hopelijk komen die snel @odess: al 2 weken. Eerste week heel af en toe, en sinds dit weekend heb ik het eigenlijk constant. dus als ik nega blijf testen ga ik naar de dokter want dan wil ik weten waar het wel vandaan komt... Zijn de straten bij jullie ook zo wit trouwens?
Heb vandaag een paar uurtjes gewerkt. Vanaf de 16e etage was eerst helemaal nix te zien door de mist. Toen die een beetje wegtrok waren alle daken zo mooi wit enzo.
Heb deze week trouwens nog niet echt veel last van symptomen. Maar ja ben ook echt ziek van het eruit halen van mijn verstandskies. En heb ook een beetje griepachtige klachten. Maar vorige maand, dacht ik echt dat ik zwanger was, zoveel last had ik overal van. Was constant misselijk, rare trek, steken in mijn buik, pijnlijke boobies. En nu eigenlijk alleen een beetje last van mijn buik, maar dat kan ook nog door de griep komen. Dus nog 5 dagen aftellen...
zo ben ff de stad in geweest boodschappen gedaan enzo. Heb een enorme zak oliebollen gekocht, mmmmmm. Het is echt koud buiten zeg, brrrrrr. @Suus: Fijn dat je mannetje weer gipsloos is ! Over mn tstje, ik bleef zo ernaar staren dat ik hem op aanraden van mn mannetje maar door de wc heb gespoeld, maar denk ook niet dat ie nog donkerder werd, want heb wel tot 30 min na het testen gewacht . @Maia: ja, als je de hele tijd misselijk bent lijkt het me wle vesrtandig om het dna toch maar even biij de HA te checken, maar wie weet test je de volgende keer wel posi! @Blackeyedgirl: tja, ik hoop dat er zich morgen een zwangere meldt! Het zou idd tijd worden zeg . Ik ben t in ieder geval niet (want ga sowieso niet meer voor vr. testen).
He bah, nou ik ben benieuwd! Wil inderdaad roze namen zien! We leven hier ook in het witte wonderland! Wel erg mooi Black, misschien is dat juist wel een teken O
meiden ik kom alleen even zeggen een fijne avond allemaal en dat 2009 maar helemaal ons jaar mag gaan worden iedereen lekker op roze en een gezond beebje
@Nana, goed dat je die test doorgespoeld hebt, want er naar blijven kijken helpt toch echt niet.... misschien test je over een paar dagen wel positief als je ongi wegblijft.... @Odess, ik duim voor je hoor! @Maia, ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar die misselijkheid vandaan komt als je negatief blijft testen... Ik wens alle meiden een fantastische jaarwisseling met veel romantiek... laat 2009 heel veel baby's brengen....
Hoi meiden, Ook ik wil jullie allemaal alvast een hele fijne avond wensen en natuurlijk een geweldig 2009... waarin we allemaal op een roze wolk mogen zitten! Liefs
Zo'n matcare test, maar ik heb niet de hele test doorgespoeld hoor, haha. Alleen dat papieren test-stripje dat je eruit kan halen als je de test sloopt. In mijn wanhoop haal ik dat er meestal uit, om te kijken of ik daar echt geen streep op kan zien
Hoi meiden, Ik wil jullie even allemaal een te gekke avond wensen. Veel geluk, liefde enz enz maar vooral een vruchtbaar 2009! Ik zal vanavond de champagne nog even laten staan totdat ik donderdag zekerheid heb en dan gaan we er in het nieuwe jaar weer voor. Liefs, Annie
@Annie: Voor jou hetzelfde meid! Hoop dat je eind 2009 een beebje in je armen mag houden! Veel sterkte en succes donderdag.
hallo allemaal! Ik kom alleen heel even op de site om iedereen een goede jaarwisseling te wensen. Hopen dat 2009 voor ons allemaal een beebje brengt en dat januari al heel roze mag zijn! groetjes rm1 @nana: wat balen zeg van die test! Maar; het kan zijn dat je toch later je ei hebt gehad toch?! Of heb ik dat gemist? 2009 wordt ons jaar!
hallo iedereen! Ik wil iedereen een hele fijne avond/nacht wensen en allemaal een gelukkig ROZE nieuwjaar!!!! En nu maar hopen dat velen van ons al stiekem op die roze wolk het nieuwe jaar ingaan, zonder dat we het nu al weten!!! I'll keep my fingers crossed!!!! Beebje, als je er al zit, hou je goed vast, we gaan naar 2009! liefs suuskebab
Hallo allemaal, Ik zal mijn nog even voorstellen. Ik ben 25 jaar oud en mijn man en ik zijn nu bezig met de derde ronde. Ik heb mij wel al op de passagierslijst gezet maar nog niet zoveel geschreven. Ook een stukje zelfbescherming denk ik want als ik er teveel mee bezig ben maak ik mijzelf helemaal gek. Ik heb een cyclus tussen de 28 en 32 dagen dus ik weet niet precies wanneer mijn nod is (ga maar even uit van 30 dagen maar het kan dus langer duren). Ik heb de laatste 4 dagen ovulatietesten gedaan (had op het forum gelezen dat deze vaak een positief resultaat geven bij een zwangerschap) en deze worden iedere dag donkerder. Vandaag was de teststreep bijna net zo donker als de controllestreep. Ook heb ik gister en vandaag een zwangerschapstest gedaan van babyboom. Er was beide dagen een heeeel licht streepje te zien als je de test in het licht houdt. Ik had gehoopt dat het streepje vandaag wat donkerder zou zijn maar dat was niet het geval. Mijn man ziet het streepje ook (zichtbaar na ongeveer 5 min) maar ik vind hem echt nog te licht. Spannend dus! Ik hoop op snel goed nieuws. Jullie ook allemaal heel veel succes de komende maand. Groetjes Fopspeen
@fopspeen. nou misschien ben je dan ons eerste mooie roze naam in 2009...spannend hoor... en ook vanuit hier wens ik iedereen een super gweldig, liefdevol, gezond en vooral vruchtbaar ROZE ZWANGER 2009 toe.. fijne avond lieverds.... knuff
Fopspeen, spannend zeg! Hopelijk voor jou een roze 2009! Iedereen de beste wensen en ik wens ons allemaal gezonde zwangerschappen en babies toe Veel roze in 2009!