Goeiemorgen Subke! bah ik moet een nette brief schrijven naar de ouders van mijn ex oppaskindje die niet betalen en ben daar zo slecht in!
hey meeaan ook voor jou nog de beste wensen hoor... Subke, ja het kan nog alle kanten uit, ahja we zien wel, ik ben nu wel weer weg, want moet nog héél veel doen en moet om 10u al mijn trein halen
Goedemorgen meiden. Ben er ff. Heb eerst al mijn andere topics doorgenomen. En heb helaas geen tijd meer voor hier. Ik moet me zo gaan klaarmaken voor mijn afspraak bij mijn therapeute. Is al weer 3 maanden geleden dat ik een afspraak met d'r had. Dus heb heel veel te bespreken...
ja, vraag gevonden.. ff tellen.. ik ben toen op 1 oktober terug ongesteld geworden.. dat was 5 weken na m'n VMK
als ik reken van de dag van m'n MK dan is 't 5 weken en 1 dag. waarom? schiet 't niet meer in gang bij je?
zooo daar ben ik weer jeetje wat valt me dat zwaar om zo'n bericht te sturen maar ook ik heb recht op mijn geld.... zoo nu maar weer ff aan leuke dingen denken
nou ik zat zo een beetje te rekenen wanneer ik er op kan rekenen maar mijn MK was 12-12 dus dat is uhm... pas 25 dagen. was gewoon ff benieuwd wanneer ik het kan verwachten zeg maar
ja Liane, die dingen moeten ook gebeuren.. ik sta hier op 't bedrijf ook in voor aanmaningen en geld innen and I love it maar kan me voorstellen als dat is voor mensen die je kent en 't is voor jezelf dat dat moeilijker is..