piep piep piep ik kom even weer eens om het hoekje kijken heb alles even bij gelezen, black veel sterkte en ook alle andere meiden die nog in onzekerheid zitten sterkte. Ik ben maandag naar de gyn geweest en ik ben met comid begonnen en ik slik 5 dagen lang een half pilletje heb nu weinig bijwerkingen nog heb het eerder geslikt en toen slikte ik 5 dagen een hele en dat was een ramp voor mij,ik had zin om iedereen een klap te verkopen maar gaat nu allemaal goed hoop dat deze dosering ons gauw aan een lief klein kindje helpt... ik moet 11feb weer terug komen voor inwendige echo om te kijken hoe het staat met mn eitje groetjes Anita
Vandaag ook weer in het zkh geweest. De fertiliteitsarts was echt super. Ze begreep me volledig en gaat met ons alles controleren. Zijn zaad, mijn bloed, mijn cyclus , mijn eileiders (ivm vroegere infectie) alles. Ik ben zo blij dat ik straks eindelijk duidelijkheid heb. Wil gewoon weten of de infectie mijn vruchtbaarheid heeft beinvloed en gelukkig werkt het zkh mee! Aan de ene kant ben ik bang nu het zo ver is dat ze onderzoeken gaan doen, maar het geeft me wel enorm veel rust. Ik mag van de arts ook niet meer temperaturen, geen ovulatietestjes meer doen en er vooral voor de rest niet mee bezig proberen te zijn. Dat doen wij wel voor jou zei ze. Dames ik ga haar advies opvolgen en proberen afstand te nemen. Ik zal dan ook niet meer op dit forum PROBEREN te kijken. Bedankt allemaal voor jullie medeleven en HEEL VEEL SUCCES allemaal. dikke kus Loes
@ loesje: ik weet niet of je het nog leest, maar heel veel succes toegewenst in de MMM @ ladypink: iedereen een klap willen verkopen? Nou dat is flink. @ Jolandahidding: Yep, ben ook 3,5 week overtijd en blijf ook nega testen. Komende dinsdag heb ik een inwendige echo om te kijken wat er aan de hand is, omdat ik ook enorme buikpijn heb.
Goedemorgen! Bloedprikken is niet meer nodig ik ga op ROOD! Mijn man en ik zijn er eigenlijk wel blij om want we wouden nog even wachten. Veel succes iedereen!
01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama & Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 &Natjes & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita & 5Mare5 TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 188 passagiers voor de roze luchtballon 44 Zwanger, 116 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 7 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Dan is het nodig geweest dat je vandaag pas kon bloedprikken! Jammer van de ongi, maar je hebt tenminste wel zekerheid!
Hey Meiden, Ik mag helaas op geel ik heb een miskraam gehad vorige week en had vandaag de echo en er was niks meer te zien. Groetjes Nadine
NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama & Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 &Natjes & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita & 5Mare5 TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 188 passagiers voor de roze luchtballon 42 Zwanger, 116 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 9 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Nadine en Hummie beiden heel veel sterkte....
Even niet meer geweest en lees dingen die ik niet verwacht had. Hummie en Nadine, heel veel sterkte en succes meiden. Ik hoop dat jullie gauw weer een klein wondertje mogen krijgen. Black, bij jou ook geen goed nieuws. Je hebt groot gelijk dat je lekker hebt staan huilen. En met je mannetje naast je voel je je niet alleen. Meis, ook voor jou hoop ik dat de zon gauw mag gaan schijnen. Voor de rest, meiden op het wachtbankje...heel veel succes en dat er maar snel 2 streepjes op jullie test mag staan. Meiden die zwanger zijn....Gefeliciteerd en vergeet geen HCG te strooien! Kus van Tink
Hang de vlag uit! Na (ik weet niet eens meer hoeveel dagen) is het dan eindelijk gebeurd....... De zijn er!
Hoi meiden, hopelijk kennen jullie me nog van de afgelopen maanden. Het zit nog steeds niet meer, aan de pil gegaan maar geen ontrekkingsbloeding gekregen, wilde mirenaspiraal laten plaatsen vanmorgen maar heb nog nimmer zo'n pijn ervaren en is dus niet geluk, halverwege het plaatsen gestopt en wordt nu voor de zoveelste keer doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo. ik denk dat sterilisatie voor mij de uitkomst zal zijn, ik weet het gewoon allemaal even niet meer...
hey dames hier slaagt de twijfel toe, ben nu 11 dagen overtijd, ni echt veel kwaaltjes , gevoelige borsten die een maat groter zijn , meer eetlust , int begin moe , nu iets meer energie, veel plassen en een harde opgezette onderbuik, mijn broeken passen ni meer nu gisteren sex gehad en vanacht wat roos slijm verloren , van morgen bij het afvegen ook wat , nu tampon test gedaan en alleen maar roos gelig slijm , zou dit een inesteling bloeding kunnen geweest zijn of zullen de duivels komen