hahahaha zat er dik in dat die op jouw naam zou komen...... kletsmajoor..... en las ik net iets over testen..??!!!
Seth: Oh jeeeeeeeeeeeee! Dat is een waslijst! Nou, ik in ieder geval vandaag écht pijn aan mijn bekken. Zeg maar bij iedere hartslag zon stekende pijn. Errug vervelend! En zo licht misselijk, maar hou mezelf voor dat dat niet kan en dat het psychisch is, pijn in mijn bovenbenen (???) en eh, een eetlust? Wat is dat?! Maar mijn ei is pas woensdag geweest! En dat melk lekken, jee, daar kan ik niets over zeggen, sinds een week of 3 lek ik ineens weer melk, dus kan nu niet zeggen dat het daarvan komt . Oh eh, sinds jij hier de expert bent zon beetje (moeder overste red.) Vandaag had ik een héél lichtroze afscheiding . Maar één toiletgang, daarna niets heb je dat toevallig ook gehad bij eén van je zwangerschappen?! Hhahaa, maar jij hebt écht een enorme waslijst! Wat goed zeg Herkenbaar van je dochter of meer van je zoon? Leuk in elk geval !!!!! BEG: Mooi aantalletje 2000 berichten!
OH maar tegen mij aan dan eerst weer ff een toilet gang.... zucht, moet echt wel 10 keer in het uur plassen lijkt t wel
incognito... hahahaha... moeder overste.... ja idd was ik vergeten.... nouja.. denk dat een tweede/derde etc. zwangerschap beetje anders is, omdat je lichaam wat heftiger reageert (iig bij mij)... hmmm tja voor je innesteling zou het te vroeg zijn.. wellicht beetje bloed van je gesprongen ei... OF heb je toevallig gisteren geklust... want tja.. er kan een vaatje gesprongen zijn dan.... en kan het sowieso beetje bloeden... al heb je daar wel weer meer kans op tijdens zwangerschap ivm betere doorbloeding..... Verder heb ik het nog nooit gehad... misschien bij nummer 4....?? hahahahaha... nee drie vind ik toch ook wel zat.... anders word ik moeder eend..
Nou even snel een ego berichtje vanuit het ziekenbed :S ja gewoon zwaar de griep en een blaasontsteking gister wel verdoofd door ibuprofen naar mijn ouders geweest. Dat heeft me ook gelijk gestraft. Want nu lig ik dus weer. Mijn nieuwjaar begon gelijk met een domper trouwens ik mag op rood. Gisteravond zag ik het eerste rood/bruin doorkomen.
Nee, alléén dinsdag geklust.... dacht ook al aan het gesprongen ei. Kan zoiets? Ja, dat is alweer een tijd terug he, dat je moeder overste werd genoemd? Denk ook dat je lichaam heftiger reageert bij een volgende zwangerschap, ten minste, dat was bij mij zo bij mijn vmk.... En heb trouwens ook 'warme' borsten....?