Nou hier weer onduidelijkheid allom.. 22-12 posi test.. helemaal blij 26-12 vloeien.. tranen 29-12 nega test .. kunnen we weer verder 01-01 Zere boobies, misselijk 02-01 nog zeerdere boobies, misselijk, POSI Test.pff Vk gebeld, alles uitgelegd..zij denkt dat het vloeien een innestelbloeding is geweest, Dat ik nog steeds zwanger ben, dat de nega test van 29-12 stom toeval is geweest. ze zei dat een posi test niet donkerder hoeft te worden. (weer wat geleerd), maar dat ze niets kan uitsluiten. Het zou ook kunnen zijn dat het wel mis is natuurlijk, maar dat kan alleen een echo uitwijzen en die krijg ik nu 13 januari... dan zou ik 7,2 wk zijn... Hoezo HOOPGEVEND.. Hoezo ONDUIDELIJKHEID.. Hoezo FRUSTREREND... pfffff...*zucht* nu dus 11 lange dagen wachten, hopen, mezelf op de grond houden, voorbereiden op niks... nou als ik wel zwanger ben dan kan ik met recht zeggen dat echt ALLES mogelijk is zeg...sjonge jonge....
Nana: spannend meid. Ik hoop erg met je mee. Wondertje: ik hoop dat het niet doorzet. Dikke knuf. Hier heb ik laten pendelen. Heb nu 4x een pendel staan voor maart 2009. 3 pendels zijn hier van de site en 1 van een ander forum waar ik lid van ben. Die van dat andere forum had het bij de zwangerschap van de jongste ook goed. Ben heel erg benieuwd. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar vind het gewoon leuk om te laten doen. Zal helemaal gaaf zijn als het uit komt.
Jaaa Suuz gefeliciteerd! Super! Wondertje en Nana volhouden he, ik wil jullie niet in het februari topic hebben, ga maar mooi naar de september mama's! Bruisje, owjee meis wat moeilijk! Een sprankje hoop dus, ik hoop echt voor je dat alles goed is!
Bruisje: wat een onzekerheid nog zeg. Kan goed zijn hoor wat de vk zegt. Maar die nega test kan ik dan ook niet verklaren. Ik duim voor je dat gewoon alles goed zit. Veel succes en sterkte de komende tijd. Enne 13 januari is mijn mams jarig, dus ik hoop dat dit voor jou een posi teken is. Dat deze datum maar vreugde bij jullie mag brengen.
bruisje jeetje wat is dat erg zeg. hoop dat het meevalt over twee weekjes maar dit is echt killing voor jouw! knuf knuf
@Bruisje: Oh meid wat verwarrend! wat moet dit moeilijk zijn. Aan de ene kant wil je natuurlijk niet teveel hoop hebben, want dan doet het alleen maar meer pijn, maar al die symptomen zijn wel heel raar. Vervelend dat je nog zo lang moet wachten. Wens je heel erg veel sterkte en duim stiekem nog een beetj voor je. Dikke knuffel! @Doortje & Mamavanjordy: Dank jullie!
Lieve bruis wat worden jullie heen en weer geslingerd zeg met jullie emoties... Kom het hier maar lekker van je af schrijven, dat helpt misschien. Veel succes meid en blijf voor je duimen!
@wondertje, he wat vervelend die onzekerheid, ik wordt daar ook altijd chagi van hoor! maar kop op, posi denken, geen bloed= moed! @bruisje, meid wat een onzekerheid, duimen draaien hier voor je hoor! pff kan me voorstellen dat dit heel frustrerend voor je is! knuf! @doortje, oehhhh spannend, klusserdeklus he alstie donkerder wordt! die van mij was gister knalpositief, dus ben benieuwd, we hebben een goed klusschema haha @annie, nogmaals sterkte meid, echt heel vervelend voor je laat je maar goed knufflen door je mannetje. @nana, hoop voor je meis, duimen! [-o< liefs humm
denk dat is het gaat worden deze maand 3 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 13 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 14 Januari 2009 Vruchtbaar 15 Januari 2009 Erg vruchtbaar 16 Januari 2009 Eisprong 21 Januari 2009 Innesteldag 30 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 9 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum had net een heleboel bruinig slijm dus het houdt niet op bij een beetje spotting.... en ik had nog zo bedacht zondag te gaan zwemmen met die kleine meid. nou als di doorzet zien ze mij niet in het zwembad zondag....
@ wondertje hou goede moed voor januari @Hanneke en Roxanne nieuwe maand nieuw jaar nieuwe start succes meis @bruisje sterkte @ alle zwaneren gefeliciteerd @ iedereen die een knuf en lach nodig heeft ..komt ie mhmh Ik hoop zo op positieve berichten deze maand! Moet heel veel naar de wc.. dan heb ik altijd als ik ongesteld moet worden.. maar kunnen dit keer ook de oliebollen zijn haha verder geen tekens van ongie of zwangerschap
Ik vlieg met jou in een luchtballon Hoog in de lucht heel de wereld rond Samen op zoek naar een mooi paradijs Wij gaan met zijn tweeen op reis *** verveelt zich niet ofzo*** hihi
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 30: Visjes & KwiePark 31: Ny81 & Yihaa TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 135 passagiers voor de roze luchtballon 3 Zwanger, 4 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
wat een gezellige musicale noot zo tussen door! Ik ken geen liedje van een luchtballon alleen dat liedje van de zeppelin (lijkt erop toch) wat zaten met een zucht daarboven in de lucht we zaten zo gezellig in een schuiuitje en niemand kon ons zien we hadden pret voor 10 lang leve de zeppeliiiiiiin