Dankuwel dames ,ik ben zo blij dat jullie zo behulpzaam zijn!!! Miran ,je bent ook een sterke dame immers altijd zo positief! Moet nu echt naar mijn badje gaan kijken... Tot strakjes!
ik zie idd niet echt een ei in je grafiekje maar ja dat hoeft niet echt wat te zeggen en als je dan toch door moet voor die hsg, dan ben je daarna toch 3 tot 6 maanden meer vruchtbaar
hihi had gepost voordat ik je laatste berichtje had gelezen....nog meer spannend dus!! *DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM* Lilalien, thx...het zal gewoon een keertje komen...tot dan ik heb een lekker meisje waar ik van geniet!! Die 2e komt wel....ben nog jong
Lilalien, die is goed positief van gister! Goofy, ik heb mijn ei ook maandag of dinsdag gehad Had maandag zo onwijs eipijn! En een ei is 24 uur bevruchtbaar waarna na 24 uur pas je temp kan stijgen. Dan klopt het dat mijn temp later is gaan stijgen Maar heb kruis wat verder gezet, omdat ik het niet zeker weet, maandag progesteron prikken dus dan hoor ik het vanzelf wel
goedemorgen allemaal... ff snel tssdoor, want heb nog veel werk... het was heel leuk de week in de ardennen. Heb niet getempt die week, maar deze ochtend wel en temp nog steeds 36.9... Alvast een heel gelukkig, warm, liefdevol en vooral vruchtbaar 2010 voor jullie allemaal hoor.
He bah miran, ja hier ook dat probleem hoor.......wij hebben zelfs overdag geklust toen Sven even sliep, doen we nooit maar je moet wel.....8)
krijg je direct de uitslag van progesteron?? Oh dat is snel..ik moest halve week wachten (3 dagen voor NOD....kreeg ik ze pas) Nu spannend, allergietest ivm sperma? Jij was het toch die aangaf dat het brandde.....lijkt me zoo eng om te weten....hopelijk is die negatief!!
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad......oeiiiii spannend meis, maar denk dat je zeker nog ff wacht met testen of niet......ik ga dat iig wel doen.....zou op 10 jan evt kunnen testen mocht in nog niet ongi zijn maar wil niet weer hetzelfde als vorige keer meemaken.....dan maar ffies langer wachten....