NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Dan ben je met RECHT een WONDER (TJE)... heb je de juiste naam aangemeten meis...

bijzonder verhaal.. hoop ook een "zwaaiend" mensje te zien...(nou ja.. zwaaiend.. kloppend dan maar)... maar goed.. als ik nu eerst maar s een test in handen zou krijgen over een paar dagen die donkerder is geworden (ook al zegt vk dat dit niet eens hoeft) dan ben ik al blij... voorlopig zal ik onzeker blijven...

tis niet anders...

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nee precies.. je kan zo weinig he! al moet ik zeggen dat ze je erg lang laten wachten op die echo hoor.. vind t belachelijk!

Stress is niet goed in de zwangerschap.. nou das lekker als je wel zwanger bent?! hoe kan je nu nou niet stressen ;)

Ik duim gewoon lekker voor je mee, en zo zie je maar.. t hoeft niks te zeggen.. je kan zwanger zijn, je kan t niet zijn..

Je zou eigenlijk een houding moeten hebben van een dag of 7 voor je NOD ;) zou t? zou t niet? en testen heeft toch nog geen "nut"

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jeetje, dan was jij echt een wonder!
    Heeft je moeder na haar mk (tenminste wat ze dacht) nog een test gedaan?

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Dat weet ik eigenlijk niet.. volgens mij niet.. maar t was bij mn moeder ook de eerste ronde, ik geloof ook niet dat die net zo bezig was als wij met NOD en gevoelige testen enzo.. ;)

en omdat mn moeder toen volgens mij wel direct een echo kreeg was er ook geen twijfel.. t was gewoon klaar en jammer..

ik kan t wel s aan dr vragen maar ik denk dat als ik dat nu ineens doe ze vragen gaat stellen! :confused:

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha, ja dat is waar!
    Mijn moeder hield zich daar ook helemaal niet mee bezig. Toen bestond geloof ik alleen nog maar Predictor, dus gevoelige testen bestonden er toen nog niet eens.
    Nou hier voel ik me mooi kl*te! Het wil allemaal maar niet doorzetten. Af en toe een drup oud bloed en meer niet. Maar het is echt over hoor! Ik weet het zeker. Twee negatieve testen gehad en absoluut geen zwangerschapskwalen meer.
    Ga zo even mijn locatieleider bellen.

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    test hier was net positief.. maar net zo licht als gister.. (ja ja.. ik weet t .. zou niet testen..)wel lichte urine weer.. moet ook niet zoveel koffie zuipen...

heb sinds vandaag ook maagzuur.. bah.. heb ik echt altijd bij zwangerschap.. heb maar rennies gekocht...die werken altijd super...dat kan ik me toch niet inbeelden zeg.. oh wat wordt ik hier GESTOORD van...

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heb trouwens nog geen moer gedaan hier...ach.. t loopt niet weg..

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

helaas niet zie je het al voor je loopt je rommel zomaar weg :)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

*dikke knuff* vreselijk zeg dat je zo lang in onzekerheid moet zitten

maar had je bij je bloedverlies ook krampen en stolsels of dat niet?

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh Bruisje, mijn duimen draaien overuren voor jou! De 13e weet je pas meer. Stop lekker met testen meid, je maakt jezelf helemaal gek zo. Haha, hoor mij nou.
    Hoever ben je nu als het nog goed zit?
    Kom op kleintje van Bruisje...hou je vast!

11. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hmmm... jij klinkt hartstikke zwanger!
    Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van je test morgen!

Ik heb mezelf ook voorgenomen toch morgen te gaan testen, mocht er dan al uitsluitsel zijn, dan hebben we i.i.g. nog een dagje weekend om het te vieren!

Liefs, BarbaBeer

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Gezellig, dan kunnen we morgen of lekker samen of vrolijk of chagi zijn :D . Waar ga jij mee testsen?
    @Wondertje: Oooh wat irri die bruine troep. Het is altijd zo onheilspellend, bah :( . Laat ongi dan gewoon gelijk met rood beginnen dna weet je tenminste waar je aan toe bent. Duim voor je dat het niets is meid!
    @Bruisje: Tjeee, bij jou wordt het ook alleen maar minder duidelijk. Pfffff, heel vervelend dat je zo van hoop naar wanhoop wordt geslingerd. Duim voor je meid! Sterkte & knuffel!

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    als het goed zit ben ik nu 5 wk en 6 dgn.. dan moet ik zo onderhand toch wel een knal test hebben zeg...dan moet weinig of lixhte urine toch niet meer uitmaken zou je denken.. pfff.

en FLX.. nee echte krampen heb ik niet gehad.. niet meer dan ik nu ook heb en geen stolsels..

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik zou gek worden van die onzekerheid zeg....

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hmmm okeej ik ga duimen voor je voor het goede nieuws! ;)

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Je hoort toch ook dat vrouwen bij de 3 maanden pas een posi test hebben?

maar t zou heeeeeel fijn zijn als ie s lekker knalde bij je! of laat dan die echo gewoon veel duidelijkheid geven..

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh meid, wat zegt je vk hierover? Moeten ze echt donkerder worden? Misschien maak jij niet zo snel hcg aan. Hoe was dat bij je andere zwangerschap.
    Mijn gevoel is goed bij jou. Sorry als het niet zo is en hou je er niet te veel aan vast, maar ik heb echt een goed gevoel.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

klinkt voor mij nie echt als een MK maarja er echt over meepraten kan ik nie zo goed heb het wel meegemaakt dat wel maar liep heel anders dan jullie zeggen ik had zoveel pijn als bij een normale bevalling

19. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Kruitvat 2 voor 5!
    Eerst gebruikte ik MatCare Ultra, maar ik vind ze duur, en hoor niet zulke posi-verhalen.
    Kruitvat schijnt gevoelig te zijn, en dat kan ik dus wel gebruiken 1 dag voor NOD.

Nu nog mijn hubby overtuigen dat morgen een goede dag is voor een test! ;) Hij wil het liefste woensdag pas testen, zodat we niet weer van die vage streepjes hebben die geen uitsluitsel geven... wat ik natuurlijk ook wel weer snap!

Liefs, BarbaBeer

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh bedankt voor de geruststelling, haha! Ik hoop dus maar dat ik donderdag een afspraak voor een curettage kan maken.

Deel Deze Pagina