NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Spannend meid, jij hebt je ei toch ook eerder gevoeld? Op hoeveel dpo zit jij nu dan?

2. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    nou meiden ik ga even naar de nieuwjaarsduik niet te veel kletsen he anders heb ik straks te veel om bij te lezen hihi even mijn zinnen verzetten en niet de hele tijd aan testen denken anders stel ik haast mijn ongi nog uit door het stresserige gedoe van mij....

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Je doet toch niet mee met die duik he hahaha...

Lijkt me nu wel heel erg koud !

4. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    gefeliciteerd zwangeren!

5. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    De eerste zwangeren zijn er! Gefeliciteerd meiden! Wat een ongelofelijk mooi begin voor 2009!

trouwens: iedereen een gelukkig 2009 gewenst!

6. Maia

Maia Niet meer actief

Zo even weer bijgelezen.. Ik was even weg om huiswerk te doen! Actief he, zo in het nieuwe jaar :)

@xxsuuzxx: het zou mooi zijn als je vriend gelijk heeft :)

@oudejaarsloterij: wij hadden 10 euro gewonnen :D jeej... dus 18 euro verloren maar zo denken we niet natuurlijk ;)

@odess: warme chocomel met slagroom is een van mijn favorieten.. helaas door al die misselijkheid kan ik het op dit moment niet drinken :(

@wondertje: veel plezier bij de nieuwjaarsduik. Ik vind het wel dapper van al die types dat ze dat durven. Ik zit hier wel lekker bij mijn kacheltje.

nou ik ga weer eventjes verder met wat huiswerkjes

7. msbs

msbs Lid

13 dec 2008
    69
    0
    0
    kraamverzorgster
    TerApel
    Meiden een heel gelukkig nieuwjaar allemaal ik kom nu eest 10 dagen niet op et forum

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Wondertje: Oe als je een positief gevoel hebt over deze ronde, maakt het het nog spannender! :D

Als je denk dat je ei eerder was, wordt je NOD iid ook eerder, was bij mij ook het geval. Bij twijfel over je ei moet je toch altijd zelf beslissen of je liever uit gaat van je vroege ei (met een kans dat je nega test) of langer wacht met testen :( . Ik ben maar uitgegaan van mn vroege ei, omdat ik niet meer kon wachten, maar de kans op nega is dan natuurlijk wel errug groot.
    Testen blijft tws wel altijd vaag: de 1 test al heel vroeg posi en de anders pas heel laat (mn zus testte pas 10 dagen na haar NOD posi en heeft nu een mooie zoon..) :( .

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb zelf altijd het gevoel dat mijn ei zich ongeveer twee dagen eerder aandient dan de banner aangeeft, meestal rond dag 13-14. Mijn periode tussen eisprong en menstruatie is dus gewoon langer (15-16 dagen). Cyclus tot op heden wel gewoon 29 dagen.
    Ook nu denk ik dat eisprong al geweest is. Buikpijn neemt af en borsten voelen beursig aan.

10. kiki24

kiki24 Lid

10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Hey allemaal,

Gefeliciteerd aan de zwangeren!

Hier nog 5 langen dagen wachten tot mn nod, en ik ga proberen om tot zondag te wachten met testen.
    Maar ja, het is dat mn testjes nog niet binnen zijn, moest één deze dagen komen :S
    Aan de ene kant toch weer wat hoop op gebouwd maar aan de andere kant heb ik af en toe wat krampjes...
    T is maar weer afwachten.

Groetjes kiki

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    spannend Kiki :D ! Maar je weet het he, krampjes hoeven geen slecht teken te zijn... Als ik jou was zou ik idd nog wel even wachten to het weekend, dan is de kans toch weer iets groter dat ie posi is. Veel succes!
    @Liesben: nou kom er dan maar gezellig bij op de wachtbank! Met een lf van 15/16 moet je nog even, maar het "werk" is iig gedaan :D

12. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    nou het zit zo ik had op zaterdag posi ovutest diezelfde middag flink aan de klus maar dat was wel erg pijnlijk op de plaats waar ik me eisprong vaak voel.
    zondag aan de klus minder posi ovutest en in mindere mate pijn maar nog wel beetje aanwezig en ff geeft ei aan op maandag..
    snappen jullie het nog?
    en wat is jullie mening hierover

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    bij mij was het zondag positief, maandag ochtend positief en maandag avond echt gedurende een aantal uurtjes echt eipijn en maandagavond was ie ook nog positief, maar dinsdag echt stuk lichter.. dus ik zeg: maandagavond eisprong... maar FF zegt dat ik hem woensdag had, omdat toen mijn temp gestegen is...

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik gebruik zelf de term gezellig en wachtbank zelden in 1 zin ;) :(
    maar je hebt gelijk, het "werk is gedaan. Wilde vanmorgen eigenlijk nog een keer aan de klus, maar vriendlief was er niet voor te porren. Nou ja, hopen dat de rest wel genoeg was. En anders op naar ronde vijf.

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    :D :) :D

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    maar nu moet ik ook wel bekennen dat ik niet zo stipt temperatuur als de meesten van jullie. niet iedere ochtend op een vast tijdstip, dus ik ben eigenlijk voor spek en boon aan het tempen en pin me dus ook echt niet vast op FF... Ik ga pas echt heel serieus tempen als we een aantal maanden verder zijn, want met mijn werk (onregelmatig) vind ik het nu nog niet nodig om iedere ochtend een vast tijdstip mijn wekker te zetten. ik ben ook echt een slaper en word erg moeilijk wakker van mijn wekker (dus dat zal nog wat worden! haha) Maar gaat het echt een aantal maanden langer duren, dan heb ik het er zeker voor over om iedere ochtend vroeg ff te tempen.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik werk ook onregelmatig, en zie tempen dus ook niet zitten. Eventueel ovulatietesten in een later stadium, maar ik hoop daar niet aan toe te komen .

18. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Als de ovutest maandag positief was, dat zou het goed kunnen dat je eisprong op woensdag heeft plaatsgevonden. Je eisprong komt tussen je positieve test en 48 uur, dus prima mogelijk!

19. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    suuskebab en wat denk jij van mijn verhaal dan?
    ff geeft ei maandag omdat ik toen een temp stijging had

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2009 gewenst!

Liefs,
    Annie

Deel Deze Pagina