Wil je uiteraard geen valse hoop geven, maar mijn zus testte pas echt posi bij 6 weken. Dus het kan best dat je wel een beetje hcg hebt, maar nog niet heel veel. Het kan dan alleen denk ik niet dat de testen ineens lichter worden, dat lijkt me wel een slecht teken. Hoewel de kansen heeeeel klein zijn, hoop ik het toch voor je meid!
tid natuurlijk niet bij iedereen zo ik was al wel 11 weken he naja met 5 weken stopte het met 11 weken kwam het er pas uit. das al heeeel anders
Jeetje, dat heeft lang geduurd! Ik word nu al gek. Ben sinds kerstavond aan het tobben. Maar 1 dag loedverlies gehad en toen weer 1 jan en nu elke keer een drupje oud bloed.
ik heb wel 100000x de vk gebelt en die zeiden steeds zolang je geen helder bloedverliest met kramp is er niks aan de hand toen ik ze belde dat ik een mk had gehad zeiden ze ohja dat voelde jij al een heletijd aankomen he? :x
Hey meiden, Hier weer gemengde gevoelens.. Sorry hoor, k weet nergens anders waar ik me ei kwijt kan. Maar net naar de wc, bij het afvegen , wat slijm met wat rossig erin. Ik wordt werkelijk gek van de onzekerheid.. Misschien ga ik maandag bloed laten prikken. Groetjes kiki
Jeetje Flex, niet normaal dat ze jou zo hebben laten tobben. Gelukkig heb ik een vk die absoluut niet zo is. Ik moet donderdag naar de gynaecoloog tenzij het eerder komt. De gynaecoloog zei dan dat mijn vk maar moet bepalen of een echo nog noodzakelijk is. Mijn vk zei gelukkig, ookal is het een beetje bloedverlies, we gaan voor die echo. Ik wil je niet weken laten tobben. Je moet dit snel af kunnen sluiten.
maarja zoals de vk zei zolang je geen helder bloed verliest met kramp hoeft het niet het einde te zijn zo ken ik iemand die het ook had en heeft nu een gezonde baby
Snap dat je hier ongerust wordt meid!, maar een beetje roze hoeft niks te beteken, kan van een innesteling zijn, kan van een wondje zijn, noem maar op. Helaas kun je op dit moment alleen maar afwachten. Ik weet niet of bloedprikken helpt je test wsl hoe dan ook toch posi, omdat je ook al een posi thuistest had. Duim heel hard voor! @Annie: fijn dat je zo'n begripvolle vk hebt! ik zou ook een echo willen, gewoon voor de zekerheid. Hoop ook voor je dat je het snel kunt afsluiten en weer doorkunt gaan, meid! Knuffel.
Ik heb wel helderrood bloed verloren, maar absoluut geen krampen gehad. Dat hoeft dus ook niet altijd het geval te zijn. Ja misschien als je verder bent in de zwangerschap.
@nana: Ik heb niet voor niets de verloskundige van het jaar 2008! We zullen wel verder moeten, maar helaas kan ik daar nu nog niet aan denken.
Ik ga morgen trouwens testen met de trekpleister versie van de kruidvat 2 voor 5, als je me nog begrijpt hihi
Haha, dat is dan wel weer stoer, de verloskundige van het jaar! Ik snap helemaal dat je er nog even niet toe bent aan een nieuwe ronde. Gewoon eerst rustig je tijd nemen om het een plekje te geven meid. En dan zie je vanzelf wel wanneer jullie er klaar voor zijn om er weer voor te gaan. @blackeyedgirl: Gezellig, gaan we mrogen met zn alleen testen!
We willen er wel weer snel voor gaan, maar voorlopig moet ik eerst schoon zijn en dan weer een normale cyclus krijgen. Ben benieuwd of mijn cyclus weer gelijk regelmatig is. Zal wel niet. Kan nu nog niets aanhouden. Mocht ik gecuretteerd worden, dan moet ik denk ik die dag aanhouden.
Dit doet me zooo goed.. en natuurlijk pin ik je er niet op vast... de vk zegt.. testen hoeven niet donkerder te worden.. en bij de vorige zwangerschappen was het heel verschillend.. teste ik bij de eerste pas op 21 dgn overtijd positief bij de tweede met 14 dgn overtijd 3e 4 dgn voor nod.. dit waren gezonde zwangerschappen.. dus kan best hoor dat t daar aan ligt, maar toch.. ik wil t gewoon wetne.. was net toch zo vreselijk misselijk.. stond al met een handdoek bij de plee, maar heb t binnen gehouden. toen kwam er niks.. ben net een zwabber.. maar ja.. kan ook net zo goed een griepje zijn.. zegt ook niks..
nee testen worden niet lichter hoor.. na de nega test nu weer die positieve testen.. die van gister is ietsie donkerder dan 22 december en die van vandaag net als gister...
@Flex.. nou ik zou echt pislink zijn denk k... sjonge wat een reactie zeg... pfff... gelukkig zijn ze hier erg meegaand.. heb zelf ingestemd met een echo op de 13e.. als ik er op stond mocht het best eerder, maar ze zei al.. als we dan bijv nog gen hartactie zien kanhet idd een miscalculatie zijn en moet je een week later weer en weet je nog niets.. de 13e moet ze gewoon of een kloppend hartje zien of niks.. basta...