wow wat gaat het ineens snel hier! @Knippy&suuz: ja, haha volgens mij zijn we met zn allen serieus zp verslaafd. Worden 2 stille daagjes zonder zp @Annie: Ooow meis, ik leef met je mee hoor! Echt vervelend dat je nog bijna een week moet wachten, pffffff . Hopelijk gaat deze week als een speer voorbij voor je en is donderdag alles gewoon al weg! @Blackeyedgirl: haha, klinkt ook lekker dat blauwe spul. Ik ben op een gegeven moment maar gewoon met het mijne gestopt, omdat mn tonger steeds donkerder werd. Heb er niks aan over gehouden - alles is goed genezen. Wat betreft de chinese horoschopen, volgens mij ben ik een geit, haha. Niet echt het stoerste dier, zou liever een tijger of draak zijn. voor alle meiden die gaan slapen: Weltrusten!
Ik ga maar weer even naast manlief zitten. Anders is het ook zo ongezellig, dat ik de hele avond hier achter de pc zit. Doei doei! Truste voor straks!
mijne is aan het werk Lees dingen in me horoscoop die ik liever niet weet vgelukkig is het onzin hihi
Op deze site kan je je eigen emoticons maken is zooo leuk! Dit is Poepoe zij is 7 jaar geworden op 25 dec hihi http://www.i-moticon.com/ Ga kijken!
hoi dames, hier vandaag bruinverlies gehad zit nu 1 week voor NOD (of 1 week na mijn ei kan je ook zeggen) , heb ook hele dag zeurende pijn in mijn onderrug gehad.... vanavond niks in het verbandje
Hallo dames, Hier even een vraagje. Ik heb nu 3 cyclussen gehad 28-28-31 en wat kan ik nu het beste aanhouden als datum voor de NOD. Deze varieert bij mij dan van 23-26 januari? Hoe hebben jullie dat bekeken? Ik heb daarom ook maar ovu testen gekochten om te kijken wanneer de eisprong is. Iemand advies?
Manlief is even bed aan het opmaken! ff gekopieerd van die site van net: Liefde en relaties in 2009: De kreeft zal het komende jaar bezig worden gehouden met kinderen, denk aan gezinsuitbreiding of een kind dat uw aandacht trekt en waar uw liefde naar uit gaat. Ook zal zich een nieuwe vriendschap aandienen en ervoor zorgen dat u een kijkje neemt in een voor u nog onbekende wereld, wees niet bang, het zal uw verbeeldingswereld verrijken en een aanwinst voor uw gehele leefsituatie zijn.
Ik zou als NOD dan 31 aanhouden, dan heb je als je zwanger bent een vet positieve test. En anders heb je kans dat je te vroeg test.