Ik drink normaal best veel cola light. Maar heb daar al 2 weken geen zin meer in. Drink de laatste tijd veel bitter lemon en sapjes. Ik heb ook behoorlijk veel zin in ander eten de laatste tijd. (volgens mij heb ik dat nog niet in mijn lijstje van de ha voor morgen gezet)
nou zethu.. ik ben reuze benieuwd wat de ha gaat zeggen morgen.. @Mare.. hoe voel je je nu? is het bruinverlies gestopt? @Tante Mars.. dikke knuffel zo tussendoor meid.. hoop dat het goed gaat...
Bah, moet niet denken aan een kroket nu. Maar van die snoep van vroeger! Ik ga de snoepkast eens plunderen en me wassen.
dank je flex! ^.^ @bruisje: hm ik voel mij beter dan gisteren. wat had ik een beroerde dag. ik was de hele dag zo misselijk dat ik elke keer kleine beetjes moest eten. als ik klaar was met eten was ik alweer misselijk. vanacht dus ook amper geslapen. nu is het weer terug naar dat beetje flauwe gevoel in mijn buik. bruinverlies is niet helemaal gestopt maar wel zo goed als.... het is ook niet veel maar maakt mij toch ongerust. gelukkig mag ik vanmiddag naar de gyn.
ja kan me voorstellen dat t je ongerust maakt.. kan natuurlijk heel goed wat innestelbloed zijn of wat oud bloed.. lijkt me in jouw geval (niet oneerbiedig bedoeld) niet heel raar.. en zolang het niet rood is is het niet erg.. en die misselijkheid is juist super goed teken..hoe laat mag je naar de gyn?
ik mag om 14.30 naar de gyn. ik weet het mijn man roept nu ook elke keer: bruin is niet erg schat. hihi heeft die ook gister pas van mij geleerd. ja stom hè, ik heb mij gisteren betrapt dat ik gebeden heb dat ik maar zo misselijk mag blijven als het wurmpje maar blijft zitten ^^ vanmiddag gaan we trouwens een tweede poging doen om het aan mijn mama te vertellen!
ja haha maar dat was ook weer niet de bedoeling, probeer net wat te eten maar dat valt wel tegen. maar oké dit had ik wel verwacht!
beter zo dan andersom toch? hihihi.. en na een paar weken is het allemaal voorbij...en tis t absoluut waard, maar dat hoef ik je vast neit te vertellen..hiihihihi
Ik zal dadelijk aan je denken mare. Hopenlijk heb je nu meer succes en tref je je moeder wel. Ik hoop ook dat je "wurmpje" (grappig hoe je het schrijft) blijft zitten!
met berenbotje gaat het ook niet goed lees ik in ander forum......balen voor haar. @mare: ik duim voor je....
nou meiden, ik ga nu defintief over naar februari hoor, twee topics bij houden is toch een beetje te veel haha dat krijg ik niet voor mekaar!
Passagierslijst NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama & Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita & 5Mare5 TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 187 passagiers voor de roze luchtballon 42 Zwanger, 114 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 7 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! IK las ook in het oktober topic dat berenbotje een mk heeft gehad... Heel veel sterkte berenbotje...