vast wel ik heb nu trouwens steekjes in m'n buik. Dus ik snap niets meer van mezelf maar ik ga maandag pas weer testen. Mocht het steekjes zijn van een evt. ovulatie heb ik weer een korte cyclus dus dat zou wel fijn zijn. Ik ga daar maar vanuit dus ik heb al tegen manlief gezegd dat we vanavond weer aan de klus gaan!
zo 48 rondes is wel heel lang hoop voor jullie dat het nu sneller word veel succes. @ maia veel klus plezier alvast. bij ons ook klussen op commando rond ei hoor
Dat geloof ik ook, maar duurt allemaal zo lang......pfff Ik hoop de 14e een behandelplan te krijgen, dat helpt me denk ik om weer wat positiever te kunnen denken. Thanks voor de positiviteit iedereen zijn tijd komt! Liefs hanneke
lieffffff snik snik Ik gun het iedereen zo erg! ga ff lekker een douche nemen en dan op de bank onder een dekentje liggen en NIET gaan piekeren.....
@Puzzz.. de medische wetenschap is er gelukkig niet voor niets.. jij krijgt een prachtbeeb.. en als het aan mij ligt.. in oktober.. eigenlijk al septemberr maar ik heb kennelijk niet zo veel te zeggen...pfff
Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Heb echt vandaag ineens weer zo'n last van mijn wang! Maandag verstandskies eruit, en nu trekken die hechtingen een beetje. AUW :-# Nog steeds last van krampjes maar nog niets gezien. We tellen rustig verder af, nog 3 dagen tot testen...
Uit mijn bannercheck blijkt dat ik vandaag mag gaan testen. Ik durf er niet aan te beginnen. Het zou trouwens enorm toeval zijn want hebben niet heel erg goed geknuffeld... Eerst ik ziek, daarna ventje ziek... Het zou natuurlijk wel reuze zijn. Ik heb geen tester in huis dus het zal voor morgen zijn, als de duivels niet opgedaagd zullen zijn.
Goedenavond dames! Iedereen nog een geweldig 2009! Het wordt het jaar van ons allemaal! Nieuwe zwangeren, GEFELICITEERD! wat is het jaar super begonnen voor jullie! Bruisje, jeetje meid wat een spanning zeg, ik ga stiekem toch voor je duimen hoor!
hallo meiden Ik meld me ook even aan voor de NOD van januari. Wij zitten in de tweede ronde voor ons tweede kindje en mijn NOD zou 25 januari zijn. Ik wens iedereen een goed 2009
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 138 passagiers voor de roze luchtballon 3 Zwanger, 5 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @loodje je staat erbij!
Ssv spannend zeg, ik ben benieuwd! Hanneke vind het rot voor je zeg! Hoop dat jullie in 2009 snel op de roze wolk mogen zitten. Loodje welkom hier. Blackeyedgirl auw zeg, dat kan idd goed zeer doen. Maar je bent er iig van af. Hoop dat ze snel oplossen die hechtingen. Knippy, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Ben zelf nog nooit in flipje geweest. Kom eigenlijk bijna nooit in Tiel 's avonds. Ging weleens naar de Fame, maar daar voelde ik me nooit zo op mijn gemak... Puzzcat ook jij veel succes deze maand, zal wel spannend worden!