Ach ik zit nog maar in ronde 1 dus mag niet klagen... Maar toch haha! Gelukkig hoef ik dat jullie niet uit te leggen. Manlief wordt wel een beetje gek van mij, herkenbaar?
Hier nog een muts die niet kan wachten tot ik voor het eerst mag gaan testen, maar het duurt bij mij nog hartstikke lang.....het enige wat we nu kunnen doen is geregeld klussen en dat zit wel snor, hihi.....
@Odess: Gelukkig is mijn mannetje niet zo snel gek te krijgen, maar laten we zeggen dat ik er alles aan doe om hem gek te maken, hihi. Informeer hem de hele dag over wat ik voel etc. Hoop dus ook voor hem dat het niet al te lang meer duurt @Wonderje: Ook hier ng maar even duim voor je! Je kaartje ziet er iig lekker stabiel uit!
Zeker herkenbaar vandaar dat deze site ook goed voor je relatie is Wondertje we zitten idd allemaal dicht bij elkaar, gezellig toch. En dan kunnen we misschien ook nog eerder testen door de vroege eisprong, oh nee zouden we niet doen he...Hoop dat ik me dr aan kan houden, er ligt er hier nml 1 in het keukenkastje... Vind het wel koud worden in de luchtballon, ik stel voor om de vlam even wat harder te zetten!
Haha! Ach hij is zelf ook wel enthousiast gelukkig, gisteren bestek gekocht en hij wilde ook een kindersetje kopen, vond ie leuk :+ Verder hebben we nog niets hoor, maar dat vond ik nou wel weer schattig, gelukkig ben ik niet de enige die enthousiast. Alleen die mannen voelen natuurlijk niet wat wij voelen en dat je lichaam een hoop rare dingen kan doen ben ik inmiddels wel achter! Ik zie hier meer testers voor het weekend, spannend Kunnen we samen wachten!
@Suus: Volhouden hoor, roepende testjes vooral negeren . Ja, het is eigenlijk wel een beetje te koud voor een ballonvaart, volgens mij zou ie in't echt niet eens van de grond komen, hihi. Nou ja dit is vast een hele bijzondere ballon . Ok, ik ga even de stad in om boodschapjes te halen. Sprk jullie later wel weer!
Veel mensen zouden hun nek verdraaien als ze zo'n ballon langs zien komen Suus, ik heb het niet kunnen negeren maar je hebt er niets aan, weer zo'n vage test. Het enige wat werkt is geduld maar dat is zo moeilijk!
xxsuuzxx ik heb hier zelf een heleboel testjes liggen.... had wat oculatietesten overgenomen van meiden hier op de site maar daar zaten ook 4 of 5 zwtesten bij... maar ik ga denk toch echt pas testen op maandag of dinsdag hoor en jij? heb ook een aantal ovutesten nog liggen die kun je er ook voor gebruiken toch? hihi
mijn manlief is nog niet gek te krijgen tot nu toe. Hij is zelf net zo benieuwd steeds als ik dus tot nu toe is het nog erg gezellig en is hij het nog niet zat
Jij wordt dus goed op de proef gesteld...En ja soms geeft een positieve ovutest ook een zwangerschap aan. Dus dat zou je altijd kunnen proberen... Ik denk dat ik zondag ga testen, als ondertussen tenminste geen visite geweest is...
zit ff te vergelijken maar wij lopen echt helemaal gelijk als ik een ticker aanmaak op lilypie dan zit ik op dag 21 van de 28 en dus ook 7 dgn tot testen pfff dat maakt het spannend
ik zat stiekum te denken om op oudejaarsavond te testen of sochtends om met cadeautje of niet het nieuwe jaar in te gaan maarja kan ook weinig hcg hebben natuurlijk of toch maar wel wachten hmmm