NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi suuz

Tijdens de onderzoeken is me weinig verteld. Alleen dat de 1e bloeduitslag en het uitstrijkje goed waren. De 1e echo was de cyste in de linkereileider en een vleesboompje aan de buitenkant van de baarmoeder te zien (dit laatste kan geen kwaad). De echo daarna was er een eitje te zien links. er is me verder niets verteld.
    Ik heb ook niet verteld dat ik alleen links een eisprong voel, dit kwartje is pas laatst gevallen nu ik er mee bezig ben wat er mis kan zijn.
    Ik vind het echt heel vreemd nooit rechts iets te voelen tijdens mijn ovulatie, maar alleen links en ook altijd links, die wordt volgens mij belemmerd.

Ik weet eigenlijk dat ik gewoon geduld moet hebben tot de 14e, ben alleen bang dat ze zeggen probeer nog maar een half jaar. Want dit zei ze al voor dat de onderzoeken starte, dat ze pas na 2 jaar als ze niet belemmerend zien, pas gaan behandelen.
    Normaal gesproken schijnt een cyste geen kwaad te kunnen en niet belemmerend te zijn (kan zij dus zo beoordelen), maar als rechts niet functioneert? ik wil eigenlijk dat ze naar me luisteren en uit gaan zoeken of rechts het doet, maar ben zo bang dat dit niet willen gaan doen. de dokter was nou niet de vriendelijste zeg maar......

Ben soms zo blij dat je even je verhaal kwijt kan op die forums en er mensen met je meedenken en meeleven....

Thanks voor de knuffiesssss

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik hou nogal van duidelijk, onzekerheid wordt ik echt gek van :oops: Erg onhandig maar ja! Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, we houden het eerst nog even lekker spontaan :) Moeilijk he wachten, ben benieuwd wat de test bij jou doet van het weekend!

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    fijn doortje! :D waar zit jij nou in je cyclus, gebruik je ovu testen of weet je je eisprong?

@hanneke, he getverderrie, wat vervelend voor je meid die onzekerheid. Aan de ene kant weet je nu meer en zit je in de goede richting aan de andere kant weet je dat het nog even kan duren en dat is frustrerend. Knuf! trouwens, ik voel ook altijd alleen maar aan de linker kant wat, nooit rechts, maar had er nog niet over nagedacht. :(

liefs humm

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    @Hanneke zul je altijd zien dat je thuis pas weer aan dingen denkt. Misschien kun je voor de 14e een briefje maken met vragen.
    Je niet af laten schepen door zo'n arts. Vertel hem/haar wat je denkt voelt en vooral wilt. Je bent nu 14 mnd bezig, lijkt me lang zat toch. Let wel een brutaal mens heeft de hele of was het nou halve wereld...Je vriend/man gaat hij ook mee, kun je hem ook nog wat druk laten uitoefenen.

En idd hier kun je altijd je verhaal kwijt, fijn toch!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb last van symptoom 1: Obstipatie :)
    Zou het? :eek:

Mijn eerste pendelresultaat is ook binnen: Ik zou al zwanger zijn! :p

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Welkom Joan, tuurlijk kun je mee! Als je je nod doorgeeft, kom je op de lijst erbij. Ben je deze ronde zwanger wordt je naam roze en dat willen we! Verder kun je hier met al je vragen enz terecht, maar natuurlijk ook om lekker te klagen en te wachten ;)

7. YellowButterfly

Jeetje Hanneke vervelend zeg! Pak ze aan hoor die doktoren! Soms moet je echt zeuren om je zin te krijgen, eigenlijk te gek voor woorden... Het is jouw lijf!

@ Lady, kan ook aan deze dagen van slecht eten liggen O:) Alles kan he! Je mag bijna testen, spannend!

8. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ik en mijn vriend zullen ons goed voor gaan bereieden en inderdaad we moeten ons niet af laten schepen. Ik ben een zacht, op zich nuchter persoon, maar mijn vriend kan wel duidelijker zijn, haha!
    nogmaals bedankt allemaal............

En iedereen heel veel succes natuurlijk!

Liefa Hanneke

9. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Het is al weer spannend hier! Ik duim voor wat mooie testen zo rond de jaarwisseling! (ook een beetje voor mezelf natuurlijk, maar ga pas volgend weekend testen, mocht ik nog niet ongi zijn)

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Hanneke, ik wens je veel succes met je afspraak in het ziekenhuis en ik zou ook al je vragen op papier zetten, dan heb je iets om je aan vast te houden tijdens het gesprek.... ik hoop dat je wordt gehoord!

@LadyXochi, wie weet meid, nog even geduld tot je kan testen... toi toi toi

@Doortje, he leuk ook je NOD op de 19de, duurt nog lang he.... *zucht*

11. YellowButterfly

Charpi, je moet maar zo denken; er zit nog een hele leuke tijd tussen ;)

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Odess voor jou schiet het ook al zo op...

Soms hoor ik nu al dat het testje in de kast me roept...En dan doe ik net of ik hem niet hoor. Ik hoop dat ik het nog even volhoudt.

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Iemand al zin in een lekkere oliebol, of zullen we ze voor morgen bewaren?

14. YellowButterfly

Ik heb er al 2 op, mag al wel he :) Is al bijna zover :D

Lastig he roepende testjes, weet er alles van! Goed dat je nog even volhoudt! Lekker dat je zo'n korte cyclus hebt, ik vind dat van mij wel errug lang hoor. (al hoor ik ook over mensen die geen cyclus hebben, dus wat dat betreft mag ik niet klagen!)

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Hanneke: Bah, wat naar meid! Kan me voorstellen dat je af en toe even niet zo ziet zitten. hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en hele snel een dikke vette posi test hebt! Knuffel
    @LadyXiochi: Oe, spannend meid, obstipatie is zeker een symptoom (ik baal deze dagen elke dag weer dat ik gewoon naar de wc kan, hihi) Duim voor je!
    @Suus: Mjammie. Heb vandaag ook al 3 oliebolletjes gehad on alvast in de stemming te komen ;) Maar morgen volgen er zeker meer :D .
    @Odess: vervelend he die onduidelijkheid met nega testen :( . Probeer toch nog wat hoop te houden, want het kan nog best!

Ben zelf heel erg aan t broekloeren, wordt er weer helemaal zenuwachtig van hihi, terwijl ik toch geen super gevoel had over deze ronde.

16. YellowButterfly

Broekloeren? Leg eens uit O:)

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    oh nou als jullie ze al op hebben vandaag, neem ik er ook 1, met veel poedersuiker. Ga morgen al op tijd oliebollen halen bij de kraam, anders sta ik ws later op de dag in mensenmassa bij 0 gr, brr. Hij gaat om 6 uur open, maar dat vind ik toch iets te vroeg, maar om 8 uur sta ik er!

Nana snap dat je aan het broekloeren bent, geen leuke hobby...Morgen op 14dpo en wat ga je doen...Testen?

Odess ik zal iedere keer dat ik hem hoor roepen hier een berichtje plaatsen, of hem in de schuur leggen dan hoor ik hem niet...:)

18. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ik kom me hier ook melden. Helaas heb ik vandaag een miskraam gekregen. Het is nog moeilijk te bevatten maar de gedachte dat het goed is zo omdat het vruchtje niet goed was helpt het een beetje te begrijpen. Nu veel buikpijn en dan moet ik zo ook nog de nachtdienst in. Bleh, morgen gaat het vast beter. Mag ik ook op de lijst erbij voor 31 januari?

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Yihaa wat erg meid, balen dat je nog moet werken ook. Hoop dat je het een beetje volhoudt. Veel sterkte iig!

20. YellowButterfly

Wij trekken je er wel door suus ;)

Yihaa, bah meis... Heftig hoor, doe je toch een beetje rustig aan met jezelf?

Deel Deze Pagina