Ik zou wachten tot je echt "mag" gaan testen, maar dat kan ik nu natuurlijk makkelijk zeggen met nog 3 weken te gaan voor mijn NOD.
Ik ben ook zo'n ogeduld hoor, mag op 6 januari pas testen. En moet mezelf er echt van weerhouden om een paar dagen eerder te testen. Heb ook echt overal gezocht naar die van het kruidvat 2 voor 5 euro testen, en uiteindelijk bij de trekpleister gevonden.
*** effe ego bericht*** kom er net achter dat een bekende van mij ook weer zwanger is. mijn gedachten waren zij wel ik niet waarom wil het ons nou niet lukken bah bah bah het lijkt wel of iedereen om mij heen zomaar zwanger raakt en wij niet. pff heb het ff moeilijk soory dames... ***einde ego bericht***
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje 24: Girl79 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey 109 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
Ik heb mezelf even op de testmarathon gezet. Hopelijk kan ik tot zo lang wachten met testen. Ik zag dat ik vandaag mijn ei zou hebben bij een cyclus van 34 dagen dus met klussen zit het dan gelukkig wel goed. De afgelopen week al iedere ochtend geklust en vanmorgen ook nog. Dus laten we hopen dat het goed zit. @ Wondertje Ik snap je gevoel helemaal. Gister ook gehoord dat een oude vriendin 10 weken zwanger is en dan denk ik hetzelfde als jij. Dus heel begrijpelijk. Het is niet dat we het andere niet toewensen, maar we willen zelf ook zo graag zwanger zijn.
jah gelukkig snappen jullie het en kennen de meesten het gevoel vandaar dat ik het hier schrijf en verder niet aan iemand vertel die weten toch niet hoe het voelt jullie zijn echt schatten en het is erg fijn dat je hier je ei kwijt kan nouja kwijt hihi wat een woordspeling hier op deze site
Wondertje, ik begrijp je heel goed hoor, ik heb dat elke keer als iemand op het forum, hier of elders, meldt dat deze zwanger is, dan kan ik alleen maar denken: IK WIL OOOOOOOOOK! Moosje, kan je me uitleggen wat het verschil is met gewoon op de lijst staan of als testmarathon? Of iemand anders die dat weet?
hoihoi medeballonvaarsters, ik moet me helaas ook bij jullie gaan voegen. is vandaag gekomen. Wil iemand me op 25 januari zetten? Komende maand gaan we mmm in, hopelijk krijgen we meer duidelijkheid. Deze onzekerheid is ook geen doen meer. groeten en allen veel succes aan het begin van een mooi 2009. Angelea
hahah moet nog steeds even wennen aan dat ik nu in januari zit! Klets ook nog mee in december Spannend dat het hier over een paar dagen allemaal weer begint!