ik ga hier maar slapen, morgen er weer vroeg uit staan weer om kwart voor 7 kinderen voor de deur heb nog steeds beetje last van me buik.... echt heel raar, ook een beetje gevoelige borsten. slaaplekker allemaal alvast! en tot morgen!
Meiden, vriend wilt naar bed (is niet lui hoor )! Dus spreek jullie morgen weer! Iedereen nog een fijne avond en tot morgen!
Eh, dus nog een hoop meer gedaan na het eten koken.. (zie mijn post van tig pagina's geleden)! @BEG: veel succes morgen, hopelijk zit het weer dan niet tegen! @Sammie: verdrietig van de slechte uitslag, hopelijk brengt IVF/ICSI jullie waar jullie al zolang op hopen! Oke, ik ga eens kijken of er al bruin of rood te zien is.. je zou zeggen dat een stevige pilates-les wel een ongi los kan maken (als ie moet komen..)!
xDanielle, welkom hier! Hier ook richting bed......spullen klaar zetten voor morgen en dan maar es richting bed. Rapporten niet gedaan, dom dom, heb de kopieen onder het kopieer apparaat laten liggen......GRRRR......kom ik er nog niet verder mee.....gloeiende.....
Heeeeeee toevallig is puzzelen hartstikke leuk! (mits het niet bijna alleen maar witte stukjes zijn) Hihi toevallig ben ik nu ook een puzzel aan het maken, maar dan een leuke met allemaal poppetjes op een cruiseschip, beetje cartoon-humoristisch-achtig..hartstikke leuk! En ik heb geen geraniums Hihi Cyntje ik moest wel om je lachen hoor, met je Huttenkuttenvreugte...ben er ook geweest begin december, leuk park! En je zit vlakbij duitsland waar je leuke discotheken hebt! BEG: wat vervelend nou meissie dat het vandaag niet doorging Ik hoop dat het je heel erg meevalt morgen Hier: ik heb af en aan steeds steken in mn onderbuik... en zit me hard te bedenken of ik dit eerdere maand ook al gehad heb rond innesteling..hmm...vast wel.. :S
Hee meid, welkom hier! Net zo lang bezig als ik dus... (alleen 3 maandjes moeten pauzeren vanwege ongeluk)
Hallo! Uhm, zit een beetje sneeuw op Verder niks veranderd... hij staat nog steeds te koop maar we hebben de verkoopprijs nu moeten halveren..
haha..wij morgen even naar een kennis om te kijken of de auto het nog waard is om te repareren...Was een harde lantaarnpaal haha
Nou ik ga slapen....internet gaat alleen maar uit, aan, uit, aan.... grrrrrrr! Annoying! *adem in adem uit* Truste!
hallo allemaal, Ik ga hier ook mee proberen te praten Wij zitten nu in ronde 1 voor een tweede wonder.......... Jaren heb ik me er niet mee bezig gehouden en nu dan weer voor het eerst. Mijn NOD is 31 januari en ik heb zo het idee dat de dagen voorbij kruipen..... Hebben julie dat ook? Ik moet nu eerst wachten tot de ongi verdwenen is dus eigenlijk begonnen ben je ook weer niet .......... Tja! Ik hoop dat eht nu snel raak zal zijn. Ik wilde altijd twee kindjes heel snel op elkaar dus we gaan hopen en duimen.
Sloppy wat leuk dat jullie voor een tweede gaan , had al verwacht dat het niet heel lang zou duren (mede gezien jullie voorgeschiedenis).. Maar hoop toch dat het deze keer wat sneller gaat (denkt aan de tijd van me oom en tante, na 15 jaar wonder 1 via 2x ivf en 9 maand later spontaan zwanger en nu na 3 jaar weer spontaan zwanger ) Veel succes.
Goeiemorgen Sloppyslayer! gezellig dat je mee komt kletsen! ik duim voor jullie dat jullie snel weer zwanger worden. lijkt mij wel erg zwaar trouwens, maar ook erg leuk ons prinsesje is 27 maanden dus daar zit 3 jaar verschil tussen als ik nu zwanger zou zijn.