hihi ik vind het nog niet snel gaan maar ik mag dan ook pas over 11 dagen voor de echo en daar leef ik nu een beetje naar toe. tot dan vind ik het vooral nog heel erg spannend. ik vind juist voor zo jonge mensen is drie jaar veel te lang. kijk als je al bijna 40 bent en het duurt drie jaar, dat kun je wel verwachten maar op zo jonge leeftijd... ik wens je echt veel succes en hoop dat je droom snel uit mag komen.
nee ik wil wel geloven dat je het nog niet snel vind gaan met misselijkheid gaat de dag met de seconde nog niet vooruit.. Maar het is voor een goed doel.. Oww ja nog een echo zo spannend .
@ Mare: 11 dagen gaan gelukkig ook weer enigszins snel voorbij. Als ik kijk naar mij: 3 weken geleden de blaasontsteking, lijkt helemaal niet zo ver meer weg. @ tante mars: wat fijn dat jullie nu ook hulp gaan krijgen om zwanger te worden. Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. @ hier: ben vandaag naar de arbo-arts geweest. Hij heeft dezelfde opvatting als ik wat betreft werkhervatting Vanaf volgende week ga ik 2 daagjes van 1 uur werken. En dat langzaam opbouwen. Over 3 weken heb ik al weer een nieuwe afspraak met hem! Ik denk dat ik de carnavals week ook nog maar 2 dagen ga werken en de week erna 3 (moet 2-3 dagen gaan werken) Ben verder de hele dag op pad geweest. Heb na arbo ook nog een gesprek met mijn teamleider gehad. Thuis gekomen (op de valreep mijn vriend nog gezien) Gaan sporten. En daarna nog wat boodschappen gehaald. Gekookt, gegeten en me op internet gemengd.
NOD Januari 01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama & Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 &Natjes & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita & 5Mare5 TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 188 passagiers voor de roze luchtballon 40 Zwanger, 116 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 11 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Nog even op de valreep nijntje 27 en mezelf veranderd... heel raar hoe je in een maand van zwart naar blauw naar roze naar oranje gaat... en je een hele ervaring rijker bent.. Hopelijk voel je je snel weer wat beter nijntje en dat geld ook voor mezelf
Lieve dames, Ik zit nog geen week in de MMM en IK BEN ZWANGER!! WAUW Kan het bijna niet geloven, maar de test knalt er gewoon vanaf dus ik moet het wel geloven! Ik had de fertiliteitsarts beloofd niet meer op het forum te kijken, maar nu kunnen ze me wat hoor. Het liefst schreeuw ik het van de daken. Nu alleen nog maar hopen dat alles goed gaat..... @ Zethu, ik zie dat je ook afstand wilde nemen, maar het is moeilijk he . Meid ik hoop voor je dat je net zo een kort abonnement op de MMM hebt als ik. Ik strooi alvast voor jou: HCG HCG HCG HCG HCG. En uiteraard ook voor alle andere dames die nog wachten. Dikke kus Loes
Hoi Loesje. Het is idd moeilijk. Maar ik houd al minder topics bij. Alleen nog maar NOD, het clubje: wij gaan voor de eerste, En op vruchtbaarheidsbehandelingen 2. Daarbij ben ik niet meer de hele dag hier. Gelukkig wordt me dat vanaf volgende week ook makkelijker gemaakt doordat ik weer ga werken Ik vind het geweldig dat je nu al zwanger bent! Super zeg. Gefeliciteerd! Ik denk dat ik eerst aan het wachten kom dat ik mijn ongi krijg. Heb wel al sinds gisteravond wat krampen, die vanmorgen vaker en erger aanwezig zijn. Dus ik hoop dat het snel doorzet.
@ Zethu Ja inderdaad super dat je weer aan het werk kan! Dan ben je tenminste afgeleid he. Als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat, want het is een heel persoonlijke vraag, maar mag ik vragen waarom je thuis bent? Je hebt gelijk. Klinkt heel vreemd, maar in jou geval, laat de dan maar snel komen! Kan je ten minste verder niet? Groetjes Loes
Ik ben herstellende van een burnout. Heb 4 maanden thuis gezeten en heb nu eindelijk het gevoel dat ik weer wil werken. En die zijn der nog steeds niet Ik kan idd verder als ze er eindelijk zijn. Maar het is zowiezo afwachten wat de gyn woensdag gaat zeggen.
Ja ben ik ook blij om. Heb nu wel, nu die afspraak dichterbij, komt dat ik wil weten wat er allemaal gaat gebeuren, maar aan de andere kant wil ik me er niet te veel mee bezig houden en het gewoon over me heen laten komen. Gelukkig heb ik veel afleiding de komende dagen.
Jaaaaaaaaaaaa ik kan op rood! Gisteravond al wat bij afvegen met naar bed gaan, maar nu is het mooi doorgebroken.
01: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 02: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 03: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 04: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 05: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Twinny & knabbelenbabel 06: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 07: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 08: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 09: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky & Huismus 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j & Angel83 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 & Ingrid74 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje & Beertje6676 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama & Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje4 & Surf & Kim78 &Natjes & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie & Annie1979 & Jessy83 & MoederK 28: Missrianne 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 & twijfelaar1985 & Frapsje & Janis & Sas33 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai & LadyJoey & Chiquita & 5Mare5 TESTMARATHON 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 * Ingrid74 26 januari: * Dreami3j 31 januari: * LadyJoey * Maia * Fl3xgirl 188 passagiers voor de roze luchtballon 40 Zwanger, 117 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 11 vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
t klinkt raar Zethu, maar ueh.. GEFELICITEERD met je ongi.. eindelijk.. nu kun je samen met je gyn een nieuw traject in.. hoop snel op een mooi beebje voor je..duim duim..
Zethu ,, Nu kan je eindelijk naar de volgende ronde. Heeft lang geduurt.. Je mag ook albijna naar de gyn zag ik spannend..