NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dat is echt een hele vette ja!

2. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    Dankje 5mare5....weet je ook hoeveel weken zwanger je bent? Wannneer had je voor het laatst een test gedaan voor die van vandaag enzo?

Geniet ervan, wel bijzonder als je het niet verwacht in jullie situatie...

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Waaauuwww mare! Wat ontzettend gooooeeedd!

Oooh dit is je zo gegund en zoooo verdient! geniet er lekker van meis!

En dat is idd een hele dikke test! jeeeeetje.. ik zou idd maar snel laten checken hoelang je al bent.. want dit is geen 3 tot 4 weken testje denk ik zomaar! ;)

Je bent t nu vast aan iedereen aan t vertellen.. wat zal t een feest zijn bij jullie..

na al dat slechte nieuws en afwachten en dan nu aan de medicijnen en alles.. en nu dan toch gewoon lekker vanzelf een beebje onderweg!

Ik vind dit wel DE klapper van NODJanuari! :D

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    GEFELICITEERD zwangeren!

Zag mezelf net in t rood staan op de lijst...wilde er niet over nadenken, maar voel nu toch weer even tellerustelling. Maar ja, volgende ronde nieuwe kansen! Hopelijk deze maand een kortere cyclus. Mijne is niet super lang, dat weet ik, maar hoop toch dat ie langzaamaan weer zoals vroeger wordt!
    Neem sinds eerste cyclusdag teunisbloemolie. Hoop dat t werkt!

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik was er straks heilig van overtuigd dat ik ongesteld was geworden... ik wist het echt zeker!
    Ging ik naar de wc........helemaal niets! Zo raar hè!

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Woehoeee Mare :) .. GEFELICITEERD MEID en Geniet ervan, het is je onwijs gegunt.

Liefs

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    MAREEEEEE..... .JOEHOE JOEHO JOEHOE JOEHOE!

idd DE KLAPPERRRRRRRRRRRRRRR van Januari...

en wat een streep zeg.. zo duidelijk heb ik die verticale streep nog NOOIT gezien.. zelfs niet op dit forum... Jeetje zeg.. bijzonder hoor...

En natuurlijk SUPER GEFELICITEERD!

*is er helemaal stil en hyper van...* hihihi

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ik doe helemaal met je mee! geweldig dit he! :D

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wooow mare...keileuk...maar zo een positieve test...wanneer heb je voor het laatst hiervoor een test gedaan? Want volgens mij ben je al kei ver!

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goed he Pam.. hier wordt een mens echt gelukkig van...

Zo fijn om blij te zijn voor een ander.. echt SUPERRRRRRRRRRRRRR

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wow Mare, hier heb je geen digitale meer voor nodig; gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

12. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Moest toch even komen spieken...

JEMIG Daar kun je echt niet omheen!!!!

Gefeliciteerd Mare!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    meiden,

morgen is het alweer februarie. poeh wat gaat het snel, ik kan me nog altijd nergens aansluiten (nod maanden) best wel bagger om het zomaar te zeggen.

Ik wou wel even zeggen, dat we na dit alles van de afgelopen week een beste klapper hebben gehad.
    We gaan rustig wachten tot de volgende afspraak bij de gyn op 12-02 en een eventuele ongi tussendoor.. Daarna gaan we een maandje wachten en dan gaan we er weer vollop tegen aan.
    We gaan dit nu samen verwerken en kijken wat de toekomst ons brengt. We moeten toch verder.

Ik denk dat ik niet heel veel (elke dag elk uur zo ongeveer) online zal zijn. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de steunende woorden de afgelopen dagen . Ben jullie eeuwig dankbaar.

Op dit moment is er voor mij heel weinig te melden behalve wachten wachten. Hoofd leegmaken en opnieuw beginnen.

Ik blijf jullie volgen..

Jullie zijn allemaal schatten.

Liefs

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ik snap t helemaal meis! lekker even rustig aan.. even je gedachten op wat anders en samen hier doorheen..

Wat moet dit zwaar zijn voor je, ik zit al moeilijk te doen om een ongi..

Heeeeeel veel sterkte toegewenst en ik zal zeker voor je duimen als ik je weer tegenkom op een NODforum.. 2009 moet echt jullie jaar worden! dat verdien je ondertussen als geen ander..

*knuff*

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh meiden ik heb echt een mega grijns op mijn gezicht en tranen ini mijn ogen. het doet mij zo goed dat jullie allemaal zo blij voor mij zijn.

schoonouders vonden het een enorme verrassing...nu komt wel een beetje de domper van vandaag. wij zijn naar mijn ouders in duitsland gereden en toen was mijn moeder er helemaal niet. die is met mijn zusje naar het ziekenhuis (1 uur met de trein) zij heeft vorig jaar een gecompliceerde operatie gehad en dat is niet helemaal goed en nou moet ze weer geopereerd worden. mijn moeder weet nu nog niet eens van onze zwangerschap. :(

even de feiten, ik heb niet echt een idee hoe ver ik ben ik maak zo even een banner aan die aangeeft hoe ver ik minstens ben. ik had eigenlijk maar heel vlak naar mijn ei een keer getest en vandaag dus weer.
    en idd pam, dit is gewoon een beebje van onszelf, zijn we toch lekker de mmm voor :p

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Mare, zou als ik jou was dan toch even die nieuwe digitale van CB halen met tijdsindicator.

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik ga maandag weer naar de gyn en ga het dan daar vertellen. eens kijken of ik daarna misschien nog die indicator test doe.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow mare dit is zooo'n geweldig nieuws, je positieviteit wordt beloond.... :D

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Geen koopzondag bij jou in de buurt?

Wel balen dat je het je moeder niet kon vertellen.

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee zover ik weet geen koopzondag, maar ik kan ook nog wel een dag langer wachten, nou heb ik al zo lang gewacht! ;)

ja ik denk dat wij maandag weer naar mijn mama gaan.

Deel Deze Pagina