NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik ga ook slapen meiden....

Welterusten!

XXX

2. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    slaaplekker kubus! :)

hier hebben wij geen thermostaat, dus kan alleen maar de verwarming op een stand zetten en daar blijft ie ook op staan ook al is het harstikke warm, dus daarom geen verwarming aan in de nacht....

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb haar erop aangesproken, toen zei ze dat ze het niet had doorverteld
    maar heb wel gezegd dat iemand die daarover roddelt echt geen leven heeft!!!!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    truste Incognito!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook slapen meiden.

Trusteeeeeeeeeeeeeee

6. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    slaaaaaaaplekker! :D

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    slaap lekker iedereen, ik ga ook....

Tot morgen misschien!!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    #2408 heitjekarweitje, 2 jan 2010
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
    Hallo!

Ik kom iedereen nog ff een goede nacht wensen... (maar volgens mij liggen de meesten al te pitten, hihi ;) )

Zethu: leuk hoor dat MrUtrecht naar je toe komt! Hij zal nu vast bij je zijn :) Ben blij voor je dat het zo goed gaat tussen jullie...hopelijk bloeit het op tot een mooie en liefdevolle relatie! Veel plezier in ieder geval!

Incognito: onze cyclus loopt precies gelijk joh! Ook dag 20 en 4dpo nu :D
    En wat je vroeg over dat ovu-testje... zo'n het testje meet LH-hormoon en daarvan zit altijd een lage concentratie in je urine. Het kan dus zijn dat je de hele maand door een heel licht streepje te zien krijgt op je testje...vandaar dus bij jou het lichte streepje...

Miran: vervelend meid, bloedarmoede... hoop dat je snel opknapt!

BEG: wat gemeen dat er zo over je mk geroddeld werd zeg... :(

Hier: mrHeitje is vanavond met zijn auto uitgegleden toen ie een rotonde op reed. Hij heeft gelukkig niks maar de auto is niet helemaal goed meer (banden staan scheef waardoor je nu moet sturen met je stuur een kwart om... :S) Lekker dan, nét nu ik vandaag onze auto te koop heb gezet!!

Goh wat een pak sneeuw he, bij jou helemaal Sammie, jeeeetje! Bij ons ligt er zo'n 20cm schat ik.. vind ik ook al heel wat! Kan me eigenljik niet heugen wanneer het zoveel sneeuwde in ons land... euhhh nooit zoveel en zo lang toch???

Ik ga nu lekker slapen....
    Welterusten!

9. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik ga ook denk ik maar slapen :)
    ben alleen nog helemaal niet moe :(
    slaaplekker allemaal!

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier!!! Ben 24 jaar, sinds augustus gestopt met de pil (ruim 10jr. geslikt) en met roken! Eerst ovu-testen gedaan... maar hier kwam niet uit. Toen ben ik begonnen met temperaturen en hieruit heb ik op kunnen maken dat ik wel degelijk een eisprong heb en dat ik een hele regelmatige cyclus heb. Omdat ik naar mijn idee een beetje teveel er mee bezig was heb ik besloten om even niet te temperaturen. Mijn cyclus is toch regelmatig ik weet wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb... Vreemd genoeg is mijn temperatuur nu helemaal niet zo hoog als normaal na de eisprong (had namelijk stiekum even getempt.) maar ja ik weet natuurlijk ook niet wat het de rest van m'n cyclus geweest is... Volgende keer gewoon weer tempen! Tuurlijk hoop ik niet dat het nodig is... Mijn NOD is 12 januari SPANNEND!!! Voor de rest wens ik iedereen deze maand heel veel succes toe!!!

11. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    och heitje,

wij vandaah hier precies hetzelfde..manlief is tegen een lantaarnpaal aangegleden...de voorkant aardig in de kreukels en natuurlijk geen extra spaarcentjes...het jaar kan niet slechter beginnen...manlief is op dit moment bij oma die niet zo goed gaat...zucht...zoals je kunt begrijpen kan ik nu niet slapen en wacht op bericht..

liefs

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dat heb je goed gezegd. Kan ze het blijven ontkennen wat ze wil, ze gaat er toch over nadenken!

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Heitje: Oh dat is grappig zeg! Misschien wel een héél goed teken :)
    Wat vervelend zeg, van die auto! Beter dat met je mannetje niets is, maar het blijft balen!

2G4E: Welkom hier en succes met zwanger worden :)

Michelle: Sterkte!

Sneeuw: Wat is dat????? ;) Hier is vannacht pas 1 cm sneeuw gevallen!!!!

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    F*CK: Nu is FF unavailable.... :(

15. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen,

Het is hier 1 grote witte wondere wereld.
    Nadeel: mijn mannetje is gister dus ook tegen een paaltje aangegleden. Balen! Koplamp stuk en deuk in motorkap. Gelukkig zijn we all-risk verzekert en hoeft het ons niets te kosten....

Heitje en Michelle77: jullie mannetje ook al zo'n pech. Gelukkig mankeert hen zelf niets.

2G4E: succes!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier heeft het wel echt gesneeuwd hoor! Goed excuus om niet te gaan sporten.. te glad ;)

@BEG, ik weet niet close je met je collega's bent? Maar ik denk dat het wel prettig kan zijn als ze het weten, om genoemde redenen. En je kan altijd nog zeggen dat je er niet over wilt praten als ze er op een moment naar vragen dat je er niet over wilt praten.. dat is duidelijk zat!

Hier nog steeds geen rood of bruin te bekennen!

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend jessie!!!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    dames, ff een berichtje van een overgelukkige Zethu!
    Mr. Utrecht is idd gisteren met de trein aangekomen en vanacht blijven slapen. Hij is net opgestaan dus ga nu lekker bij hem op de bank zitten

Doei!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hihi, je straalt door de compu heen, Zethu!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    geweldig zethu! en zoals heitje zei:ik hoop mee voor jou dat het tot een mooie en liefdevolle relatie openbloeit! :D

Deel Deze Pagina