NOD Januari 2010 kletstopic

Discussion in 'NOD forum' started by Kubus, Dec 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

Hee meis, dit is ook heftig zeg, lucht zeker wel op om het van je af te schrijven, bij mij wel hoor. Maar ik ben blij voor je dat je een lieve man met dito schoonouders hebt getroffen. En je bent hier heel erg gewenst hoor, dikke knuffel voor jou

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Dank je ,maar ik denk ookdat als ze op hun sterfbed zouden liggen geeneens de waarheid onder ogen dureven te zien ,dat gevoel heb ik sterk.

Ben emotioneel sinds de eisprong bwa I hate it!

3. Lilalien

Zethu ,ff voor u ,ik vind het sneu dat hij nog zo overhoop ligt met zijn gevoelens!
    Kan hij er enigsinds over praten met jou?

oja mijn temperatuur is van 36.8 naar 37.1°C gestegen deze morgen dus eitje is zeker weg sinds gisteren!

4. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee Kris, hoe reageerden de families, uitgelaten??? Ik heb net de verloskundige een sms gestuurd, ze hebben alleen overdag 1 telefonisch spreekuur, de rest met mobiel maar ik ben aan het werk, en dan wil ik dat soort gesprekken niet voeren. Tja mijn kerstvakantie was een emotionele achtbaan, van heel vrolijk naar heel verdrietig, maar gedane zaken nemen geen keer, ik moet het een plekje gaan geven, op mijn manier. Ik heb een gouden bedelarmbandje, en ik denk dat ik ga sparen voor een vlindertje waar ik de datum 1-1-10 in laat graveren. En ik hoop dat ik dit jaar ook nog voor een kinderkopje voor aan het armbandje kan/mag gaan sparen.

5. Lilalien

mooi aandenken!heb een glazen bol (niet groot)met een engeltje in gekocht gehad toen en in onze vitrine gezet

6. Lilalien

ik ga me ff neerleggen op de zetel,de jongste ligt al in haar bedje en manlief haald de oudste op uit school.
    Tot strakjes:)

7. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hè wat vreselijk zeg, zulke ouders, dat wens je niemand toe. Ik snap dat ook niet, kan er ook niet bij dat een vader en moeder daartoe in staat zijn, raar maar waar, omdat ik aan de andere kant ook drommels goed weet waar mensen toe in staat kunnen zijn. Maar je ouders dat behoort je vangnet te zijn, je thuishaven, niet iets waar je je niet gewenst voelt.

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Lilalien: dat emo gevoel na ei ken ik, hihi is af en toe wel rot he, maar t hoort erbij ;)
    Ik keek ff naar je grafiekje en ja, overduidelijk dat je eitje gister is geweest!! Nu weer hopen he dat het is gelukt!

Meiden, ik moét van mezelf naar de sportschool vandaag! Maar het wordt lopen ben ik bang, er ligt nog steeds een dik pak sneeuw en sinds een uurtje komt het weer met grote vlokken naar beneden, het houdt maar niet op he!

*zingt: let it snow let it snow let it snooow*

Rimar...katapult? Ja? nee? ;)

9. Duploke

Duploke Niet meer actief

't is hard wat ik nu ga zeggen, maar je ouders gaan waarsch nooit toegeven wat ze je aangedaan hebben.. ze willen zoiets ook niet onder ogen zien.. 't is heel erg, maar die mensen zijn zo..
    ik hoop dat dit niet te erg kwetst, maar ze gaan je anders weer kwetsen door je nooit om vergiffenis te vragen, terwijl jij daar ergens op hoopt..
    (bedoel 't niet gemeen of zo hè.. probeer je 'n beetje te beschermen)

en laten we hopen dat die emoties door iets anders in de hand gewerkt worden ;)

10. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zeg nooit nooit, sommige mensen willen voordat ze definitief hun ogen sluiten nog schoon schip maken. En ik hou me vast aan het feit dat iedereen hetgeen ze aangericht hebben weer op hun bord gaan krijgen ongeacht hoe en wat, het laatste oordeel als het ware.

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Families waren hartstikke trots en blij. Ik had zo gehoopt dat jouw kerst en oud/nieuw anders was verlopen. Maar zoals je al zegt: op naar een kinderkopje in 2010!
    Ga je trouwens nog naar de verloskundige om te kijken ofdat alles schoon is?

12. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Maar misschien dat ik ook wel voor een tattoo ga hoor, maar daar wil ik goed over nadenken, ik weet niet wat me nog meer te wachten staat en dan wil ik nog geen tattoo laten zetten.

13. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor, rimar trekt te katapult strak voor heitje, zo ga maar zitten, zit je goed, nou hou je vast dan, 3 2 1 en daar vliegt heitje richting de sportschool.

Zo ik ga vanavond weer naar zumba, wil alles er uit dansen, helemaal leeg gaan als het ware.

14. Duploke

Duploke Niet meer actief

daar geloof ik dus niet in hè.. (ben ik weer te nuchter voor :))
    maar wil 't wel heel erg hopen!

15. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik wou deze avond ook weer gaan, maar nu gaat 't mannetje al weg en moet ik thuis blijven..
    dan maar wat op de hometrainer crossen.. feestkilootjes eraf fietsen :D

16. Duploke

Duploke Niet meer actief

hoe had je 't nu verteld? hadden ze 't verwacht? vertel, vertel :)

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Voel jij je lichamelijk alweer helemaal ok??

18. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik ga eerst deze week als het bloeden gestopt is nog een test doen en dan kijk ik verder maar denk niet dat het nodig zal zijn hoor, en zover was ik ook nog niet heen, dus ik vermoed dat ik door de ongi helemaal weer schoon ben, heb wel een lading ovutests besteld, wil alles goed in de gaten houden deze ronde, kijken hoe het gaat lopen, of ik nog rond de 28 dagen blijf zitten enzo. We zullen het gaan zien.

19. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja eigenlijk wel, net alsof ik een ietwat heftiger ongi gehad heb, en anders was ik ook gewoon gegaan hoor, had al overleg gehad hierover of het mocht of niet

20. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik had toen een VMK op 5 weken en 3 dagen en ik heb 't vruchtzakje echt gezien.. is 'n bolletje van 1.5cm denk ik..

Share This Page