NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

iik ook baaaaahhhhh!

2. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ha meiden,

't is hier echt niet bij te houden. Ik heb niet zoveel tijd om hier regelmatig te zijn. En als ik dan tijd heb, dan ben ik die al kwijt met lezen, laat staan dat ik zo veel kan mee kletsen. Dus 't is niet alleen een kwestie van willen...

Zoals ik gisteren al schreef (inmiddels 10 pagina's terug of zo..hihi) heb ik volgens mij gisteren mijn ei gehad. Wel kei vroeg gezien mijn meestal lange cyclussen, maar ja, ik weet het ook niet zeker...
    In elk geval hebben we vrijdag geklust en gisteravond ook...nu maar hopen dat het raak is. Wel nog ff volhouden met klussen (niet dat dat zo'n ramp is haha) voor het geval dat dit mijn ei niet was.

Als dit het wel was, dan heb ik de 28e mijn NOD...dus misschien met kerst vast testen...moet ik eigenlijk niet doen, 't is misschien nog te vroeg, maar ja, kan vast geen kwaad.

Wie weet toch nog een goed jaar voor ons dit jaar.

Ben zo benieuwd!!!

sorry...dit moest ik ff kwijt!

3. Seth

Seth Niet meer actief

zo net gedweild... nu ff met laptop op schoot... wachten tot de vloer droog is.....

pfff... ben bezig... en toch het gevoel dat ik me verveel.....
    hier is het trouwens rustig zeg......

saaie dagen.. de wacht op ei dagen.....;)

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik snap mijn cyclus niet meer :( gatver rotzooi allemaal :(

5. parmessar

parmessar Niet meer actief

meiden die ziek zijn of zich niet lekker voelen...heel veel beterschap...xxx

6. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    #246 Kubus, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
    Hey meiden!

Heb even niet bijgelezen, geen tijd nu ;)
    Hoe is het hier?

Hier is mannetje nog ziekies, heeft keelontsteking. Heeft wel antibiotica gekregen nu, dus hoop dat zaadjes dat overleven.... We zullen wel weer zien deze maand.
    Verder geen nieuws!!

7. Seth

Seth Niet meer actief

Tjeetje... het gaat lekker zeg met de zieken.... of zieke mannetjes.....

Als we allemaal maar opgeknapt zijn... inclusief de eitjes en zaadjes rond ei dag.... :)

Beterschap!!

8. Seth

Seth Niet meer actief

hoezo dat dan?

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik verwacht ei hier rond vrijdag dus ben bang dat we ernaar kunnen fluiten deze maand :( Maarja aan de andere kant weet je maar nooit ;)

10. Seth

Seth Niet meer actief

duurt nog ff vrijdag hoor.... en wie weet issie zo opgeknapt.... ennuhhh 5 minuten fit, kan genoeg zijn hoor...;)

11. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Daar heb jij helemaal gelijk in, we blijven ook positief :D Gelukkig voelt hij zich vandaag beter dan gisteren en het weekend, dus hoop dat ik hem vanavond nog even kan verleiden ;)

12. Seth

Seth Niet meer actief

hmmm misschien kun je beter zn energie bewaren tot morgen...
    bedoel als hij vandaag wil.... en daarna naar de klote is... dan wil hij misschien morgen niet meer.... en dat is dan toch dichter bij je ei....

Tenzij... hij echt aan de beterende hand is natuurlijk.... dan is het mooi EN vandaag EN later,,,

13. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik verwacht ei vrijdag op zaterdagnacht (meestal 's nachts) dus zat zelf te denken aan vandaag, donderdag en vrijdag. Moet genoeg zijn dan :)

14. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahahahaha...... zo knapt die jongen nooit op....:D

Wij hebben hier allebei sowieso een hoog libido.... dus zou een wonder zijn.. als we niet op een juist tijdstip klussen.... maarja.. moet het ook nog blijven plakken he...;)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, ik zag (voor de bekenden onder ons) dat Cyntje op rood is gegaan.....meid als je dit leest, vind ik echt heel k** voor je.
    Stomme ongi ook altijd!!!!!!

Hier erg moe............echt gebroken, moet nog malletjes voor blaadjes voor een kerst stuk tekenen en grof uitknippen, 4 x31 stuks. Nog 8 handelingsplannen schrijven waar ik gisteren niet aan toe kwam.......nog nakijken, oh ja en nog aandacht geven aan mijn zoontje.......(ja die slaapt altijd laat ;))
    HOE??????????????????? :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
    (als ik voor 10 uur in bed wil liggen)

Heb weer ovutesten besteld op internet en ben stellig van plan dat dat voorlopig de laaste zullen zijn :D

Hier verder nog nieuws????

16. Seth

Seth Niet meer actief

Goofychick
    Heb je al gekeken naar die ticker?

1 minuut voor 10 naar bed, moet toch lukken.. :D

17. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja uhhhh dan had hij maar niet ziek moeten worden nu :D
    Hij knapt maar lekker volgende week op, dan heb ik hem niet meer nodig! :D:p

Ahhhh nee das zielig, ik zorg wel goed voor hem! Hij moet alleen wel zijn bijdrage leveren ;)

18. Seth

Seth Niet meer actief

ik hoor het je volgende week al zeggen...
    " Nee schat, nu ben IK niet lekker, heb hoofdpijn" :D

19. Seth

Seth Niet meer actief

En over 3 weken....

"Nee schat, ben nog steeds niet lekker", ben misselijk.."....

en
    "nee schat, heb geen zin, heb mn buik vol van je..." ;)

Nee die jongen moet nu klussen wat ie klussen kan... lekker of niet lekker... :D

20. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hahaha!:D

Deel Deze Pagina