is het bij jullie ook altijd zo koud op jullie slaapkamer? hier is 13,5 graad..... en heb ijzige koude handen
Ow wat vinden jullie? ik werk in een team samen. En tot nu toe weten er maar 2 ervan dat ik in de mmm zit. Maar misschien moet ik het maar gaan vertellen als ik echt ben begonnen met prikken....
brrrrrrrrrrrrrrr hier staat de thermosstaat op 19, maar in slaapkamer zo'n 2 graden lager, 17 zegt de thermometer
BEG: Jeetje, wat een moeilijke vraag.... als ze het weten, dan weten ze ook waarom je weg moet, als je overdag een afspraak hebt, van de andere kant.... wíl je wel dat ze het weten?
er moeten wel telkens mensen voor me invallen en denk dat ze dat eerder doen als ze weten wat er is ipv dat ik zeg dat ik weg moet
Hey BEG...ik heb het vanaf het begin tegen iedereen verteld. Vooral omdat ik idd vaak weg moest..en ook omdat ik zo een last had van de hormonen soms dat ik gewoon mezelf niet voort kon slepen en dus wel eens mezelf ziekmeldde. In mijn sollicitatie gesprek had ik dat al aangegeven, kwam toevallig ter sprake....en dat vonden ze niet erg, want mocht de dag erna gewoon beginnen. Heeft uiteindelijk toch nog bijna 3 jaar geduurd voordat ik zwanger werd...maar ze vonden het nooit een probleem...enkel maar bezorgde vragen enz enz... Maar het scheelt ik was daar niet de enige (3 andere ook MMM al jaren...eentje nu zelfs te horen gekregen zwangerschap zal nooit lukken vanwege verklevingen enz...) Het is persoonlijk....als je het wil vertellen zou ik dat doen...wil je het liever niet, niet doen...
@ Beg, misschien is het wel fijner voor je als ze weten dat je in de mmm zit, ze zullen denk ik meer begrijpen en misschien heb je ook wel steun aan ze en dan kan je af en toe ook lekker sjaggie op je werk zijn hahaha
denk dat ik het wel ga vertellen, maar pas als ik er echt al aan begonnen ben heb nog altijd de hoop dat ik niet ongi ga worden
@BEG: Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Op zich kan ik me voorstellen dat mensen eerder helpen als ze weten waarom je weg moet. Aan de andere kant kan het ook zijn dat mensen constant gaan vragen hoe het er mee staat, terwijl je daar misschien helemaal niet op zit te wachten. @ Temperatuur: Hier staat de thermostaat op 21 graden, 's nachts op 17. In de slaapkamer is het iets kouder, graad of 16 denk ik? Ik vind dat juist lekker Verwarming springt hier wel een half uurtje voor opstaan aan, zodat ik niet een ijskoude ruimte instap 's ochtends Nu ga ik jullie weer verlaten. Ik ben kapot! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
geroddel is er toch al alleen dan niet in mijn team maar iemand anders die wel op die afdeling zit, had gehoord dat ik een mk had gehad en ging daar lekker over zitten roddelen