hallo dames, mag ik me even aansluiten bij deze topic. woensdag 30 december was mijn nod maar nog steeds niet ongesteld en 2 negatieve testen! dus ik wil graag mee praten in deze topic.
welkom anoniempje ,is dit je 1e ronde of heb je dit nog al voor gehad? BEG ,wat denk jezelf ,voel je iets?
Probeer zo min mogelijk na te denken. Want vorige ronde voelde ik vanalles, inclusief 3 keer staan overgeven, en toen niks nada niente. Dus deze ronde nergens op letten en niet teveel nadenken (Zeg ik nu heel stoer hahah) Plus heb nog een week te gaan!
Yup heb een heel arsenaal. Heb een doosje KV 2v5, 2 CB indicator en 1 uit de supermarkt, die ik nog niet ken. Dus die wil ik wel een keertje uitproberen
Haha ,niet alles tesamen opgebruiken è! Ik heb ook 1 doosje kv.2 voor 5 ,1CB met indicator(als het raak is gebruik ik deze in de week van mijn gynècologische afspraak) en 2 gewone CB met kruisteken. Ik peins er eentje te proberen 4 dagen voor de 16e met kv.kwestie om hetgene men zo zeer beweerd ook tot DE test te wagen Maar heb nog ovulatietestjes zat dus ik zal die dan ook maar inzetten zien of die ook verkleuren tegen dan (zoals ze ook zeggen). Begin mezelf als proefkonijn voor te stellen haha.
tja, ik ben niet zo voor voor nod testen, alleen voor speciale data, zoals een keertje op mijn verjaardag toen en het scheelt wel in de testen voor mij, om te wachten tot nod wil niet weten hoeveel geld ik al heb weggegooid met te vroeg testen hahah
Beg mag ik nog vragen : hoe je bij FF zo die banner kunt maken (met kleurtjes en icoontjes) dat als je klikt je ook op de chart uitkomt? Wil zo een 2 in 1 om af te tellen zeg maar.
Thx gelukt! Ik ben ook weg ,batterij is zo goed als plat van de laptop. Morgenvroeg op soldenjacht (schoenen voor de kinderen). Erna komen de sch.ouders hun oppikken aan de winkel en kunnen mijn man en ik rustig door gaan snuiten in de andere winkels. Een fijne avond gewenst
He die bekkenpijn zou wel eens een teken kunnen zijn.... lag namelijk begin deze week in bed... en toen kon ik niet op mn rug liggen, omdat ik BI pijn kreeg... vond het zo vreemd.... (het begint trouwens nu al....!! gisteren met te lang zitten...) verder hoofdpijn.. (heb ik anders bijna nooit..) wee-ig gevoel in mn buik.... sóchtends wakker worden en me echt slapjes voelen... (net alsof je heel lang niet gegeten hebt) en dan maar twee happen kunnen eten.... Moe zijn, en bijna niet in slaap kunnen komen.... en heel aparte rare dromen... verder steekjes, drukpijntjes in liezen... flauwe ongipijntjes in mn rug..... "zonnebankborsten"..... niet naar het toilet kunnen en ander moment moeten rennen.... "warmte aanvallen... en dan weer ontzettend koud gehad... enorme puisten....!! en moodswings..., emotioneel... en verder nog een intieme... tijdens het "klussen" verloor ik beetje vocht uit mn tepels... (wellicht dat je dat herkent van je bv-periode) Dus tja..... (lees nu eigenlijk die enorme lijst hierboven... en denk, waarom maak ik me dan in godsnaam druk....) (of toch idd die tweeling....)