Ik weet het niet. Ik ga niet zoeken naar kwaaltjes. Ik heb wel super gericht geklust dus daar kan het niet aan liggen. Voel soms wat steekjes in mn borst en ben wat emotioneel. Maar zoals ik al zei, wil het niet linken aan een eventuele zw.schap. Ik was trouwens gisteren in de winkel een jurkje aan het passen voor morgenavond en ik vond mezelf zo mooi slank in de spiegel. Ik dacht bij mezelf, zonde om dat mooie figuurtje in te ruilen voor een buik. Maar dan denk ik, ach, de vorige keer ben ik er ook beter uit gekomen. Ben veel slanker dan voor mn zwangerschap.
ja weet ik zeker.. tenminste... heb na de mk in november verschillende testen gedaan.. allemaal hartstikke negatief.. nu in december na een paar vage testen toch eindelijk een mooie + bij cb dus vandaar dat ik het zeker wist.. maar vind t geen rare vraag hoor.. had heel goed gekund..nu ook weer getest gister en weer was t kruis amper zichtbaar.. zo goed als weg...ook manlief zag niks meer
Ook ik meld mij bij Januari en spring de luchtballon in! Mijn NOD mag op 23 januari! ik zal mezelf er even bijzetten!
heel verstandig om niet te zoeken naar kwaaltjes.. ik doe t wel steeds en verklaar me gelijk voor gek omdat t me zooo wanhopig maakt..knap als je het naast je neer kan leggen... is het lang geleden dat je bvallen bent?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola 26: 27: Anna009 & Jessy1983 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes 31: Ny81 TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey 125 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 3 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb mezelf en daantje22 er even bijgezet!
Tja, maar zag je nog wel een klein streepje/kruisje? Of helemaal niks meer. Wellicht dat een arts kan uitsluiten of je wel zwnager bent (geweest) of dat het nog van de vorige zwangerschap was? Desalniettemin hoop ik dat je heel snel zwanger mag raken/zijn!
Bruisje 13 maanden geleden. Heb 10 maanden bv gegeven en de kilo's vlogen er vanaf. Nu was ik gestopt en was weer wat aangekomen maar door de stress op mn werk (en flink ziek geweest) weer wat afgevallen. Zie er echt super strak uit al zeg ik het zelf
@wondertje.. ik vind m niet saai hoor.. juist mooi toch? heb niet veel verstand van kaartjes, maar temp is hoger dan voor je ei toch.. das toch goed?
ik 10 maanden geleden.. en ben ook slanker dan daarvoor en er erg blij mee.. stress is dan ook wel een hulp geweest hierin hoor..whahaha.. is het toch ergens goed voor...
vorige maand na de mk helemaal niks meer.. gister nog wel een heel vaag +je, maar t mag geen naam hebben.. vorige week maandag was ie veeeeel duidelijker..nu kon ik er eigenlijk niks van maken...
heb vk gebeld en ze vond t niet nodig..ik ook niet.. vloei niet idioot veel, eerder weinig en als de test negatief is is t goed zo.. mocht ie positief zijn en blijven dan moest ik volgende week voor een echo, maar dat is niet zo...
Nou ik kwam 10 kilo aan nog na de bevalling hahaha... Maar gaf dan ook geen borstvoeding... Nu ben ik wel 18 kilo lichter dan voor de zwangerschap, maar ben dan ook aan het afvallen gegaan hahaha
en over snel zwanger izjn.. voorlopig.. laten we het even rusten...misschien volgende maand weer misschien nog niet.. ik heb er vrede mee om t even te laten voor wat het is.... eerst maar even herstellen (met nme geestelijk) ook manlief vraagt zich een beetje af of we wel door moeten gaan.. ook hij moet er volledig voor willen gaan tis wel iets dat je samen moet beslissen.. dus ik laat m.. hij trekt wel bij..zegt ie zelf ook..af en toe is t net een wijf...whahahaha..
Sterkte ermee hoor.. en ik blijf gewoon duimen dat wanneer jullie er weer voor gaan, het gelijk raak is en dat 3 keer scheepsrecht is.. dan moet t ukkie zich gewoon echt goed vasthouden hoor!