ik verwacht zo rond 5 jan mijn ongi en dan kunnen we weer verder dus ik neem het er van met de feestdagen.
Morning meiden! Hoe is het hier? Mijn mannetje is nog steeds ziek Hij wilde gisteren ook echt niet klussen dus moet hem vanavond maar even dwingen Ik ga zo eerst even naar de apotheek om iets voor zijn keel te halen, want hij wil niet naar de dokter, eigenwijs Daarna werkennnnnn dus tot vanavond!
Goeiemorgen..... Tis dat ik er uit moest...(en gelijk de deur uit) want anders was ik toch nog lekker blijven liggen..... Wat is het kouuuuuuuuuud..... mn eieren bevriezen gewoon....
Oh ik ook zooo erg.... krampen joh...bah bah bah.. Moet zo naar buiten helaas..maar wat is het koud zeg!! Kleine meisje moet nog een keer naar fysio...ik heb nog een afspraak gemaakt want wil wat tips voor te oefenen dat ze recht loopt....ze had een voorkeurshouding en daardoor sterk georienteerd op rechts (links liet ze links liggen ) Maar nu stapt ze verkeerd...haar ene beentje naar buiten toe....en daar moest ik op letten dat dat niet ging gebeuren....(doet ze dus toch....zucht) nu daar moet ik over een uur zijn...dus zal om 11 uur ofzo op de fiets moeten...brrrrrrr.... Dikke jas, wanten, muts, sjaal en dekentje voor me meissie...en mezelf...jas en sjaal....me wanten zijn ergens nog in een doos...kan ze niet vinden!!! En ik heb een hekel aan een muts hihi..
Slechte morgen! Mijn eieren zullen vast niet bevriezen, ben vanmorgen weer ziek opgestaan... 38,5 koorts... dus dat blijft wel in balans
iedereen goeiemorgen!! hier een heftige nacht met kleine plurk die koorts heeft gekregen van de mex griepprik. tis idd erg frisjes buiten maar wel gezond weer ladies!!!! dus hup die jassen , mutsen, oorwarmers en wanten aan en lekker naar buiten hahaha sammie88 beterschap!