Ja, het is inderdaad beetje raar... Maar mijn NOD is altijd op dag 29, en ik heb mijn ei op dag 18! En omdat je 14 dagen na je ei kan testen komt dat later uit dan mijn NOD! Mijn eerste test is dus al: blijven die ongies weg?! Broekloeren is officieel begonnen Liefs, BarbaBeer
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie & Loveable123 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 138 passagiers voor de roze luchtballon 4 Zwanger, 5 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Jesenmo.. heb je op ROZE gezet...
@jesenmo: GEFELICITEERD! Roze! @bruisje: toch wel gek he? al die zwangerschapssymptomen? als je maar weet dat we er hier voor je zijn! @flex: een schoonmaakrooster? leg uit!
was vorige keer bij mij ook.. werk in de zorg dus ga daar even een urinepotje meenemen.. en verder gewoon lekker aan de klus
Jesenmo gefeliciteerd! Hier ook een soort van rooster...Maandag slaapkamers, dinsdag overloop en huiskamer, woensdag de badkamer. En verder iedere dag stofzuigen, boven 1x in de 3 dagen, de wc's en tussendoor wassen/vouwen/strijken. Werkt prima zo... En omdat ik het best bijhoud, valt het altijd wel mee. Oh en om de zaterdag bedden verschonen. Hou de weekenden het liefst vrij.
maandag woonkamer/keuken dinsdag vrij woensdag badkamer en de was donderdag vrij vrijdag wc en de was zaterdag bovenvedieping zuigen bedden verschonen trappen zuigen
ja, wel slim, maar heb daar niet zoveel tijd voor... tenzij ik 'savonds na het eten (na achten) nog ga poesten! En laat ik daar nu geen zin in hebben
@Jesenmo: Jeeeeeeeee, weer een zwangere ! Gefeliciteerd meid, helemaal super voor je! @Barbabeer: Spannend he. Zou wel goed zijn als je nog even zou kunnen wachten met testen, maar goed, ik ben nu niet bepaalde degene die dat zonder blikken of blozen kan zeggen . Hoop dat je snel ene posi test hebt!
Er is één ding wat bij mij helpt tegen testdrang: snel plassen voordat ik eraan toegeef! En aangezien ik eigenlijk alleen 's ochtends wil testen, lukt dat tot nu toe aardig... Nog 4 daagjes volhouden dus! Ik zie dat jij ook aan het einde van je cyclus zit? Ik snap je ticker niet helemaal, maar het poppetje is aan het einde, dus dat is een goed teken! Liefs, BarbaBeer
Gelukkig heb ik al een grote kop thee en een groot glas smoothie op (heerlijk zelfgemaakt) en begin zo aan kop thee nr 2. Dus teveel op om nog geconcentreerde urine te hebben!
hey ladies, sjonge, ik ben een dag niet op de site geweest en heb gewoon een dik half uur nodig gehad om bij te lezen Zag dat we weer een zwangere hebben: Jesenmo gefeliciteerd! Ik moet eigenlijk ook echt poetsen, maar kan me er helemaal niet toe zetten. Ik geloof dat ik zo maar even als een razende door het huis heenga zodat het voor een ander in ieder geval schoon lijkt. Ach, ik moet ook niet zeuren. Echt een bende is het nooit bij ons.