Hoefde niet eenste zeuren. Ik vertelde wat er te zien was en kreeg zo een verwijzing. Sta nu in de wacht om een afspraak te maken bij de gyn
oh dat scheelt weer! hopelijk is de afspraak snel! het zou zo fijn zijn voor jou als je eindelijk verder kan!
Gelukkig meid dat je gelijk bent doorverwezen! Ben toch even stiekem komen kijken voor jouw uitslag. Heb vandaag de andere huisarts (niet mijn vaste) gesproken over de telefoon. Die vond dat aangezien het niet zeker was dat het pcos was, dus vond dat ik aangezien ik pas vanaf september ben gestopt met de pil, pas in september hoef terug te komen voor onderzoeken. Terwijl de gyn zei dat er bij mij bloedonderzoeken moest gebeuren om het vast te stellen. Dus ik bel wel van de week voor een afspraak bij mijn vaste huisarts.
belachelijk beg, als je er nu achter kan komen wat het is wwaarom zou je dan nog langer wachten? en als je vaste ha ook zoiets zegt gewoon een andere zoeken. heb ik ook gedaan.
@BEG.. nou ja wat een stom geneuzel zeg.. nog tot september wachten. zijn ze nu helemaal.. zoveel moeite is een verwijsbriefje voor bloedprikken toch niet.. nou idd maar ff je eigen ha weer bellen.. zou t er ook nie bij laten zitten hoor... @Zethu.. meid..dikke knuffel... @mare.. zo te zien gaat alles goed.. vind t nog steeds zo wonderlijk allemaal.. helemaal geweldig.. mis jullie wel hoor in feb nod.. maar euh.. zoals jullie misschien al gelezn hebben hebben we de pil in de kliko gemikkerd.. Ik dacht op dag 12 mijn ei gevoeld te hebben.. niet dus.. op dag 16 heel veel vruchtbaar slijm.. en steken.. toen ik dat tegen manlief zei zegt ie.. dat kan toch niet met de pil? nee dat dacht ik ook.. nou zegt ie.. mieter m dan maar weg als ie niet werkt.. dan doet jouw lijf toch wat ze zelf wil..whahahaa.. we zullen wel zien zegt ie met een smile en een knipoog.. JOEHOE.. ben zoooooooooooo blij.. we hebben extra goed geklust de afgelopen dagen.. zegt ie nog gisteravond.. dit is dan weer een voordeel..whahahaha... maar ik zit dus op de wachtbank....en tis spannend...iedere keer als ik stopte met de pil dan was ik direct zwanger.. ook nu ik na 2 wk slikken gestopt ben is er niets van pilbloeding te ontdekken.. natuurlijk meot je niet van direct uit gaan, maar als het je al 3 keer is gebeurd dan gaat dat eigenlijk vanzelf.. eigenlijk zouden we het zelfs wel s spannend vinden als het niet zo was.. klinkt dat raar? maar goed.. Feb. is nog niet zo'n roze bom tot nu toe dus daar gaan Flex en ik dan maar voor zorgen..hihihhi.. en natuurlijk de rest... Dikke knuff
hey bruisje, wat leuk zeg, dat had ik nog niet gelezen. ik hou nu bijna niets meer bij omdat ik best moe en misselijk ben. maar verder gaat het idd helemaal prima! ik hoop dat het voor jullie snel mag lukken (misschien nu al) en jullie er ook van kunnen genieten!
@ mare oh bah ben je zo misselijk? kan ook niet w88 tot ik weer misselijk wordt zeg maar nie heus haha hoop dat het niet zo erg wordt als bij esmay dan kan ik weer een 3mnd durende abbonement op de wc gaan nemen
ja mijn man vrieg gister ook al: en wil je snel voor een tweede gaan als deze geboren is.... poeh, gelukkig kan elke zwangerschap anders zijn
Wat idioot he, de ene huisarts stuurt gelijk door en van de ander moet je een half jaar wachten. Ben benieuwd wat je eigen huisarts zegt. Ik ben trouwens de komende tijd niet veel hier te zien. Ik wil wat afstand gaan nemen. Ik ben er te veel mee bezig. Ik zal nog wel dagelijks komen kijken, en als er iets met me gedaan wordt zal ik het ook wel laten weten. Gisteravond na het darten (vriendje had teveel gedronken) bleek dat hij zich de laatste tijd had zitten ergeren dat ik hier zo veel op zat te kijken. We hebben er enorme ruzie om gehad. Vandaag hebben we het wel uitgepraat, maar hij heeft ook wel gelijk. Ook mijn therapeut (ivm de burnout) zei me dat ik hier wat minder moest gaan zitten.
@zethu: ik hoop dat het je helpt om wat afstand te nemen! sterkte met alle keuzes en dingen die er gaan komen.
@ BEG, goh wat naar zeg. ( ga zo even alles bij lezen) Ik hoop toch dat je snel de MMM in mag. @ Zethu, ik hoop dat het lukt afstand te nemen. Ik heb dagelijks gespiekt moet ik eerlijk zeggen zonder in te loggen. Heel veel drang gehad om wat te typen maar mezelf meteen weer verbannen.. Wij komen net terug van de Gyn, die we ook op de dag van de echo hadden. Deze had nog contact gehad met de echoscopist en die zeidat ze echt wat had gezien, op de echo en dat er GEEN fout is gemaakt. We zijn dus wel zwanger geweest, maar het heeft zichzelf op gelost(raar maar waar). Verder hebben we hier ook weer laten vallen dat we al drie jaar bezig zijn, en ja hoor we zitten in de MMM manneke moet maandag kwakkie opvangen en inleveren, donderdag krijgen we de uitslag en aan de hand daarvan gaan ze met opwekkers de eispong opwekken en met bloedprikken het LH gehalte in de gaten houden, en op de dag dat de piek is moeten we verplicht klussen dus mischien ben ik tussen nu en 2 maand al wel zwanger. (zo zei de gyn dat). Ben zo blij dat we gewoon zonder verwijsbrief van de HA toch gewoon in de MMM zijn gekomen, en dat meneer van de vorige keer mooi mis zat! Sorry voor het enorme ego berichtje, maar heb echt onwijs veel aan jullie gedacht.
wat fijn voor jullie tante mars. ik hoop voor jullie dat het heel snel gaat lukken. en dat van die zwangerschap, niet oneerbiedig bedoelt maar bij dieren gebeurt het wel vaker dat de kindjes door het lichaam worden opgenomen als het niet helemaal goed was. toch een teken dat je zwanger kan worden! veel succes in de mmm
Nee ik snap wat je bedoelt, mijn moeder haar hond heeft dat ook eens gehad. We zijn al blij dat er wel een zwangerschap is geweest, welliswaar met bloed e.d. niet te traceren. Maar ze vond tijd dat het wat sneller gaat. Nou ze gaat dr gang ik hou dr helemaal niet tegen hihi .. Mare ben je al wat minder misselijk? Ik heb gelezen dat je heel misselijk bent en er medicatie voor slikt
nee dat is zeker fijn. ook omdat je "nog zo jong bent" gaan mensen er wel eens zo makkelijk mee om en zeggen probeer nog maar verder. ik ben helaas nog steeds zo misselijk. vooral 's avonds waardoor ik niet echt goed kan slapen. ik hoop dat dit met 5 weken weg is...
Ja indd. ze zei ook al hoe jong je ook bent drie jaar is lang ok voor jonge mensen dat je arts je niet eerder heeft doorgestuurd. Ik hoop voor je dat het indd met die 5 weken weg is, wat gaat het snel he al bijna 8 weken .