeliciteerd Dan zag ik nog een paar ongi's voorbij komen: balen, op naar de volgende ronde (met meer geluk) Hier nog onverandert. Kan het trouwens zijn dat weinig/laat HcG in urine erfelijk is? Zoja, dan heb ik heeeeeeel veeeeeeeeeeeel hoop!
@zethu... ik heb werkelijk geen idee of dat erfelijk is... misschien ff googlen...is vast wel iets over te vinden..
Doe ik dat vanavond wel. Moet me nu klaarmaken voor een verjaardag (kaart schrijven, blouse van vriend strijken en gezicht erop schilderen)
@ BRUISJE, Nee ik snap wel wat ze bedoelt. Maar zo voel ik me op het moment zelf, we zijn net weer thuis. Even bij me ouders geweest boodschappen ingeslagen. We gaan er waarschijnlijk volgende week ff tussen uit naar Noord-Brabant, CenterParcks .. We gaan het huis grondig opruimen het hele weekend ik kom savonds wel ffkes spieken . Andrea Gefeliciteerd.. Ik wacht nog op Mare . Liefs
Mare! Doe nog een test! NU! Wil ff niet meer op t forum komen omdat ik er toch slecht tegen kan maar voor jou lees ik nog ff mee! wat zou dit gaaaaaaf zijn! komop nouuuuu testennnnnnn
Tink en Bruisje, Wilde gisterochtend bellen maar kwam er niet van. Had andere spoeddingen over de telefoon te regelen. Gistermiddag hadden ze geen telefonisch spreekuur. Ben dinsdag vrij, dus bel ik die ochtend. Heb geen zin om dan langs te gaan, omdat ik de HA die er op dinsdag zit niet zo mag. Zij heeft al meerdere keren verkeerde diagnoses gesteld. Ik heb al jaren bij vlagen last van eczeem, en dat weet de vaste HA ook. Maar zij vond ineens dat het wat anders was. Ben daarna ook weer geweest toen de vaste HA er was en die gaf me mijn gewoonlijke zalfjes.
Ik ben vandaag ongi geworden en mag dus op rood. Wil iemand dit voor mij doen? Gelukkig weer een goede cyclus na mijn miskraam. Ik ga gelijk door naar maart. Succes verder iedereen hier!
oke dames ik ga zo alles bijlezen maar eerst ga ik wat hcg strooien! *HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG* ik heb net een clear blue met plusje gedaan en mijn urine was echt niet geconcentreerd maar de streep is super donker. ik ben zo blij en vind het zo onbegrijpelijk! wij gaan zo direct naar ouders een schoonouders! pff hebben we net verteld dat we moeilijk zwanger kunnen worden. IK BEN ZO BLIJ! en zit helemaal te trillen!
gefeliciteerd mare, ik, wij zijn echt heeel erg blij voor je, ik zat de hele dag in spanning (vraag maar aan mijn kids) ik vind het echt super, deze verassing had jij niet verwacht en daarom is ie nou zoo extra leuk
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama & Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita & 5Mare5 TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 187 passagiers voor de roze luchtballon 42 Zwanger, 109 Ongesteld, 8 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 11 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!