Haha, ja die strategie ken ik . Ik moet vandaag echt om t uur of nog vaker plassen (heb ook super veel thee op), dus dat helpt in ieder geval goed tegen niet overdag testen. Ja, ik zit ook aan t eind van mn cyclus, ben of 4 dagen overtijd of vandaag is mn nod, maar ik denk eigenlijk 4 dagen overtijd. (17 dpo = 17 dagen na mn ei). @rm1: haha, doe ik ook vaak genoeg, beetje half half poetsen en alle rommel in de hoekje of kastje leggen. Mn stofzuiger staat me nu trws met een verwijtende blik aan te kijken, maar heb vandaag echt geen zin in stofzuigen. Hoef van mezelf pas weer te stofzuigen nadat ik heb getest!
Hmm... 4 dagen overtijd? Wanneer was je van plan te testen dan? Dit is wel Hogeschool voor (nog)Niettesters! Liefs, BarbaBeer
@Suuz: Oooh ik hoop het zo! Ik begin er zelf ook meer en meer in te geloven en mannetje denkt het nu ook (omdat ik een hele opgezwollen harde onderbuik heb - hij schrok zich kapot toen ik het liet zien, hihi). @Barbabeer: haha, ja he. hoewel ik al wel heb getest hoor (ben niet zo stoer ), maar had steeds een heeeeeeeel vaag lijnte, wat nergens op leek, pffff. Hoop zo dat ik hier morgen goed nieuws kan melden!
@nana: lekker laten kijken die stofzuiger, doe ik ook Maarre..suus ik ben het wel met jou eens. nana ik heb goede hoop voor je meid! Zou je dan toch met zijn 2tjes het nieuwe jaar ingegaan zijn?! Spannend zeg! Ik vind dat je maar moet stoppen met thee drinken en tegen een uurtje of 4 ff moet testen. Maar ja...ik ben ook zo iemand die testen verslind bij het leven. ik test ook gerust terwijl er nog niks te zien kan zijn. (sterker nog, de kriebels beginnen nu al te komen!)
@rm: ja, aan de ene kant wil ik dta ook wel. Maar omdat die vorige streepjes zoooooo vaag waren, denk ik dat het zonder ochtendurine echt niet gaat lukken. Bovendien heb ik enorme koppijn en helpt het bij mij altijd om goed te blijven drinken. Jij moet het nog even volhouden he! Als je eenmaal te vroeg hebt getest is het toch weer zonde. En het zou zo mooi zijn om maar 1x te testen en dan gelijk zwaar posi - zoals bij Suuz. Dus volhouden jij!*strenge blik*
Hihi, o jee, daar kom ik dan met mijn sterke wil (not). Manlief en ik hebben net besloten morgen alvast een testje te wagen. Aangezien wij allebei de hele week werken en dan echt om 6 uur al op moeten. Hij 6 uur, ik rek het nog uit tot half 7 hihi. Als er dan nog niets te zien is, wachten tot NOD. Als het dan nog geen OD is geworden. Erg he, hihi.
maar een vaag streepje is wel een streepje meid! Ik ben zo benieuwd voor je! En...omdat je zo streng kijkt zal ik proberen vol te houden . Ik had alleen gisteren en eergisteren zo'n ongi-gevoel in mijn buik en nu een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik. Kortom, ben mezelf weer gek aan het maken! Vorige maand had ik dat ook een beetje en toen was er ook niks aan de hand .
@blackeyedgirl; ach, sterke wil hebben we allemaal niet Jij mag ook al over 2 dagen testen dus wie weet!
@Blackeyed girl: Morgen zit je op 1 dag voor je nod, toch? dan is het ook niet zo heel vroeg. Gaan we gezellig samen testen! @Rm: ja, maar mijn streepje was zo vaag, dt mn mannetje hem niet eens zag . Dus weet niet of het ook als een streepje telt als ik de enige persoon op de wereld ben die hem ziet , haha. Ongi-gevoel zegt niet per se iets, ik had ook 2 dagen erge ongikramp (is nu weer weg). Pffff wat maken we onszelf toch weer helemaal gek hier!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin & Fopspeen & Shyness 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja & Gepke1979 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje & monica076 8: Miracles & Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & vandergijs 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Luukske & Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & daantje22 13: Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 16: Mama Patricia & Liesben 17: Sjoukje & Hummie & Loveable123 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 20: Loe 21: MamavanJordy & Elegance 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & PamPapilio 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje 26: Fl3xgirl 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 28: Maia & Angel83 29: Nikita33 & Puzzcat24 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 * BarbaBeer 15 januari: * Wijffie 16 Januari: * Moosje25 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey 139 passagiers voor de roze luchtballon 4 Zwanger, 6 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Helaas weer niet zwanger maar blijf wel in januari! liefs, Isla
hoi meiden Las weer nieuwe zwangeren: meiden gefeliciteerd! Verder heb ik niet alles kunnen bij lezen, voelde me niet echt lekker in me hum! VAndaag ongi geworden dus ga door naar de februari nod, ergens rond mijn verjaardag denk ik! Misschien krijg ik dan wel een leuk verjaardagskado, wie weet! Voel me wel depri nu, had het zo gehoopt, maar wist het eigenlijk wel! Ga gewoon maandagmorgen voor de opstartecho naar Genk, zoeken ze me dossiertje maar ff, hihi! Iedereen heel veel succes met wachten en klussen Twinny
Balen voor je Isla! Maar de 2 keer in Januari beter! nana, tja, ik weet ook niet of dat wel telt dan, haha! maar ik kan zo net voor mijn nod zo eigenwijs zijn dat als ik het zou zien het voor iedereen zou gelden. Maar over die ongi kramp, ik denk dan gelijk dat het wel eens een innesteling zou kunnen zijn. Dat zou bij mij ook best kunnen qua tijd. Maar: ik laat mezelf niet gek maken deze ronde. ik test op zijn vroegst pas volgende week, dus 1 dag na mijn nod!
En hoe ziet dat schoonmaakrooster er dan uit? Misschien is dat ook wel een idee voor mij! Hoe minder je thuis bent hoe meer rommel. Maar als ik dan thuis kom van een lange dag werken, dan is de zin om op te ruimen er niet meer zo!
Heb de schoonmaakroosters inmiddels gevonden dames! Werken julllie daar dan ook fulltime bij of niet?
ikke niet ben meer thuis dan aan het werk werk af en toe es 3 uurtjes maar heb wel een kleine daarbij is dit erg handig precies in haar slaapje kan ik wat gaan doen
BLIJFT TOCH EEN VERVELEND IETS .... SCHOONMAKEN! En mannetje 'ziet' niet dat het rommelig is ... ken je dat!