@Suus: bij jou wordt het nu ook spannend! Ik had gister ook de hele dag last van ongi-achtige krampjes, maar nu voel ik weer helemaal niets. Dat had ik de vorige cyclus ook al . Heb je er een beetje een goed gevoel over deze ronde?
ik weet t het niet Nana, ik heb vandaag en gister ook al een paar keer het gevoel van misselijkheid gehad. Maar ja wat wil je met oliebollen en appelbeignets, hapjes etc... Zou zoooooo graag willen testen, maar doe het niet. Mijn vriend denkt dat het raak is. Maar bij mijn dochter wist ik dat het raak was en hij geloofde er niet in, dus of ik nu op zijn woord moet vetrouwen
Zou mooi zijn als je vriend gelijk heeft Hier vanmorgen ook al misselijk van al het eten gisteravond. We vierden het maar met zijn tweetjes, maar het was net of er voor een heel weeshuis stond !
Ja wij waren ook met z'n tweetje en ook hier hetzelfde. Wij gaan vanmiddag op visite en dan ik de rest wel mee...Was voor t eerst dat we thuisbleven dit jaar en dus met zijn drietjes, de kleine is gewoon naar bed gegaan, waren. Moet zeggen het beviel me goed!
@Suus: Tja, misschien is je vriend juist heel conservatief in zn gevoel en wil ie niet te snel denken dat je zwanger bent (zo is mijn mannetje heel erg) en heeft ie er nu gewoon een heeeeeel goed gevoel over. Snap wel dat je niet op zijn gevoel af wil gaan hoor. Wacht je je NOD af met testen?
Suus ik hoop dat je vriend gelijk heeft Zou mooi zijn Wanneer ga je testen? Nana, wanneer test jij weer?
@Odess: Ik hoop overmorgen, maar ik denk morgen (vind het al heel knap dat ik vandaag niet heb getest ). en jij?
@fopspeen en Sofie: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Een geweldig begin van 2009! En fijn om te zien dat er eeeeeindelijk de eerste roze namen verschenen zijn in onze luchtballon. Hopen dat er velen mogen volgen, waaronder mijzelf Wij hebben een fijne jaarwisseling gehad. Heerlijk gevierd bij mijn broer en schoonzus. Onze dochter heeft goed geslapen en later die nacht nog naar mijn schoonouders geweest en daar blijven slapen. Dochterlief ligt nu thuis nog op bed, want die is bekaf... Blij dat de feestdagen weer voorbij zijn en we weer langzaam in ons eigen ritme kunnen terugkomen.
Hmm ik denk niet dat ik mijn nod ga redden. Als ik me morgen nog zo voel dan test ik zaterdag. Dan is het dag 25. Ik heb mijn eisprong ook op dag 11 al gevoeld. Zit ik dan 13dpo? En zou ik dan al positief kunnen testen? Nana jij gaat morgen toch weer testen? En Odess en jij dan?
Ja heerlijk he, normaal wordt ze van een mug al wakker en nu? En het was echt even heftig hier in de straat, maar nee hoor, gewoon tukken. Wel fijn want zie ze maar weer eens in slaap te krijgen.
Zaterdag zou ik echt duidelijk ongesteld moeten zijn, morgen zou het moeten beginnen. Als er morgen nog helemaal niets is test ik zaterdag weer. Als ik het zo voel dan is dat alleen niet nodig. Spannend, kunnen we met z'n 3-en testen Testen zijn toch vaak berekend op 14 dagen dpo?
@Suus: Ja, je zou op dag 13 al pos kunnen testen hoor, maar de kans is dan nog wel iets groter dat het nog niet lukt (volgnens mij was de kans op pos op dpo 13 volgens ff zo rond de 48% ofzo). Je kunt het natuurlijk altijd proberen, tenzij je het echt heeeeeel vervelend vindt om een nega test in handen te hebben. Het wordt wel spannend zo de aankomende dagen met al die testers!
Testen is sowieso een raar iets, er zijn zoveel mensen die zelfs na hun nod nog nega testen... Lastig hoor!
Wauw, ik word gewoon zenuwachtig voor jullie hahaha... Ben benieuwd wanneer jullie echt gaan testen en wie er allemaal op ROZE kunnen !
Hey meiden, Gelukkig nieuwjaar! Jeeeehhh de eerste zwangere zijn er! @ fopspeen en Sofie gefeliciteeeeerd!
de luchtbalon begint al roze te kleuren! wat een goed begin! Fopspeen en Sofie: gefeliciteerd. en alle meiden die morgen of overmorgen gaan testen, succes, ik duim voor jullie dat er een dikke 2e streep komt.