bedankt meiden. De gyn vroeg ook of ik na het stoppen met de pil wel regelmatig was. En dat was ik wel voor 2 hele rondes. Maar dat schijnt dus wel te kloppen.
Dat had ik dus 3,5 jaar geleden ook 3 of 4 keer. En daarna begon het bij mij. Ik heb je trouwens al een reactie gegeven in het Maart-topic over je uitslag. Sterkte!
he bah, beg. heel normaal dat je even van slag bent. kom maar eerst weer tot rust en laat je lekker troosten. ik hoop dat je een fijne gyn kan vinden die jullie kan helpen!
@ BEG ooohhh wat een teleurstellende nieuws! dan mag je even huilen! Maar nu heb je wel weer duidelijkheid, en hiervoor bestaat gelukkig medicijnen. Ik heb ook in mijn reis om zwanger te worden slecht nieuws gehoord dat ik niet zwanger kon worden, en het mocht ook pas als ik goed ingesteld was. Mijn troost en hoop was die medicatie, en kijk 20 nov zeg internist alles is goed je heb groenlicht en 23 nov mega ongi en toen zwanger. Maar laat alles goed bezinken, en je verdriet verwerken na die nieuws. en dan komt de hoop weer. veel liefs slaapzak
Hoi slaapzak, vind het wel jammer dat je nu in het sept topic zit en niet meer bij ons Groetjes brussie
Bah, wat een vervelend nieuws! Tjonge, ik schrik er helemaal van. Weet ook niet wat ik moet zeggen..... Begin zelf ook wel heel erg bang te worden.....
aaah wat lief! Nou het is wel anders daar hoor..niet zoals onder ons he. tja wij hebben die hele test gedoe samen mee gemaakt met hun niet. Tja monster vond het zo nodig om nog even rond te zwerven voor dat die zich ging innestelen.. 6 sept scheelt maar een paar dagen.. van mij mag die in aug komen... sept is eigenlijk niet zo leuk... Manlief 12 sept jarig Mijn moeder 12 sept jarig Mijn vader 10 sept jairg Mijn opa Vader van mijn vader 11 sept jarig Manliefs vader 28 sept jarig. en dan hebben we het alleen over familie. is echt erg hoor.. dus aug was beter.. wie weet kom ik terug na de 12 weken echo haha
Vandaag heeft de huisarts een test gedaan bij mij maar ook daar was ie negatief! Maar omdat ik alle verschijnselen heb maar ik morgen voor de zekerheid toch bloed laten prikken. Kan zijn dat ik te weinig HcG aanmaak.
Ja me huisarts kon zich nog heel goed herrineren dat we dit probleem ook bij Ian hadden in het begin, en hij wilt het evt uit kunnen sluiten dat ik zwanger ben of ik wel zwanger ben. Helaas duurt het dan ff voor je de uitslag hebt, maar heb dan tenminste wel zekerheid.
waarom trouwens morgen pas prikken. Als je vandaag zou prikken heb je morgen de uitslag. Nu pas na het weekend.
Omdat prikken maar tot 11uur was en ze moest nog met de dokter overleggen. Ik baal ook maar kan er weinig aan veranderen!
Hallo, Ik ben nu ook al 3,5 week overtijd en de testen zijn nog steeds negateief... Kijken of ik volgende week ongesteld word ja of nee anders word het ook een bezoekje aan de HA! Hebben meer dit gehad toetrouwens? Want ik heb nog nooit in me leven een maand ongesteldheid overgeslagen en van me dochter had ik mijn NOD dag al een positieve test... Groetjes Jolanda
hey ja slaapzak, krijg je je echo met 12 weken word je straks weer een week vooruit gezet, of ik wordt verzet, maar ik denk het niet ik had de 18de al een duidelijke test, dus die van mij is niet gaan zwerfen. Maar je hoort het vaker he dat het even stil staat en dan weer lekker doorzet. En het is ook wel zo wat is een week, ik klets ook wel bij september en ook hier hihi, vind het spannend te lezen wie er allemaal zwanger is geworden.
Hai meis, sorry ben ook eventjes een tijdje niet geweest voelde me niet lekker en was ook erg druk. We wachten 12 feb af hoe dan ook veel sterkte.