@ iedereen; alvast een fijne jaarwisseling en voor ons allemaal een ROZE 2009! @ Fopspeen; dat is hoopvol nieuws voor jullie! spannend hoor.
Hallo allemaal, Zo vlak voor de jaarwisseling heb ik nog maar even een test gedaan. Ik heb een foto van de test in mijn album geplaatst. Willen jullie even kijken? Fijne avond
O fopspeen wat ga jij lekker je jaar uit! Die test liegt er niet om hoor. Superduidelijk heel erg zwanger. Van harte gefeliciteerd!
ook hier iedereen een gelukkig nieuw jaar gewenst! Fopspeen dat ziet er goed uit! gefeliciteerd! Misschien ga ik mij later hier nog melden als ik ooit nog ongesteld wordt enzo.
Iedereen hier een heel gelukkig en vruchtbaar 2009 gewenst! Hier allerlei ongi klachten al is er nog niets te zien en is het ook behoorlijk vroeg....
Iedereen de beste wensen voor 2009. Dat al onze dromen maar uit mogen komen. Fopspeen: ziet er heel goed uit. Gefeliciteerd meid.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! @Fopspeen: gefeliciteerd! zo, ik ga zo weer even kijken bij m'n mannetje die een flinke kater heeft en zichzelf enorm zielig vindt. Verder was gisteren erg gezellig. Jullie ook een fijne jaarwisseling gehad?
Gelukkig nieuwjaar! Fopspeen gefeliciteerd meid, wauw! Hier lekker thuis gebleven, de kleine meid heeft door alles heen geslapen gelukkig. Ben benieuwd of er vandaag nog nieuwe roze namen bijkomen.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 26: 27: Anna009 & Jessy1983 & Fl3xgirl & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes & KwiePark 31: Ny81 & Yihaa TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey * Fl3xgirl 132 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 3 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Hier is de lijst weer even, moet er iets aangepast worden laat even weten dan doe ik het. iedereen een gelukkig nieuwjaar! al het beste en roze voor 2009 gewenst laat januarie maar lekker vruchtbaar zijn! Groetjes, miranda
Van harte fopspeen .... een mooie manier om het nieuwe jaar in te gaan! De anderen natuurlijk ook de beste wensen en dat we allemaal onze droom mogen zien uitkomen in 2009!