Goeiemorgen! @Kiki: Ooooow spannend meis! Hopelijk knalt het volgende streepje ervan af. Duim voor je! @Elena&Michelle: He meiden wat balen dat jullie weer ongi zijn ! Wens jullie heel veel succes in februari! Mijn postbode was vroeg dus ik heb mn matcare ultra al . Lees op de verpakking dat die 10mg zouden moeten meten (maar omdat ze altijd zwaar overdrijven, maak ik daar maar 20 van ). Ben nu lekker aan het threeleuten, dus nu testen heeft geen zin. Ik denk dat ik maar tot morgenochtend wacht, want het zijn er maar 2 en heb geen zin om weeeeeeer nieuwe te moeten bestellen. Weet iemand toevallig hoeveel hcg de matcare midstreams nodig hebben? (daarmee had ik gister getest, maar ben de aanwijzingen kwijt).
Ik verbaas me er iedere keer weer over hoeveel je mist als je 1 dagje niet komt kijken op de site! Heb even snel 10 pagina's doorgelezen en zie al een heleboel goed nieuws. Gefeliciteerd voor de zwangere dames en de anderen GO GO GO ....
Jakkes wat een dag .... eigenlijk heb ik een heleboel te doen in het huishouden ... maar nul komma nul zin! Beetje op de bank hangen met de TV aan en laptop op schoot is een best goed alternatief!
hier ook veeeeel te doen, maar jengelende kids helpen niet echt mee dan.. wordt een lange dag ben ik bang... ik ga ff wat proberen... in het huishouden dan he...
Ik plof even lekker op de bank en geniet even van de rust, want het kleine ventje ligt nu lekker op bed !
zo hee, weer veel geschreven.. stap hier wel in.. volg het niet zo.. iedereen een gelukkig nieuwjaar en dat we allemaal maar vlug zwanger mogen worden.. sensitesten zijn binnen, midstream.. hou ik hem onder mijn urinestraal doet ie niets, zodra ik het erin leg (in plas urine wel) raar die test steeds nega nog.. we wachten wel af
Goeie middag dames! Phuuh, wat een rot nacht! Het begon al slecht, ik en mijn mannetje kropen in bed en we hadden bezoek gehad ( zusje met de kids) dus alle bij doodop! Mannetje lag na 2 minuten al te knorren en ik lag daar en kon maar niet slapen! Ik was zo moe, maar in slaap geraken, lukte niet! Uiteindelijk na een tijdje toch in slaap gevallen, om 3 uur schiet ik wakker, kon maar niet weer in slaap geraken, besluit om maar eens naar toilet te gaan ( ik moest wel redelijk dringend, maar had niet echt de moet om uit dat warme bed te komen) na een uurtje sukkelen, toch weer in slaap geraakt. Om 6 uur was ik al weer wakker, nu we eindelijk eens konden uitslapen, moet ik zo nodig om 6 uur weer naar toilet en ik voelde me wel nog moe maar van slapen kwam niets meer in huis. Nu ben ik natuurlijk doodop! Laat ons hopen dat het komt door de hopelijke zwangerschap! Soms denk ik ja! het is raak en dan andere keren denk ik neen, ik ben niet zwanger! Een vrouwenlichaam zit toch raar in elkaar, mijn borsten staan op " springen" Man wat doen die pijn en ik heb ALTIJD honger! Ik eet mijn buikje helemaal rond, ik heb zelf te veel gegeten een half uur later heb ik weer honger! Laat ons hopen dat het een goed teken is! Alle zwangere proficiat en alle andere dames, hup naar de volgende maand of de afwachtende veel succes met wachten!
@ Rama: Ik vind die sensitesten niet zo. Had ze ook besteld en de ene keer deden ze het wel als ik er over heen plaste. Andere keer bleven ze leeg, liet ik ze liggen, waren ze daarna (na die 10 minuten) ineens zelfs positief. Maar toch toen ongesteld geworden.
oooh das snel! Ik moet nu alles beneden nog doen, krijg nl ook logees. (lees :badkamer, wc, keuken, huiskamer...). Zucht... *is jaloers op flex*
Heb inmiddels de losse troepjes in de woonkamer opgeruimd en de planten water gegeven. Begin is er! Waar komt die rommel toch steeds weer vandaan?
ga de woonkamer nie doen want dinsdag gaan we nieuwe vloer leggen en heb een schoonmaakrooster echt ideaal
Hallo meiden! Ik vind het nu toch wel heel erg spannend gaan worden, mijn NOD is op 5 jan (staat al op de lijst), en dat komt nu wel heel erg dichtbij! Ik heb nog niet getest, maar sinds vandaag wel echt krampjes, terwijl ongie nog niet zou moeten komen. Over 4 dagen kan ik testen.... maar of ik dat volhoudt weet ik nog niet! Succes allemaal! Liefs, BarbaBeer
ik heb ook zo'n rooster...en nu nog mezelf inspireren om het op te volgen... ik heb trouwen niet normaal meer last van witvloed.. om het even netjes te noemen... erg irritant eigenlijk...
he meiden, het is eindelijk zover, ik ben zwanger! 2 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven maar allebei positief zelfs de digitale! kan iemand mij op rose zetten op de lijst?