Heftig Bruisje, fijn dat jullie er samen over kunnen praten in ieder geval! Hier net een mega nega test in mn handen! (zo'n extra gevoelige van matcare) Nou das dan ook weer duidelijk, kom maar op met mn menstruatie! Manlief vond het ook jammer, maar had alweer zin in de volgende ronde O Morgen voor mij gewoon een drankje dus!
Niet dat ik lullig wil zijn.. maar zelfs met die hele sterke testen is t bij sommige vrouwen pas een week na de NOD positief? laat staan 4 dagen ervoor.. Niet om je hoop te geven, maar ik denk niet dat deze negatieve test uitsluit dat je zwanger bent...
Alles kan natuurlijk, maar ik wil wel een beetje realistisch blijven, het is al 15 dagen na mn eisprong... Ach hopelijk komt het allemaal gauw! Voel mn ongesteldheid nog niet aankomen maar dat zal dan nog wel! Jij bent ook net begonnen toch? Voor mij is dit ronde 1 dus ken mijn lichaam nog helemaal niet!
Jup voor mij komt ronde 2 eraan En als t 15 dagen na je ei is, en je bent niet ongi en voelt geen ongi aankomen kan t juist heel goed hoor.. hoor heel vaak dat meiden pas posi testen een week na NOD ofzo.. in NOD december nog 1 laatst, en die testte toch heeeel vaak negatief.. Maar waarom is in je banner je NOD over 4 dagen als je ei al 15 dagen geleden is? wat voor cyclus heb je aangehouden dan? Edit: 36 dagen zie ik.. dat is toch heeeel lang! ik zou gewoon rustig afwachten of de komen.. en dan als ze niet komen over een dag of 2/3 nog s testen
nou nu ben ik weeeer van de lijst af vinden jullie me nie aardig me nod is de 27ste en testmarathonb van de 31ste
Als ik het zo hoor, kan ik het beste gewoon wachten tot enkele dagen na de NOD met testen als ik dan nog niet ongi ben geworden, maarja breng dat geduld maar eens op. @Bruisje, ik snap best dat je even rust wilt, sterkte met verwerken! @Mamaria, volgens mij kan 1 glaasje inderdaad geen kwaad, zolang het geen hele fles is @Rapoenzel, ojee na de bevalling ook nog aangekomen, pffff ik zie er al zo tegenop van het zwanger zijn aan te komen.... ben nu juist zo hard bezig om er wat vanaf te krijgen....
Echt? ik heb zooooon zin om aan te komen met een excuus! hahaha Heeeerlijk zon lekkere dikke bolle buik, en niemand die t raar vind.. iedereen vind t mooi!
Ik kwam 30 kilo aan in de zwangerschap, viel er netjes 27 af, kwam weer 10 kilo aan en ben nu weer in totaal al 30 kilo afgevallen
Ik ben in oktober met de pil gestopt, eerst gewoon een ronde veilig gedaan. Toen was ik na 35 dagen echt ongesteld, daarvoor al wel duidelijk dat het eraan kwam zeg maar... Voordat ik met de pil begon was mijn cyclus altijd pusminus 31 dagen Ik zou dus een hele lange LF hebben? Heel vaag maar ja, ik wacht af tot vrijdag, dan zou er iets moeten zijn
Spannend hoor Odess, ik duim met je mee hoor! PamPapilio en Rapoenzel, ik ben net dit jaar 20 kilo afgevallen en bevind me nu weer aan de goede kant van de 100 kilo en dat wil ik graag zo houden. Daarom ga ik 2 januari weer op strak en hoop ik nog eens 10 kilo af te vallen, liefst voordat ik aantel. Al hoop ik natuurlijk wel zo snel mogelijk aan te tellen, maar dat begrijpen jullie wel.
Netjes Rapoenzel, maar 30kg jemig, hield je zo veel vocht vast of heb je ongeremd zitten bunkeren? Ik was 'maar' iets van 13 kg aangekomen ofzo.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & spriet & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola 26: 27: Anna009 & Jessy1983 & Fl3xgirl 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes 31: Ny81 TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey * Fl3xgirl 126 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 3 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Zoo, daar ben ik ook weer even. @Fl3x: haha, nee hoor we vinden je wel aardig hoor meid
@ Mamaria: Het was allemaal vocht. Ik kon de laatste 2 maanden door het vocht ook niet meer lopen. Paste zelfs geen slippers. Moest echt op blote voeten lopen !
Pfffff, dat klinkt heftig zeg! Maar goed dat het geen winter was dan Heb je enig idee waarom je zoveel vocht vast hield, want dat klinkt toch wel als heel wat meer vocht dan er gemiddeld tijdens een zwangerschap wordt vastgehouden.?
Hier ook zoveel vocht, was in 5 dagen 11 kilo van de 20 kwijt, paste zelfs niet meer in mt 40 en kon geen broek meer over mijn kuiten krijgen...Maar wel een keurige bloeddruk, was ook in de zomer van 2007...Reden onbekend.
Wow, hoop dat je er de volgende keer geen last van gaat krijgen! Lijkt me toch lastig als die laatste maanden zo moeilijk verlopen. Maar je hoort het regelmatig helaas. Nou ja, eerste maar es een keer zwanger zien te worden