@Doortje: Volgens mij ben jij de enige van deze site die echt nog iets heeft gewonnen, als is het maar weinig. Dan maar hopen dat we allemaal de echte hoofdprijs winnen deze maand !
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Gisteren toch ziek naar huis toe gegaan. Was echt nog niet lekker na het nachtelijk braken. Gisteren dus de hele middag/avond op bed/bank gelegen en mijn mannetje wel naar de vrienden laten gaan. Want vorig jaar was ik echt flink ziek. Vandaag weer gaan werken want voelde me een stuk beter alleen waren de meeste bewoners ook aan het spugen. Dus schoot er weinig mee op. Vandaag 28e dag en nog geen ongie zichtbaar. I.v.m. de clomid weet ik niet precies wanneer ik ongie/zwanger wordt/ben. Dus ik wacht gewoon tot de 35 dagen en als er dan nog niks is dan ga ik testen. Dus nog 8 dagen wachten. Tepelhoven lijken wel donkerder, maar dat dacht ik ook eens een keer maar werd gewoon ongie toen. Dus daar ga ik niet vanuit. Feli aan de zwangeren en balen voor de ongie-mensen en veel s6 allemaal.
Ik wens iedereen een gelukkig 2009. Hier is het klussen weer aangebroken. Onze eerste maand voor het eggie. Spannend. Ik ga er niet vanuit dat het nu al meteen raak is, want bij allebei de kids duurde het 8 maanden. Dus daar ga ik nu ook weer vanuit.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En dat 2009 maar heel mooi roze mag worden voor ons! Wauw en al 2 meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd Fopspeen en Sophie! Super om zo het nieuwe jaar te beginnen! Wij hebben een super leuk Oud en Nieuw gevierd in Antwerpen, was echt heel erg leuk Ons gereserveerde hotel had overboekingen, dus we mochten naar een heel mooi 4 sterren hotel waar we vanochtend lekker een champagne-ontbijt kregen. Na vandaag hopelijk een hele tijd geen alcohol meer...
Odess balen meid, hoop op meer geluk voor jou in februari! Pearl spannend voor jou zeg, hoop dat het lange wachten eindelijk eens beloond wordt. Doortje 2 euro gewonnen, ennnn wat ga je dr mee doen ? Blackeyedgirl idd waar blijft al dat roze? Hier lekker een avond op de bank, kleine ligt op bed, vriendlief wil straks naar de knight rider kijken, dus ik lekker met de laptop op schoot!
Aller eerst voor iedereen een super 2009! Dat al onze wensen uit mogen komen! Durf het bijna niet te denken.... na al deze tijd? Zou het....? Ik heb al een paar dagen last van mijn tepels, een heel irritant gevoel. soms steekjes, aanraken kan ik bijna niet verdragen. Ook lijken mijn borsten wel groter geworden. Soms heb ik last van duizelingen, zomaar ineens en floep het is weer weg. En ook heb ik heel erg last van stemmingswisselingen. Ik ben soms onuitstaanbaar. Ik durf het bijna niet te denken.... Mijn ei was er op de 23e dus ik kan testen vanaf 6 januari. Ik sta al op de lijst bij de 9e omdat dat mijn gemiddelde cyclus is. Het schommelt nog al. Zou het dan echt? Komt mijn pendel uit? Oe.... nog een paar dagen!
@Sofie en Fopspeen van harte gefeliciteerd meiden! @Odess, balen meis, op naar de volgende ronde! @Meg wat spannend meid Hier het nieuwe jaar goed begonnen.... de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan.... Iedereen de beste wensen en hopelijk brengt dit jaar heel veel zwangerschappen!
kan het zijn dat je het idee hebt dat je borsten wat voller lijken te zijn. ik heb dat idee maar dat ook ook tussen mijn oren zitten
Happy nieuw jaar iedereen. Dat het maar een heel leuk gezond en vruchtbaar jaar mag worden! Ik stiekem hoop ik ook een beetje op een rustig jaar... 2008 was op gebied van gezondheid en werk niet echt hoeladijee haha dus op een wondertje na vind ik een relax 2009 prima! Fijn dat er al mensen zwanger zijn.... spannend voor iedereen die het even moeilijk heeft. Nu weer even Gaap om de bank liggen... wat een nacht pff
@Pearl en Meggytje: Spannend meiden, wie weet is het deze ronde wel raak voor jullie ! @Wondertje: Het kan natuurlijk heel goed wel een zwsymptoom zijn, alleen bij mij zijn mn boobs de tweede helft van mn cyclus altijd wat voller en pijnlijker, zelfs toen ik nog aan de pil was. Dus bij mij zegt het eigenlijk niets. Hoop dat het bij jou wel een goed voorteken is!
gelukkig nieuwjaar allemaal maak er een onwijs leuk en gezond 2009 van en vooral ook vruchtbaar. laat 2009 maar een heel roze jaar gaan worden.