@rapoenzel.. thnx maar tzal wel niet..ook al zegt mijn lijf anders... ik ga uit van een leeg scherm.. tenminste dat probeer ik.. kan het alleen maar meevallen...
Ik heb ook een bordje roze besteld, hopelijk komt het snel! @bruisje: heb je een beetje kunnen slapen vannacht? dikke knuffel @anniefff, ik leef zoooo met je mee! voor jou ook een dikke knuffel @puzz: ik heb december nog niet gelezen (wordt die niet afgerond binnenkort?), maar zie dat je ongie bent geworden....JAMMER!Kom maar lekker bij ons hoor! @suuz: al geinstalleerd op je roze wolk? @wondertje: hoe is het bij jou?
hahahah.. ik krijg ook loonsverhoging.. halverwege het jaar.. ja logisch.. dan is er altijd cao loonsverhoging.. heb ik elk jaar...
Hey meiden, Hier een licht positief testje in mn handen. Ik ben alleen nog niet overtijd. Heeft iemand wel eens positief getest en dan toch nog ongi geworden? Het is wel echt een streepje, alleen licht, me vriend ziet het ook. Ik voel me alleen stukken beter als ie wat donkerder wordt of als ik overtijd ga. Ik wil hem in mn album zetten, alleen ik kan mn camera niet vinden :S Ik probeer er vanavond nog weer s een. Ik zo naar de winkel nieuwe halen. Groetjes kiki
spannend kiki... gebeurd idd wel s dat dames nog ongesteld worden.. advies is ook na je nod testen, maar dat is moeilijk zat.. kan ik ook niet.... ga van het positieve uit zou ik zeggen...en over een dag of 3 lees ik nog s testen....
Hier een licht positief testje in mn handen. Ik ben alleen nog niet overtijd. Heeft iemand wel eens positief getest en dan toch nog ongi geworden? Hoi Kiki, Volgens mij was dat bij Suus ook het geval. Maar anders ga je toch gewoon de komende dagen nog even een keer testen voor de zekerheid. Dan nog ff vraagje. As donderdag mag ik pas testen. Tot op heden heb ik nog geen pijnlijke borsten, misselijk oid. Wel af en toe wat kleine steekjes in m'n onderbuik... Wie o wie weet hoe of wat? Groetjes en een fijne dag met z'n allen... Go roze!
Spannend Kiki, ik zou inderdaad morgen, overmorgen en de dag erna ook nog testen hahaa.... Ik weet nog toen ik me eerste test deed. Was ie ook heel licht. Een halve dag later nog een keer en toen was ie toch echt heel erg donker !
@kiki: spannend! hopelijk vind je je camera snel! @vandergijs: durf ik nix over te zeggen. Sommige vrouwen hebben alle symptomen die erbij horen, sommige vrouwen helemaal niets. Dus helaas afwachten (pffff...)
Hey thnxx meiden voor de reacties. Ik ga idd nog even flink testen. Ik had trouwens hele goedkope bij de apotheek gehaald, B-sure heten ze. Het zijn dipsticks, ik had nooit verwacht dat ze zo gevoelig waren. Nou ik ga nog even mn camera zoeken. Ik kom zo nog even piepen. Groetjes kiki
24 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 4 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 5 Januari 2009 Vruchtbaar 6 Januari 2009 Erg vruchtbaar 7 Januari 2009 Eisprong 12 Januari 2009 Innesteldag 21 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 30 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum heb het dus zelf verkeerd uitgerekend... wil iemand mij op de 21ste zetten, ipv de 19de? Beetje jammer, maarja. Is wel de verjaardag van mijn moeder (wordt 60!) dus wie weet?
@kiki: Ja, ik had vorige maand een aantal positieve testen voor mijn NOD. De eerste had ik bij 3 weken en 1 dag, de dagen daarna ook getest en je zag elke dag de teststrippen lichter en lichter worden. Uiteindelijk bij 5 weken ongesteld geworden, dus het was niet goed gegaan. Dat is dus nu ook de reden dat ik niet voor mijn NOD ga testen. Ik wil niet weer teleurgesteld worden, maar goed, ook na de NOD kan het natuurlijk mis gaan. Ik zou zeggen, probeer over 3 dagen weer te testen, als de test dan donkerder is, zou ik zeggen: Gefeliciteerd, voor nu een voorzichtige gefeliciteerd!
Hey meiden, En als ik vanmiddag nog een testje doe, en die is donkerder, zou ik het dan kunnen aannemen. Als er meerdere testjes positief zijn.. Wat denken jullie? Ik zit nu al te stressen, en dan duurt de dag opeens heeeel lang....
Hallo meiden, ten eerste nog de beste wensen voor een ieder, dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn! Ik mag in ieder geval weer op rood, helaas, op naar de volgende ronde! Alle meiden die positief hebben getest of nog gaan doen..van harte! En voor de ander meiden hopelijk volgende maand beter! Groetjes, Elena
morge meiden wilde wat zeggen maar weet nie meer wat haha komt doordat ik zomaar me buurman de ramen zie lappen
Oe Kiki spannend! Ben benieuwd naar je volgende testen, het zou maar zo kunnen Elena, jammer, volgende ronde hopelijk beter! Waar zijn de zaterdagtesters, wondertje en Nana? ben benieuwd naar jullie resultaat!