hey sammie.. 't plaatje en de link staan toch nog in de lijst? ik heb gegoogeld op afbeelding en dan 'roze steenbok' en dan kom je daarbij uit..
ik zie wel als die 2e dip toch mijn ei was dan heb ik niet goed geklust want ff geeft dan een eisprong op de dag na de 2e dip
een heeeeeeleeee boel beebjes anders krijgt ze geen vrij voor MrSubke junior, als de weet-ik-veel-hoe-het-heet-moeder verlof heeft
Fijn dat het je goed af is gegaan! Alleen die val op de terugweg is beetje jammer...auw zeg..doe maar rustig aan meis!
Meiden, Ik ga even verder, ben bezig met het ontwerpen van een site voor een bedrijf. Anders komt ie straks niet af Kom af en toe wel even om hoek kijken
*zucht* Ik ga maar eens de kerstboom opruimen... *snik* en hij is zo mooi en gezellig.... *zegt gedag tegen boompie*
FF zegt dag 15 als ik slijmpies erbij vermeld. En als ik dat weghaal zegt ie dag 21. Had rond kerst echt eipijn, en rond oud en nieuw helemaal nix... Dus denk zelf dag 15. Maar we zullen zien!
Doei Sammie! Doei Heitje! Wij hebben hem afgelopen zaterdag opgeruimd. Charmed, het viel gelukkig wel mee, maar zo'n prikpen ziet er een stuk minder eng uit dan een echte spuit!
Onze boom hebben we zaterdag al weggehaald, heb nog wel de cones en trappetjes staan en het kerststuk is nog zo mooi, die laat ik deze week nog mooi staan