@malibel: wel fijn dat je nur verder kan! eindelijk! @loveable: wat vervelend voor jou dat het allemaal niet wil lukken. hebben ze wel goed onderzocht tot nu toe wat er aan de hand is? het moet toch een reden hebben dat je geen ontrekkingsbloeding krijgt? geef de moed niet op! misschien is de weg wel moeilijk maar uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen! @yolanda: het kan echt van alles zijn. je zal echt moeten wachten wat er verder gebeurt!
@ malibel: Super je kunt weer verder! Ben blij voor je. @ loveable: Pfff, schiet niet op zie ik. Hoop dat het snel goed komt. @ yolanda: kan vanalles zijn. Wat jij schrijft kan met een zwangerschap te maken hebben, maar ook met een komende ongi. @ mare: hoe is het met jou meid? Kan je het al een beetje bevatten? @ hier: merk dat ik alleen 's avonds flink last van de griep heb. Moet wel zeggen dat het vandaag tot nu toe goed gaat. Maar heb wel weer behoorlijke last van mijn buik. Flinke scherpe steken af en toe.
poeh ik voel me beroerd zeg. ja ik kan het allemaal wel goed bevatten nu alleen wie verzonnen heeft dat het ochtendmisselijkheid moet heten die heeft een grote fout gemaakt. ik lig al sinds een week op bed/bank en kan echt niets. maar verder ben ik natuurlijk mega blij ^^
tja die misselijkheid is bij iedereen anders he. Kan zelfs bij iedere zwangerschap anders zijn. Toen mijn moeder van mij zwanger was was ze dat alleen aan het eind van de zwangerschap, de hele dag lang. Bij mij zusje en broertje alleen in het begin. Van mijn oudste zus weet ze het niet meer.
ja klopt, een vriendin van mij heeft tot de 23e week last gehad van misselijkheid. nou dat hou ik echt niet vol. goed ik weet waar ik het voor doe hé!
het is bij het roze van vanmorgen gebleven, nu niks meer zelfs ni met tampon test krampjes in de buik naar de lies op nog meer plassen als anders baarmoedermond is nog hoger gaan staan en staat helemaal schuin , zeg maar naar binnen gedraaid ik wacht nog een paar dagen af en test dan nog eens
hey yolanda benny, dat had ik nou ook? maar na een paar dagen ging ie weer normaal en toen heb ik mezelf gestopt met voelen want je wordt er alleen onzeker van, toen hij weer normaal ging staan dacht ik echt ik krijg een miskraam. liep als een malloot te stressen hier in huis en iedereen maar roepen het komt wel goed!
Bij een vriendin van me was het met 12 weken van de ene op de andere dag over. Hoop voor je dat je niet zo lang misselijk bent. Maar ik heb ergens gelezen dat als je misselijk bent dat de kans op een MK des te kleiner wordt.
en bij de andere twee zat hij laag en voelde hij groot aan. Volgens mij kun je niet echt voelen aan je baarmoedermond of je zwanger bent?!
Die onzekerheid is ook de reden waarom ik daar ook niet ga zitten voelen. Ik heb zoiets ik zie het morgen wel. Maar ben wel bang dat er iets anders aan de hand is.
@zethu.. had je nog weer getest onlangs? @mare.. owh die misselijkheid.. ikheb t gelukkig nooit heel erg gehad.. hooguit een wk of 2...hoop dat t je heel lang bespaard blijft..en dat t snel over is... @Loveable.. meid toch...denk nog vaak aan je.. komt t niet dat t juist zo'n pijn doet.. mirena bedoel ik omdat je niet vloeit? die zetten ze toch altijd als je ongi bent? wel raar dat je geen ontrekkingsbloed hebt.. hebben ze daar geen reden voor gegeven wta het zou kunnenzijn? wanneer heb je de echo.. wat een boel vragen weer.... dikke knuffel meid. @Yolandabenny.. nog een keer hier dan.. klinkt hoopvol.. duim voor je... @zethu.. morgen een echo.. hoop op mooi nieuws en ieder geval duidelijkheid.. duim voor niets naars.... knuffie meis...
@ bruisje: Ik heb sinds die bewuste vrijdag niet meer getest. Ik durfde niet meer. Wel gek dat je het nu vraagt, want ik kreeg net de enorme neiging dat ik moest gaan testen. Ik doe het nu liever niet. Ik doe het liever met ochtendurine ivm de concentratie. Ik heb wel nog 1 test liggen. Maar ik heb volgens mij een lege testvlakken fobie gekregen
aan mijn baarmoedermond is absoluut niets te voelen. sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik dus ook niet meer gevoeld. en ik heb dat idd ook vaker gehoord dat misselijkheid een teken is van een stabile zwangerschap, nou dan kan hier niets meer misgaan morgen komt trouwens iemand van moeders voor moeders dus wordt er weer getest. het klinkt stom maar ik vind dat best spannend.
Ben terug. Helaas zwaaide er niets terug. En naar alle waarschijnlijkheid is het de pco die alle klachten veroorzaakt. Ik heb gelijk de huisarts gebeld voor het bespreken van de uitslag. Assistente deed weer eens moeilijk: ik heb geen plek meer voor een afspraak deze week. Ik gezegd dat ik verwacht dat ik volgende week waarschijnlijk weer moet gaan werken en dat het dan moeilijk wordt omdat ik niet weet welke dagen ik moet gaan werken en dat ik nog steeds geen ongi heb gehad. En dat ik al op dag 58 zit. Vroeg ze me eerst of ik morgen om 11 uur kan, gaat niet afspraak met psych. Kani k vandaag om 11.50 al terecht. Ik hoop zo dat ik doorgestuurd ga worden. Dan hoef ik niet te lang aan te plaren. Je hebt je er zo op ingesteld dat het dit is. Maar het is toch ff balen dat je niets ziet zwaaien hoor!
hey meid, wat vervelend toch. je had natuurlijk idd stiekem wel anders gehoopt. nou ik ga voor je duimen dat je gelijk wordt doorverwezen iets anders zou haast onmenselijk zijn!
hihi maar ik meen het ook echt! ik vind het wel knap dat je nu ook zo assertief bent. zo kom je er wel!
Gewoon vol blijven houden bij die huisarts hoor! Oh die opmerking is te laat, want volgens mij ben je al geweest. Nou ja, ik wilde je toch even sterkte wensen en ik hoop dat er nog veel positief nieuws mag komen.....