*breekt even in* Mare, gefeliciteeeeeeeeeeerd! Ik las het in de Mini en motorclub, dus moest je even feliciteren! *breekt weer uit*
Dames, ik ga naar bed. Moet er weer vroeg uit. Morgen met mijn schoonzus (en haar schoonfamilie) naar de vrouwluu-zitting (paar uur carnavals-optreden voor alleen dames)
dank je wel desert! en zethu ik ben het ook allemaal nog aan het verwerken. wat is dit onwerkelijk zeg! zoals jullie ben ik veel te vroeg wakker voor een zondag. ik kon ook echt niet slapen. de laatste drie nachten al niet. enik had zo'n flauw gevoel in mijn buik, de laatste dagen dacht ik ach dat gaat wel over. nu weet ik wel beter. dus ben gelijk maar opgestaan om wat te eten. dat voelt meteen beter. Gisteren dacht ik ineens: ik word mama!
Kan ik me voorstellen dat het nogal onwerkelijk aanvoelt hoor. Ik had van de week wel al zo'n voorgevoel voor je, maar durfde het niet uit te spreken. Ik ben er zelf ook des te meer van overtuigd dat het bij mij ook wel eens kan zijn. Gewoon doordat mam heeft gezegd dat het bij mijn zus ook pas laat aangetoond werd. Vooral bij de eerste. En ook als ik kijk naar welke klachten ik allemaal heb. De meesten kan ik wel verklaren dat het ergens anders van kan komen, maar een aantal? En sommige klachten verwijt ik zelfs aan een mogelijke ongi, die niet komt. Dus wie weet! @ Chiquita: jammer meid, volgende ronde meer geluk toegewenst.
@mare.. Die Banner staat je GEWELDIG!hihihi en balen dat je mams er nu niet was... maar t zal hoe dan ook een tranendal worden en speciaal is het ook sowieso...... gunst wat is het leven toch mooi...
Mare ik kan mn ogen niet geloven wat een super fanstastich nieuws...enne ik dnek dat je al veel verder bent want je bent was al op cd 108 wat is je langste cyclus trek dat er van af en je weet ongeveer hoel lang je overtijd was dus hoe lang je zwanger bent,maar wat ik raar vindt je hebt tussen tijds nog een echo gehad en daar was pcos op geconstateerd en geen zwangerschap? dat vindt ik wel een beetje vreemd en hoe lang geleden heb je die echo gehad?
Voor mare en haar man, Onder mijn hand deelt het eerste begin zich hand over hand in cellen. Onder mijn hand groeit het geheim van nieuw en ongekend leven. Ik weet wat daar groeit, mijn baby, ons kind nooit zal ik de oorsprong nader zijn nader dan nu Nu in mijn lichaam een nieuw leven begint Onder mijn handen groeit ons kind.
volgens mij had ze op 8 of 9 jan een echo.. toen is wel geconstateerd dat ze een eisprong had gehad.. dus dan zou ze nu een week of 6 zijn volgens mij.. maar goed.. dat zal een volgende echo wel uitwijzen..
Nou ik heb vanmorgen de test gedaan van CB digitaal en helaas stond er niet zwanger op Ik ben nog niet ongi en de tekenen blijven ook uit. Was wel erg teleurgesteld We hebben besloten dat als de ongi uitblijft om morgen een andere test te halen, omdat ik hier ook wel lees dat de digitale van CB een hogere HCG waarde nodig heeft. Hoop dat ik morgen wat anders neer kan zetten!
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama & Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita & 5Mare5 TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 187 passagiers voor de roze luchtballon 42 Zwanger, 110 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 11 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 6 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
hihi meiden, ik word zo rolijk van jullie reacties super lief! bedankt lady pink voor het gedicht! idd 12 januari eerste gesprek gyn met echo ed. dit is waarschijnlijk een paar dagen na eisprong geweest. dus te vroeg om iets te zien en ook nog vroeg genoeg om de overige follikels nog te zien. 26 januari: bloeduitslagen, maar verder geen echo en niets. morgen gaan we weer en ik hoop stiekem dat ie een echo gaat doen. ^^ heb ik trouwens weer, ik had vandaag bruinverlies. ik weet het niets aan de hand maar toch leuk is anders.
Oh Mare, wat leuk om jouw banner te lezen! Joepie! Fijn dat je morgen weer langs kan. Probeer je niet te druk te maken over je bruinverlies. Blijf positief. Het is je zo gegunt!
Super gefeliciteerd Mare! Wat geweldig zeg! Je testen zijn minstens net zo donker als die van mij nu, ik heb ook zo'n donkere clearblue, dus ik denk dat je al verder bent dan 5 weken, maar wrs krijg je een echo om te kijken hoe ver je bent. Meid geniet ervan, het is je zo gegund! Dames die deze ronde ongesteld zijn geworden, heel erg balen, hopelijk breng Februari jullie meer geluk! Liefs Twinkle