NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe het er voor mij uit gaat zien? Ik ben een leeuw.
    Hoop dat er iets moois staat, want heb nu genoeg van het verdriet.

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Horoscoop 2009 Leeuw

Dit jaar zal voor de leeuw een belangrijk jaar worden wat betreft carrière en relaties.
    Het afgelopen jaar was voor de leeuw een rustig jaar waar niet echt heel goed ging, maar ook niets heel slecht.
    2009 biedt de leeuw kansen genoeg om dingen een grondig aan te pakken…
    2009 is bij uitstek het jaar waar in veranderingen tot positieve situaties kunnen gaan leiden.

Liefde en relaties in 2009:

Zoals al gezegd wordt het dit jaar allemaal net even anders, dit geldt ook voor de liefde.
    Verliefde leeuwen zullen de macht hebben de prille liefdesrelatie, die er al was in 2008, om te zetten in een mooie basis voor een vaste relatie.
    Leeuwen die al gesetteld zijn zullen opnieuw de liefde voor de huidige partner laten opbloeien.
    Ook vriendschappen worden versterkt omdat een goede vriend u dit jaar hard nodig zal gaan hebben.
    Sta open voor de vraag naar hulp van anderen en geef een goed advies, dit zal leiden tot een hechte vriendschap voor het leven.

Financieel 2009:

Op financieel gebied kan het veel rooskleuriger worden voor de leeuw, tot nu toe was er stabiliteit, maar 2009 is het jaar van de verandering ook op financieel gebied.
    Pluk hier de vruchten van leeuw en laat de teugels maar wat vieren, u heeft er hard voor gewerkt en geniet van de beloning daarvoor.
    Let wel op in 2009 met het wagen van een gokje, dit zou desastreuze gevolgen kunnen hebben….

Carrière in 2009

Uw werk van het afgelopen jaar zal beloond worden in de zin van een loonsverhoging,promotie of onverwachte bonus.
    Uw motivatie zal hierdoor nog verder omhoog gaan en u voelt zich goed in balans.

Voor de leeuw geldt wel, niet lui worden omdat het nu voorspoedig gaat, dit zal bestraft worden.
    Werk uzelf niet over de kop en geef duidelijk uw grenzen aan, het wordt gezien dat u uw best doet en de waardering komt er.

Persoonlijke ontwikkeling in 2009:

Hoewel de leeuw geen zwever is, is 2009 het jaar dat toch enige spiritualiteit en boven natuurlijke situaties bevat.
    U wordt geprikkeld om u eens te verdiepen in meditatie en het vinden van innerlijke rust.

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hier een link voor de leeuw

http://horoscoop2009.nl/leeuw.htm

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx meiden!
    Wordt onze relatie nog beter? Zijn afgelopen jaar getrouwd! Haha!

5. hielko2006

kijk aan en het word alleen maar beter

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    En loonsverhoging? Haha in het onderwijs, dat kan niet beter worden.
    Nee flauwekul, nu maar hopen dat we allemaal snel zwanger mogen zijn van een wondertje en een probleemloze zwangerschap mogen hebben.

7. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Wij doen eigenlijk nooit mee, hebben een paar keer mee gedaan maar nooit wat gewonnen :( maar het dromen over een miljoen blijft leuk... haha

Wondertje; hoe was het bij de nieuwjaarsduik? Ben je in Scheveningen wezen kijken?

Odess; balen! Hopen dat het de volgende keer wel raak is!

Suuz; Gefeliciteerd!

Voor alle meiden die deze week moeten testen succes en ik hoop dat er nog meer roze namen bij komen!

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Meiden, ik ga naar bed. Heb echt hele erge rugpijn en rommelt in mijn buik. Weer lekker onder de wol met een kruik.

9. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Slaap lekker Annie, ik duik ook zo in mijn warme bedje....

10. hielko2006

slaap lekker allemaal ben er ook vandoor truste

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Pffff ik snap eigenlijk niet hoe meiden die al zolang bezig zijn t volhouden hoor! :|

Dit wordt onze tweede ronde en kan nu al niet wachten om te testen! hahaha.. heb ik nog geen vruchtbare dag gehad :p

Heb er vooral gewoon erg veel zin in..

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Goedemorgen, hebben er alweer wat mensen getest ? Ben zo benieuwd !

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Kwam ook even kijken of er al roze bij was gekomen.

@ Alle zwangeren gefeliciteerd !

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    goede morgen Januari meiden...

NOG ROZE TE BESPEUREN?

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nee, volgens mij nog niks.... :(

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh, ik ben ook vis! Is zeker geen slechte horoscoop! Hoopte ook iets te lezen over baby's, maar dat staat vast tussen de regels door!

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik ruik wel roze... dus t zit er aan te komen... is onderweg... meot ook wel.. ik heb t besteld... ;)

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Bruisje ik duim heel hard voor jou !

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou mijn horoscoop klopt wel.. tenminste hoe ik ben.. wat er gaat gebeuren moeten we maar afwachten...... ;)

ben ram overigens

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik las net die van Leeuw... En dat bevalt me wel ;) Maar die loonsverhoging zit er niet in hoor hahaha.. Was dat maar waar !

Deel Deze Pagina