NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Rm: . Die ongikramp kan inderdaad best een innesteling zijn... Spannend, hoop dat je het volhoud tot 1 dag na je NOD. Zo ja, dan heb je mijn diepe respect, haha.
    @Flex: Hahaha, mooi lijstje hoor, vooral dat 'vrij'. En dank je voor het duimen!
    @Isla & Twinny: Ooooh, meiden balen :( ! Heel veel succes in februari!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou dat is bij ons andersom haha ik maak nooit schoon vandaar het rooster dan hou ik me er tenminste aan haha :)

3. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    En dan heb je ook nog van die collega's die tijdens menstruatie ineens erg last hebben van opruimwaanzin ... dat ken ik ook niet! ;)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

*heeft geen collega's* :(

5. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Maar goed genoeg gekletst erover ... tijd voor actie! :D

Ik ga eens wat doen

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben gelukkig klaar nu haha :)

7. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
  8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier moet ik zo ook aan de slag maar voel me helemaal niet top vandaag! mn buik rommelt als een gek.. is de grootte van een basketbal :confused: en ben gewoon beroerd! bah! :p

Ga zo wel wat wasjes draaien.. dan heb ik elke keer een uurtje pauze..
    :)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben nu eindelijk eens aan het luchen haha :)

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan maar wat extra fruit inslaan op de markt!

Toedels!

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hubbie is thuis, dus ik heb even alle rust !

12. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    @ nana; ik ga er maar niet van uit. Valt het straks ook niet tegen! Ben benieuwd of ik echt zo lang nog kan wachten met testen, maar ben wel echt vastbesloten om het nu echt eens te doen :)
    Alvast succes met testen morgen! Ben zo zwaar benieuwd!

nou, ik ga ook maar snel nog even wat schoonmaken. We moeten zo ook nog op visite, daarna lekker met een filmpje op de bank hangen denk ik!

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    pfff....*zucht*.. die dagen gaan toch wel erg lang duren benik bang.. en mijn gevoel is te tegenstrijdig..wel niet wel niet wel niet wel niet niet niet wel...nijg meer naar niet...en dat voelt toch niet lekker...

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Als ik je HCG kon geven deed ik t meis! wat moet dit moeilijk zijn voor je..

Heb je er eindelijk wat "vrede" mee dat t toch niet goed was en dan krijg je zon berg hoop gecombineerd met onzekerheid!

Ik duim me suf dat t toch stiekem goed zat! en ik weet niet of je t wilt horen of niet maar ik ken een soortgelijk verhaal als jou.. als je wilt weten hoe en wat zeg je t maar ;) wil je niet "pesten" met verhalen waar je niet op wacht!

Dikke knuffel!

15. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    nou vanaf hier geen extra nieuws
    niet getest ivm spotting en het wil maar niet doorzetten......
    heb steeds bruin verlies en wat bruinig slijm dus ik heb eigenlijk zoiets van kom nou maar als het dan zonodig moet en blijf anders gewoon weg.
    voel me ook nog steeds beetje chago dus lees hier wel mee maar reageer niet zo heel erg veel......

16. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    @wondertje
    pfff...nog 2 daagjes voor testen zie ik! zwaar irritant die bruine zooi. Maar goed, geen bloed tot nu toe, das tenminste iets positiefs. Hoe voel je je verder?

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @pampilo.. vertel vertel.. ik zoek me suf op internet naar soortgelijke situaties.. vind er weinig over...

18. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    tja verder weinig beetje depri/chago verder weinig eigenlijk zou bijna denken dat het nog wel kan maar aan de andere kant heb wel al ruim 24 uur die bruine zooi...... weet niet of er dan nog hoop is

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nouja, echte details zijn moeilijk.. maaruuhhm..

Ik Bèn een miskraam... :oops: mn moeder verloor ook bloed in het vroege begin van haar zwangerschap.. na een echo was het duidelijk dat het een miskraam was..
    Ik geloof dat ze toen later nog eens terug moest voor controle ofzo.. en daar zwaaide ik ;) niks aan t handje.. ze was dus gewoon zwanger gebleven!

Bij de bevalling stond er een coufeusse klaar omdat ik een hele kleine baby zou zijn.. toen ik eruit kwam met mn 3515 gr. hebben ze die maar weer weggezet! :D

Niet om je valse hoop te geven.. maar t kan dus wel gewoon!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hehe, klaar met schoonmaken....alles maar even heel grondig gedaan. nu ruikt alles weer fris! Jammer dat het niet lang zo blijft, heb nl. 2 katten.
    Ga zo maar eens douchen (ik moet zelf ook fris ruiken hahaha)
    @bruisje: zo lastig voor je dat alleen de echo uitsluitsel kan geven! Donderdag toch?

Deel Deze Pagina