Ah Annie, Heel veel sterkte meid, voor de komende week! Dit is echt een moeilijke tijd voor je.. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt, in welke vorm dan ook... liefs suuskebab
Hallo Dames, Ik had vandaag een negatieve test, ik had nog een sensitive test liggen en ik wilde weten ofdat ik morgenavond het nieuwe jaar met een glaasje champagne kan inleiden, dus ik heb al getest. Ik had al zo'n voorgevoel dus het is niet zo'n hele grote tegenvaller. Ik ga voorlopig even niet meer deelnemen aan het NOD forum, ik word er een beetje onzeker van en met name de dagen na mijn eisprong ben ik erg gefixeerd op mijn onderbuik, ieder rommeltje, blubje of weet ik veel wat je allemaal kan voelen in je buik, dat voel ik dus. Ik heb echt het idee dat ik teveel bezig ben met zwanger willen worden, terwijl het toch ook leuk moet blijven, dus ik heb besloten dat ik even niet meer meelees en deelneem. @Annie heel veel sterkte! @ Alle andere dames ik hoop voor jullie op een maand met veel roze, een hele fijne jaarwisselling en een vruchtbaar 2009 Groetjes
@Annie: Ooh meid het wordt je ook niet makkelijk gemaakt, zit je nog steeds in onzekerheid Leef met je mee en wens je heel veel sterkte (en duim stiekem dat het toch nog goed komt al zal dat wel niet). Knuffel! @Pearl: jij ook veel strekte meid! Het verlies van een diertje waar je van hield is niet niks . @Eleni: Argh, nu al weer de eerste rood! (als we springmuisje even niet meerekenen). Balen, balen, balen :x . Gelukkig mag je nog even in de ballon blijven zitten- voordeel van de korte cyclus . Veel succes! Mijn temp was vanochtend weer ietsje lager (net zo laag als de vorige cyclus op dpo 13 ) en ik voel nu ook duidelijke ongi krampen en een algeheel ongi gevoel . Normaal krijg ik vandaag of morgen een beetje bruin slijm en dan morgen of overmorgen mn ongi (als mn ei op dag 17 was), dus we zullen wel zien. Dan ben ik morgenavond lekker chagi als de er net zijn.
@Alweer mama: Aaaah meid, vervelend he die stomme witte testen :x . Maar misschien was je gewoon nog iets te vroeg, dus geef de hoop nog niet helemaal op! Duim voor je!
Hoi meiden, lees hier ook even mee vanaf nu (zat eigenlijk alleen maar bij zwanger worden topics....) zie nu pas dat er ook een nod januari topic is, hihi... Ik heb mijn nod 17 januari, nog meer meiden die half januari ongeveer hun nod hebben? kunnen we gezellig ervaringen uitwisselen. @ annie, jee meid, wat schrikken! die onzekerheid is heel vervelend! knuf van hier, sterkte!
goedemiddag meiden @annie veel sterkte meid! @nana, nee he! Hoop dat het wegblijft. @alweer mama het is al gezegd een negatieve test zegt niks toch, misschien ben te vroeg. @hummie, we hebben een lijst waar alle meiden op staan, en kletsen hier met z'n allen, wanneer je nod in januari ook is. Ik ben niet zo'n held met de lijst maar misschien dat iemand je erop kan zetten. Als je een paar blz terugkijkt kom je vanzelf een mooie luchtballon tegen waar je in kunt gaan zitten!
dames ik kom ook hier melden.. doe niet mee met de lijst deze maand, maar klep wel gezellig mee.. kan ik wat geduldjes strooien en wat spanningen overnemen..hihihihi.... Ook wel een keer lekker.. even van een afstandje meebeppen..
@nana ik snap je banner niet helemaal.. of liever gezegd.. helemaal niet.. als je nu op dag 19 bent.. en dus op dg 17 je ei hebt gevoeld dan kun je toch nooooit nu al ongi worden..dan moet je toch nog even? en dan ben je toch ook niet 13 dpo?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola 26: 27: Anna009 & Jessy1983 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes 31: Ny81 TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey 122 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 3 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Hummie heb je dr bij gezet en Jessie1983 ook aangepast, zal nog even kijken of de lijst zo compleet is. Of missen jullie nog iemand?
Hallo meiden, Deze website heb ik al vaker bezocht, maar vandaag toch maareen profiel aangemaakt. Ik herken veel verhalen en vooral ook de onzekerheid. Wij zijn nog niet zo lang geleden gestopt met de pil, maar toch.... Mijn NOD is 1 jan.... Zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn....
@ xsuus, ok die ga ik even opzoeken, thanx! @bruisje, mag ik vragen wat dpo is, zie het vaker voorbij komen onder sommige banners, maar heb geen flauw idee waar dat voor staat. :
Hee Bruisje, welkom in januari. Vind het echt heel erg voor je meid! Heel veel sterkte! Over mn banner: tja, hij is een beetje vreemd . Ik heb mn ei wsl al op dag 6 gehad (=17 december) en dan zit ik vandaag op dpo13. Een andere mogelijk is dat ie op dag 10 was en dan zit ik 9dpo, maar weet eigenlijk zeker dat het dag 6 was. Snappie?
Ik had de laatste lijst gepakt maar zie nu dat die niet helemaal compleet was, in een oudere lijst waren al aanpassingen geweest, dus ik ga het nogmaals proberen, sorry dat jullie nu iedere keer die lijsten zien langskomen, iemand een idee hoe ik hem kan bewaren?
@Suus: volgens mij was dit niet de allerlaatste versie, want Eleni was al rood en er waren er al 121 dacht ik
en thnx Nana.. ik kom er wel overheen.. voel me al een stuk beter...omdat het vrij snel na het testen mis ging is het beter te behappen lijkt wel.. doet wel pijn, maar kan me beter richten op de toekomst nu dan vorige maand..ook de test gister was negatief (zo goed al) dus ik kan weer verder...al zullen de tranen zo af en toe nog wel de kop op steken..ik blijf positief.. ik doe mijn best iig..
1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola 26: 27: Anna009 & Jessy1983 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes 31: Ny81 TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey 122 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
tja, t is een beetje raar. Ik heb het op FF gevraagd en daar zij de mod dat ze wel eens van eitjes op dag 7 en 8 had gehoord, maar nog nooit van dag 6. Maar als dag 7 kan, waarom 6 dan niet, op 1 dagje zal het toch niet aankomen? Ben er eigenlijk van overtuigd dat het dag 6 was, maar op mn temp kaartje lijkt dag 10 ook te kunnen. Dus ik wacht maar gewoon af...