NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Welkom Girl79, ik hoop dat deze ronde raak is voor jullie!

2. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    hallo meiden,
    het is weer goed druk geweest hier zeg :D .

Jeetje Annie, wat erg voor je meid! veel sterkte!

Nana en cam: al getest? :D :D :D .

groetjes

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Charpi en Girl welkom meiden!

Rm1 jij ook op t wachtbankje zie ik...Leuk he ;)

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hebben trouwens gister onze zomervakantie geboekt.

Hebben het gewoon gedaan, is het raak, ga ik hoogzwanger naar Italiƫ is het niet raak, dan hebben we iig de plek waar we heen wilden en zal ik vast ook wel zwanger alleen geen 7,5 maand ;)...

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nee nog niet. :D Hoop ook dat ik het voorlopig nog even niet ga doen. Ik had niet zo'n heel goed gevoel over deze ronde en misschien was mn ei toch op dag 10 en zit ik dus nu pas op 7DPO ipv 11DPO. Misschien dat ik over een paar dagen alsnog wanhopig naar de testen grijp, hihi, maar vandaag iig nog niet 8).
    Voor jou is het nog een paar daagjes wachten en dan kun je ook weer beginnen met het oh zo fijne symptoompjes spotten! Spannend :D .

6. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    hai suus: ik zit inderdaad ook weer op dat stomme wachtbankje. wat duren die weken altijd lang he! Aah, jij moet nog een weekje (ook erg lang!).
    Maar lekker dat je je vakantie hebt geboekt zeg. En nu maar hopen dat je er hoogzwanger naartoe gaat :)

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja het kan me niet schelen als ik er hoogzwanger heen ga, zul je zien krijgen we een kleine daar in Italiƫ, wel een leuke geboorteplaats natuurlijk.

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    haha, wie weet kan hij of zij dan wel een dubbele nationaliteit krijgen :D . Lekker hoor het vooruitzicht van een zonnige vakantie zo in de koude winter!

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Wilde ook ff komen buurten bij jullie. Ik ben twinny en heb een dochter van anderhalf. We zijn nu bezig met de tweede via IUI, omdat ik een vrouwelijke partner heb. Eind volgende week kunnen we testen en ik vind het weer reuze spannend.......

grtjs
    Twinny

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Welkom twinny...

Ik kan ook over 7 dagen testen en heb ook een dochter van anderhalf...

Gezellig dat je met ons mee komt wachten!

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hai meiden, ik sluit me graag bij jullie aan! Mijn vorige cyclus was 35 dagen en dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden, de 3e januari dus. Het is alleen de eerste ronde voor ons dus ik merk dat ik mijn lichaam nog erg moet leren kennen. En ook dat ik bijzonder ongeduldig ben :oops:

12. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden! Hopen dat jullie snel doorkunnen naar het Zwanger zijn forum.

Hier wachten, wachten, wachten.... wat duurt het toch altijd lang!

13. Maia

Maia Niet meer actief

@mamaria: het is meer het idee van de pijn dan de pijn zelf hoor. Ik heb ook een tattoo (op m'n schouder, dus wel een iets minder pijnlijke plek :) ) maar ik was van tevoren zo bang voor de pijn. Uiteindelijk was het redelijk snel klaar en de pijn was snel voorbij :)

maar wel spannend hoor, wat voor patroon heb je in gedachte?

14. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    kan nu al niet meer wachten, erg he! We hebben ook zo goed geklust. Ken je dat gevoel, dan heb je bijna zoiets van het kan nu niet anders dan raak zijn. maar tuurlijk moet je dat uit je gedachte halen, want anders is de teleurstelling straks weer zo groot....echt waar hoor, vrouwen haha.

Hey maar suus, lachen man als de kleine in italie geboren wordt!

En alle nieuwe: welkom hier!

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @rm: ja, vorige ronde dacht ik ook, het MOET nu wel raak zijn, maar helaas :( Jammer dat er altijd zoveel onzekerheid is. Maar ik duim voor je meid!
    @Twinny: Welkom meid, wil je ook op onze lijst? Dan moet je nog even de precieze dag dat je je ongi verwacht doorgeven! Veel succes!
    @Odess: welkom, meid, jij ok veel succes! Ik zal je zo even op de lijst zetten.

edit: odess heb je erbij gezet op de lijst op de vorge pag :D

16. YellowButterfly

Wat heerlijk dat er meer van die mutsen zijn die niet gewoon hun NOD af kunnen wachten ;) Ben ik niet de enige :rolleyes: Vanochtend een testje er tegenaan gegooit en die allemaal vage vlekken in het scherm en een heeeeeeeeeeeeeele vage schaduwstreep. Heb em maar gauw weg gegooit en moet nu van mezelf gewoon wat geduld oefenen :confused:

17. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    haha dus het wordt in de week van 5 januarie druk met nod hihi ik kan ook niet wachten en voel allerlei vage dingen onderin mijn buik ook verlies ik veel witte afscheiding wat dat nou weer is ik heb het nooit eerder gehad. ben benieuwd effe wachten nog.....hihih

18. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    wat zijn we ook een stelletje mutsen he met dat nod afwachten! Gelukkig voor jullie ben ik geloof ik de laatste die moet wachten....snik voor mij, haha!

@nana: bedankt voor het duimen! ik ga ook duimpjes draaien op het wachtbankje voor jou!

nou, ik ga er weer van tussen. spreek jullie allemaal vast later wel weer!

19. YellowButterfly

Volgens mij had ik vandaag mogen testen, maar mijn lichaam was het daar niet mee eens denk ik. Waar is die goede oude tijd gebleven waar je rustig moest wachten tot je 2 weken over tijd was en dan met je plasje naar de huisarts mocht O:)

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Rm bedankt!
    Hahaha, ja hoor hier zitten allemaal mutsen die niet kunnen wachten ;) en het wordt elke dag een beetje moeilijker, pfffff. Maarreh een schaduwstreep klinkt toch wel een klein beetje veelbelovend... Hopelijk wordt ie over een paar dagen duidelijker!
    :D

Deel Deze Pagina