dat vind ik lief van je! ik hoop voor jouw heel snel duidelijkheid en in 2009 een prachtig lief wondertje in je handen te kunnen houden
ik zit trouwens ff op internet te zoeken maar 12 tot 24 uur NA je eisprong stijgt je temp. ik temp smorgens dus 12 tot 24 uur vooor maandagochtend is mijn ei dan toch geweest?
Dames ik mag op rood, net giga ongesteld geworden! Whoei, 2 dagen eerder dan verwacht en ik hoop dat mn cyclus nu langzaam korter wordt
@wondertje: Ik heb even naar je kaartje gekeken en inderdaad, je zou zeggen dat maandag je ei geweest kan zijn. Je positest was 2 dagen daarvoor en dus kan het wel kloppen. Maar heb jij zelf het idee dat je ei ook al eerder is geweest, net als ik? heb jij iets gevoeld waardoor je denkt dat hij eerder is geweest?
nou vooral die pijn bij het klussen op de plek waar ik eisprong altijd voel dus jah weet het eigenlijk niet.
ow wacht ik zie het al, je had pijn bij het klussen... hmmm.. ik snap er ook niks van hoor... Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij, alleen is mijn temp op FF niet zou betrouwbaar ivm wat ik net schreef over temp-tijdstip... ik zal mijn kaartje van FF even uploaden, want die lijkt wel wat op de jouwe... alleen WEET IEMAND HOE?
Jammer Odess, Maar ja, weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen hé. Als zeg ik dat makkelijker dan het is.. Groetjes kiki
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 26: 27: Anna009 & Jessy1983 & Fl3xgirl & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes & KwiePark 31: Ny81 & Yihaa TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 31 januari: * LadyJoey * Fl3xgirl 132 passagiers voor de roze luchtballon 2 Zwanger, 4 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
WOEHOE! I did it! even toelichting... de dag na mijn kruis (kruis op FF hahah) heb ik wel consequent getempt tussen 10 en half 11 ivm vakantie... dus die pieken voor het kruis zijn wat onbetrouwbaarder...
Ja ach, zo is het toch! We gaan erachter komen! Ik hoop verder natuurlijk op veel roze namen Dus jullie veel succes!
jah idd hij lijkt op mijn kaartje ook 2 dgn na posi ovutest temp verhoging vreemd zeg. nouja we moeten dan nog maar ff wachten maar dennk er zondag bij geen rood een testje er tegen te wagen al weet ik nog niet of ik een zwangerschapstest zal doen of een ovu test die zijn iets voordeliger.....
jah daar wandel ikook soms tussendoor wil er idd wat van leren ik ga ff op de bank met een boekje lees straks weer wat bij!
ja dames, ik ben d'r ook eens ff weg van.. Ik moet mijn ouders eens even een gelukkig nieuwjaar gaan wensen, spreek jullie vanavond wel!
@ sophie Heel erg gefeliciteerd! Goed gevoel he om zo het nieuwe jaar in te gaan. Zelf moet ik het nog tot mij door laten dringen hoor. Mijn man geloofde het eerst niet (hij zag het streepje wel maar dacht dat het niet klopte) maar na al jullie reacties en het kijken naar positieve testen van anderen begint hij het nu ook te geloven. Bedankt voor al jullie reacties en ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe voor het komende jaar. Dat het maar een hele 'roze' maand mag worden. fopspeen
@Odess: Ach meid, wat balen toch weer! Maar wel fijn dat je cyclus wat korter wordt. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde echt raak is! Knuffel. @Wondertje: volgens mij kan het ook goed dat je ei wat eerder is dan FF aangeeft hoor. Volgens mij is FF bij twijfel ook liever "te traag" dan "te snel" met het detecteren van je ei, omdat je anders misschien te vroeg denkt dat je niet meer hoeft te klussen.