@Odess: Lekkere dag om misselijk te zijn. Las gisteren nog in de krant dat oliebollen eigenlijk helemala niet zo slecht voor je zijn. Dus hopelijk voel je je snel beter! (hoewel als het een zw kwaal is, laat het dna maar even blijven ) Hier zijn ze trws nog helemaal niet aan het knallen, misschien is het te koud ofzo. @Cam: ik vole me ook al een paar dagen niet zo lekker, verkouden, hoesten, hoofdpijn, je kent het wel... Volgens mij heerst het ofzo, want iedereen om me heen is ook ziekjes. Voor de meiden die de rest van de dag niet meer online zijn: Ik wens jullie allemaal een heel mooi en super vruchtbaar 2009!!! (als zw-addict blijf ik zelf nog wel even online )
Hallo meiden allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling toegewenst. ben al een tijdje niet mer op het forum geweest want we gaan 2 januari op vakantie dus hebben het heel drukmet koffers inpakken enzo. we hebben deze maand vaak geklust dus hoplijk mag het raak zijn deze maand. en voor julliehoop ikallemaal een heel roze oud en nieuw toe.
@msbs: Oooh leker op vakantie , daar heb ik ook zo'n zin in. Waar ga je heen als ik vragen mag? Helaas moet ik 5 jan weer gewoon aan de slag. Veel plezier op vakantie en duim voor je dat je roze terug komt (of net nadat je terug komt op roze mag )!
Ja heerlijk he... Net met moeite wat naar binnen gekregen. Heb ik nu al een paar dagen, zal ook wel een virusje te pakken hebben! Ze knallen hier onder ons raam, werden vanochtend uit bed geknald! :+ Ach het is maar 1 dag in het jaar he! Wel hel voor de dieren, je wil niet weten hoe onze kat vanochtend binnen kwam, vannacht mag ze lekker binnen! @ MSBS, goede kleur voor vuurpijlen Een hele fijne vakantie gewenst!
oh das niks als ze je uit bed knallen hier zijn ze al 3 weken bezig met vuurwerk afsteken dan denk ik voor hoeveel heb je dan wel niet gekocht vind het zelf zonde voor het geld om zoveel te kopen hier een pakketje van 10 euro voor 12 uur
@msbs: Oooooh lekker, Gran Ganaria! Daar ben ik ook wel eens geweest . Ben wel een klein beetje jaloers, maar wens je toch een fijne vakantie
hallo allemaal iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst mocht ik hier niet meer komen! vannochtend toch weer getest, maar daar zagen we niet eens een streepje dus ik vermoed dat het toch zo'n voorgedrukt streepje is geweest. Ik wacht het gewoon af, ik ga zo door de kou even naar de winkels om nieuwe testen te halen en dan test ik zaterdag waarschijnlijk weer. We gaan ondertussen gewoon gezellig verder met klussen dus het gaat hoe dan ook helemaal goedkomen
Tja, je hoopt natuurlijk wel dat je dan vandaag ook iets ziet maar ik ben blij dat ik er niet helemaal vanuit ben gegaan. Het is toch afwachten gewoon, hoe rottig ook Ach ik haal gewoon een voorraad in huis hihi.
@suuskebab, ik heb te vroeg me nod gehad. en omdat ik een periode heb van 28 dagen zou ik 27 jan weer mijn nod moeten krijgen
@Maia: he meis, wat balen ! Mijn testactie van vanmorgen was ook niet echt succesvol, dus als de wegblijven ( [-o< [-o< [-o< ), test ik zaterdag misschien wel gezellig met je mee. Duim voor ons!
Ik heb nu zo'n set van 9 in huis van matcare Kan ik nog even en een stuk goedkoper Goed, nu staat de teller dus al op 3 van niet ongestelde dames die nega testen!
Die heb ik ook. Het is wel gevaarlijk hoor om zoveel testen in huis te hebben, de verleiding wordt dan extra groot Hopelijk testen we allemaal snel posi!
Ik had eigenlijk gehoopt vandaag ongi te worden, dan wordt mn cyclus korter maar nee dus... Ik test vrijdag weer als ik nog geen spoor vind. Vorige keer was het op vrijdag duidelijk dat het eraan kwam * ooo wat duurt wachten lang* Heb jij nog spannende plannen voor vandaag? Ik ben thuis allemaal lekkere dingen aan het bakken voor vanavond en dan kan ik tussendoor lekker internetten, hoezo verslaafd
Ik test zelf altijd pas na mijn NOD. Heb met mijn vorige poging al teveel teleurstellingen gehad, dus vandaar dat ik toen heb besloten dat we nu pas testen als ik echt overtijd ben..
Knap hoor, misschien leer ik dat ook nog wel eens O Ach ik vind de eerste ronde gewoon heel spannend omdat je geen idee hebt, ik verwacht dat het straks allemaal wel weer een beetje kalmeert! Maar het is inderdaad beter om te wachten!