Ik ben al zo'n anderhalf jaar bezig (eerste jaar zonder eisprong) dus ik ben wat huiverig geworden voor testen, want het is toch steeds negatief. Als ik woensdag nog niet ongi ben, ga ik denk wel testen (tenzij ik eerder al boven de pot hang ofzo )
hier nog weinig verandering maarblijf wel lichte hoeveelheid bruine afscheiding houden ben benieuwd morgen?
Ja ik voel van alles... - al 3 dagen ongi gevoel - lage rugpijn - kramp in mijn liezen - af en toe duizelig - veel plassen - steekjes/krampjes links en rechts - gisteren wat lichte misselijkheid Verder allerlei vage dingen. Maar ik durf er eigenlijk niet op te hopen. We wachten rustig af. @Wondertje; ik duim ook voor jou hoor!
Mn vriendlief heeft nachtdienst en die werkt dus.. en ik zit maar wat te surfen ook ja beetje muziek luisteren enzo.. zo maar s naar benden weer een wasje erin en misschien nog even de rattenkooi schoonmaken.. misschien komt er wel iets leuks op tv?
Oeps, dan ben ik een van de zwarte namen die niks meer laten horen. Tsja, dat krijg je van laptoppige probleempjes. Misschien kan mijn naam beter op groen. Zou eigenlijk 1 jan nod hebben, maar tot nu toe nog niks gezien. Zelfs niet een beetje dat op lijkt..... Toch voel ik wel dat het eraan komt..... Durf nog niet te testen. Denk dat ik nog tot maandag wacht..... Wordt vervolg.....
hallo allemaal! even snel een ego-bericht, het is hier ook zo stil! Morgen 11 of 13 dpo... ik denk 13, FF denkt 11, hmmm wanneer ga ik dan testen he? volgens mijn banner mag ik nog 6 dagen wachten, maar gaan we dat halen? ik denk het niet! liefs suuskebab slaap lekker iedereeeeen!
Suuskebab, vervelend die laatste dagen de cyclus heh? Ik probeer dit keer niet te vroeg te testen, want dan is de teleurstelling zo groot. Ik wacht zelf tot dag 34. Heb een cyclus tussen 28 en 33 dagen de afgelopen 7 maanden. Hou de langste dus maar aan. groetjes Shaar
Hey meiden, Ik kom even melden dat de streep donkerder is geworden. Ye! Ik begin er nu toch wel een beetje vanuit te gaan. Maar ik ben pas echt tevreden als ik woensdag overtijd ga. Groetjes kiki
Nou, hier beetje dubbel. Heb een test gedaan waarop niet echt wat te zien is. Je ziet wel wat, maar de naam streep zou ik het niet willen geven. Lijkt meer op een schaduw van de achterkant ofzo. We zien het allebei maar je moet het echt tegen het licht houden. Daarnaast zat er wat roze in het toiletpapiertje dus ik denk dat ik vandaag weer ongesteld ga worden. Had gisteren enorme buikpijn dus dat zou me niks verbazen in ieder geval. Maargoed, dan zou ik dus een oktober kindje krijgen. Ook goed. Heb trouwens 2 pendels gehad voor zw.in december posi test in jan. En 2 pendels voor zw. in maart. Dus ik ben benieuwd. Moet wel eerlijk zeggen dat het verplichte klussen me een beetje tegen begint te staan. Het is wel fijn en lekker. Maar toch verplicht..... En we hebben deze maand echt zoveel geklust.... misschien toch maar gaan tempen of aan de ovutesten. Wanneer zou ik moeten beginnen met tempen? Morgen bijvoorbeeld?
@ djaar: heel verstandig van je, knap! Ik denk dat ik toch ongie word, dus is het eigenlijk maar beter om te wachten op de ongie.. die testen vallen zo tegen anders @ kiki: spannend! Ik duim voor je hoor! heb je foto's? Ps als iemand de lijst gaat veranderen voor Djaar... volgens mij was elena ook rood? of heb ik me vergist? in dat geval, sorry elena... liefs suuskebab
mamaria, gewoon morgen meteen beginnen met tempen. Het beste de eerste dag van je ongie volgens mij... Maar je word gewoon niet ongesteld! We willen roze zien!