Hallo allemaal Ik had gister een positieve ovulatietest dus mijn nod veranderd naar de 13e toe ik sta nu bij de 17e zou iemand dat willen veranderen? thanks! Hoop dat we deze maand heel veel roze mogen krijgen...
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola 26: 27: Anna009 & Jessy1983 & Fl3xgirl & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes & KwiePark 31: Ny81 & Yihaa TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey * Fl3xgirl 130 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 3 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! *********************************************************** spriet verhuisd van 17 naar 13!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 26: 27: Anna009 & Jessy1983 & Fl3xgirl & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes & KwiePark 31: Ny81 & Yihaa TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey * Fl3xgirl 131 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 3 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb Joan81 er ook even bijgezet.
Goedemorgen op de laatste dag van het jaar! Kwiepark balen meid, hoe gaat het verder met jullie, dikke knuffel voor jou! Maia spannendddd, wij zijn nieuwsgierig! Nana hoe is het met jou, en wat was je temp? Hier nog niks, nog 4 dagen.... Stond om 7.30 bij de oliebollenkraam, lekker vroeg. Hebben weer een beroerde nacht achter de rug, de kleine meid slaapt erg slecht met dit koude weer, en dan ook nog een verstopte neus...Denk dat ik om 22.00 al kapot ben, we zullen het wel zien.
Hi allemaal, oh Yihaaa, wat vreselijk meid! Veel sterkte en een dikke knuf. Hanneke wat een vervelend nieuws heb je gekregen *knuf*, inderdaad voor de volgende afspraak misschien handig om je vragen op papier zetten. Ik hoop dat je de 14e een uitslag krijgt waar je wat mee te doen is en dan natuurlijk snel zwanger. Sterkte met wachten. Kwiepark ook al hier, hopelijk brengt deze ronde geluk! Maia spannend! Dat zou een leuk begin zijn van het nieuwe jaar! En Nana jij zit ook al te wachten, ben benieuwd hoor Spannend he Joan! Ik kan ook aan weinig anders denken dan zwanger willen worden, hoort er gewoon bij en je kan het hier lekker van je af schrijven. Pff dat is vroeg xxsuuzxx, misschien tussen door maar even een powernap gaan doen, want dat wordt wel een hele lange dag dan. Succes. Ja ja het is bijna januari! Onze maand gaat beginnen We gaan straks vertrekken naar België, daar gaan we Oud en Nieuw vieren, ik heb er zin in! Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een mooi roze 2009!
Hoop dat 2009 voor iedereen een goed jaar wordt! En vooral met heel veel kids! (blijf ik ook een beetje aan het werk, zit in het onderwijs Morgen is mijn nod; gigantische buikkrampen, dus testen hoeft niet. Bespaar ik die weer. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen
Geen dank meid, hoop op goed nieuws de 25e! Twinkle veel plezier in België! Ook voor jou een fantastisch 2009.
goede morgen deze laatste dag van het jaar. jah ik weet het het is al bijna goede middag hihimaarja zolang ik die kleine niet hoor blijf ik ook lekker liggen! geen nieuws hier temp stabiel nog vijf dagen....
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 26: 27: Anna009 & Jessy1983 & Fl3xgirl & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes & KwiePark 31: Ny81 & Yihaa TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey * Fl3xgirl 132 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 3 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Ja! We gaan er weer voor na een maandje rust! 9 jan ei! Is iedereen er klaar voor vanavond? Ik wens jullie allemaal een heel vruchtbaar 2009!
goeiemoggel, @jessie1983: jij staat in de lijst op rood, maar op je banner dag 27.. is er iets verkeerd gegaan? het viel me ineens op... Ik wens iedereen heel veel succes met de laatste loodjes voor het testen en natuurlijk Nana *duim, duim* een positest? en er ging nog iemand testen vandaag toch? ik weet het even niet meer! Ik ben benieuwd! liefs suuskebab
Hallo allemaal. Ik heb vannacht tot een rot nacht gehad. We hadden shoarmaschotels gegeten en ik dan ook van de salade. Nou ik heb het geweten. Werd rond half 3 wakker en echt missellijk. Het heeft 2 uur geduurd voordat ik eindelijk alles eruit had gegooid. Het luchte wel op. Maar ondertussen veel te kort geslapen. Straks werken tot 20:00 uur en dan ook nog naar vrienden oud&nieuw vieren. Maar dat moet ik maar even bekijken of ik dat red. Ben nu al erg brak. Probeer nu wat te eten zodat ik weer wat in mijn maag heb. En me niet meer zo weïg voel. Iedereen in ieder geval een fijne jaarwisseling gewenst.
Goeiemorgen allemaal! @Pearl: Och, meid nu was je wel misselijk, maar niet om de goede reden. Lekkere lange dag ook om brak te zijn. Hoop dat het toch nog ene leuke dag/avond wordt! @Wondertje: Jouw temp is idd lekker stabiel, mooi hoor. @all: Mijn temp was ook weer iets hoger, dus ik heb getest.. In de eerste instantie zag ik 5 minuten lang niets, maar later toen ik naar het raam liep en de test in de juiste hoek tegen het licht hield , leek het alsof ik een heeeeeeeeeeel vaag streepje zag - maar dan ook echt heel vaag (wanneer ik mn ogen even dicht hield, was het moeilijk om het streepje daarna weer te vinden zeg maar). Mn mannetje zag echter helemaal niets, ook niet toen ik het hem voordeed en zei dat als dit een roze streepje was, al onze muren en plafonds vol zaten met roze streepjes, pfffffff... grapjas. Dus, ik weet nog niet veel meer. WSl wilde ik zoo graag een streepje zien dat het gewoon gezichtsbedrog was ofzo. Maar ben gelukkig nog niet ongi en ook nog geen bruin slijm .
Spannend nana, wacht nog even af - wie weet! @ Pearl, gatver meis! Ik hoop dat je vandaag toch een leuke dag hebt! Iedereen al vast een heel fijn uiteinde gewenst! Hier nog steeds geen spoor van ongesteldheid, voel me wel kotsmisselijk vandaag. Heerlijk zo met al die olliebollen en gezelligheid voor de boeg :\ Ze zijn hier al best aan het knallen! Hoe is het bij jullie?
He dames Een fijne jaarwisseling gewenst en natuurlijk ook veeeeeeel roze in onze luchtballon in 2009! Voor de dames op het wachtbankje, net als ik....merken jullie al iets? Al symptomen. Ik ben niet helemaal lekker, snel moe, vlagen van misselijkheid, maar ik ben ook niet fit. Barstende keelpijn en van de week enorme hoofdpijn. Vast een griepje onder de leden...
@ nana, meid, spannend! nog even afwachten! @pearl, het getverderrie, als het nou ochtendmisselijkheid ve beeb was ok, maar dit? succes vandaag Meiden, ook ik wens jullie een fantastisch oud en nieuw en een heel gelukkig, vruchtbaar maar vooral zwanger 2009! liefs humm
@Yihaa: wat rot voor je! Ik had hetzelfde, het was bij de celdeling al fout gegaan, alleen bleef het tien weken zitten...Mijn vk zei dat ik me ziek moest melden. Even pas op de plaats. Heeft ook erg geholpen, ook omdat ik echt weeen kreeg op een gegeven moment. Heeeeeel veel sterkte en een dikke knuffel!