Heej Malibel! Succes zo, enige wat je kan doen is alles rustig ondergaan. En zo duidelijk mogelijk al je klachten omschrijven. Ik had gezien dat Zethu een lijstje had gemaakt, dus ik had ook een lijstje gemaakt, die heeft de HA gehouden voor in het dossier. Ik was bang dat ik de helft vergat als ik daar zat.
Oh, zo'n lijstje is inderdaad wel handig. Daar had ik nog niet aan gedacht. Welke klachten had jij dan? Bij mij is het altijd anders. Dan heb ik kramp, dan weer niet. Dan heb ik pijn aan m'n (.)(.), dan weer niet enz enz. Hahaha, wordt dan wel een wazig lijstje he!
Krampen sinds de week na mijn ei. Gemene steken af en toe. Laatste dagen ook pijn in rug en schouder af en toe. Had ook de data neergezet van mijn cycli (dat is toch de correcte meervoud van cyclus? hihi) wanneer ik bruinverlies had wanneer ik een stolsel had verloren
Hahaha,dat vraag je aan de juiste persoon. Ben docent Nederlands. Oh ja, dat heb ik niet zo precies opgeschreven. Maar idd ook last van krampen e.d. Pfff, ik heb echt het idee dat ik abnormaal ben of zo....
Ik lees het nog wel hoor Dank je. En nu ga ik me ff douchen, mss heb ik zo nog ff tijd. Trouwens BEG. Jij schreef dat je last van je rug had. Heb je dat onderin je rug? Sinds ik gisteren in bed lag merk ik dat ik enorme rugpijn heb.
en Zethu.. je bent nu bij de ha als het goed is.. succes... BEG.. hoe laat moet jij voor inwen.echo of is dat niet vandaag?
@ zethu; spannend hoor, succes kom zelf net bij huisarts vandaag....ze zag hoe wij beide straalden..... die heeft ons de gegevens gegeven van vk. Gelijk gebeld en heb met 9 weken een intake. Gelijk te horen gekregen dat ivm mijn voorgeschiedenis er misschien ook een echo moet in ziekenhuis. Dat vind ik niet erg want dan weten we het gelijk ook en wordt even extra gekeken naar het hart van het kindje.... ik lees lekker mee dames, succes allemaal!
Weet je wat wel grappig is, ik hou een hele goede collega een beetje op de hoogte. Die denkt dat er nog steeds een kans is dat ik gewoon zwanger ben. Maar daar ga ik eigenlijk al niet meer van uit. wil gewoon dat die andere (enge) opties worden uitgesloten.
@ blackeyedgirl: succes morgen ik zal voor je duimen! ga nu even weer dingen in huis doen... succes iedereen!