@Backeyed girl: ik sta op 1 jan, maar weet eigenlijk niet zeker of dan mn nod is kan ook pas 4 jan zijn. Heb (helaas ) niet echt zw gerelateerde klachten. Heb wel een opgezwollen buik, maar dat had ik de vorige ronde ook, verder pijnlijke boobies, maar dat heb ik meestal de 2e helft van m cyclus en ontzettende koppijn, maar dat kan helaas verklaard worden door een klein griepje . Gewoom weer afwachten dus, pfffff. Hmmmm ziet er lekker uit trws
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje 24: Girl79 25: Angelea 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey 110 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote][/quote] @angelea: welkom, je staat erbij!
Ja het wordt spannend hier of er zich snel zwangere meiden melden.... ik leef met jullie allemaal mee, voorlopig ben ik nog niet aan de beurt want ik zit pas aan het begin van mijn cyclus....
Ziet er lekker uit zeg hmmmm.... Ik had gister en eergister ook zo'n hoofdpijn, heb ik eigenlijk nooit. Na ja kan ook vd drukte vd kerst zijn. Verder heb ik last van mijn onderrug en krampen in mijn buik. Mijn buik is ook zo lekker opgezet. Heb vandaag een zwart jurkje aan en lijk wel 3 mnd zwanger...Kunnen ook hier de kerstdagen zijn... Het lijkt dus echt op ongiklachten, neemt niet weg dat ze ook bij een zwangerschap kunnen voorkomen.
Kom op wij willen september babies Dus kom maar op met al dat roze! Ja alles wat je voelt relateer je direct daaraan he, bizar!
hier nog een ik zit ook alles in mij op te nemen of het een teken kan zijn... ik wil een sept baby. wij willen septemberbaby''s
Ja dat willen wij. Ik heb nml geen 1 verjaardag in september en daar moet maar eens verandering in komen!
Mij lijkt september ook een mooie maand, maarja eerst maar eens zwanger worden.... we zijn druk doende haha
Ik dus ook door naar januari...jammer genoeg... mijn nod is 19 januari... wil iemand mij er op zetten? Hoop dat het een heeeeeeeeeeel vruchtbaar jaar gaat worden!!!! allemaal rose !!!
mooie datum toch? ik snap alleen niks van mijn cyclus! Het is dus maar even afwachten! ik ga niet meer, alles wat ik voel, in kaart brengen... het lijf doet maar wat! (de laatste maanden) ik heb mezelf op 28 dagen gezet,,,dan weet ik zeker dat ik goed zit. dus Charpi.....voor ons drukke dagen voor de boeg ...hahahah
Ja lente, volop hier al aan de klus hoor, want je zal maar een vroege eisprong hebben en die anders misschien missen, dus wij klussen gewoon heel de maand door haha... Als het na 3 rondes nog niet raak is ga ik wel eens aan een ovulatietest denken, maar nu proberen we het op deze manier...