Hee meeaan goedemorgen meid, dan maar zo nietwaar? Ben wel benieuwd wie de normale topic heeft gesloten en waarom?
Ik ben trouwens straks wel offline hoor, ze zijn hier met het netwerk bezig nl internet gaat er straks uit en af, paar keer herstarten, nieuw soort software installeren, dus aan en uit vandaag en dat een aantal keren
g'morgen!! ja, gewoon in 't midden van mijn gesprek met Liane: dicht! @meeaan: heb je m'n berichtje nog gelezen in 't vorige topic?
Ja maar er staat toch echt gesloten, misschien omdat ie iedere keer zo langzaam was en ze de kink er niet uit konden krijgen, ik zeg ook maar iets hoor
Nee gelijk aan afgelopen dagen ben nog nooit zo gelijk geweest met temperatuur, geen idee of dit nu normaal is of dat het de naweeeen van de mk zijn
alle grote topics worden gesloten...daarom gaat de site zo traag... Alles staat bij Algemeen onder een topic daar (dat ook al gesloten is) Hopelijk vinden ze nog snel een oplossing want het plan is om de grote topics te verwijderen maar ze zijn nu druk aan het zoek hoe ze die toch kunnen behouden...
alle topics met meer dan 1000 berichten worden automatisch gesloten hahahahaha dan moeten we iedere dag een nieuwe hahahaa of mssn wel 3 nieuwe